چه آمریکایی های معلول به امروز معترضان

در پاسخ به ائتلاف آمریکا از شهروندان معلول' فراخوان برای تظاهرات در مقابل نیکسون امتناع از اجرای بخش 504 فعالا

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

در پاسخ به ائتلاف آمریکا از شهروندان معلول' فراخوان برای تظاهرات در مقابل نیکسون امتناع از اجرای بخش 504 فعالان در سراسر امریکا اشغال ساختمان های فدرال. شدید ترین عمل آمد سان فرانسیسکو که در آن جودی Heumann—سپس توسط بنیانگذار معلول در عمل دفاع برای زندگی مستقل جنبش موفق به حفظ 150 نفر با پیچیده نیازهای پزشکی در محل اقامت در شهر بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و رفاه و دفاتر برای 25 روز در همه. اما آن Lomax که سازمان برای Black Panthers به تغذیه این گروه ارائه یک مرکزی عروق مراقبت نگهداری می شوند که با اقدام قوی است. آن را هنوز هم طولانی ترین نشسته تا کنون را در یک ساختمان فدرال. Califano در نهایت مجوف, در بخشی به دلیل 1977 تلویزیون کار کارگران اعتصاب بدان معنی است که پوشش اخبار از تحصن در برقراری ارتباط غیر منتظره ای بزرگ مخاطبان تلویزیون است.

چاک جکسون بود براد Lomax سرپرست برای اسکلروز متعدد مربوط به معلولیت—این بار obit تماس او را "همراه." اما او یک پلنگ سیاه, بیش از حد, و او نیز ارائه مراقبت های شخصی برای چند نفر دیگر در این شغل علاوه بر Lomax. از سه فعالان من ذکر شده در اینجا او تا کنون حداقل به طور گسترده ای شناخته شده است. در مقابل Heumann تقریبا (نه کاملا) یک ستاره: او رفت و تبدیل به یک مشاور در کلینتون و اوباما در ادارات و در این سال منتشر کرد با عنوان اینکه Heumann: یک مصر خاطرات یک ناتوانی فعال حقوق. Lomax است در جایی در وسط های غول پیکر, در تاریخ coalitionary سازماندهی تاکتیک که میراث است که در حال حاضر رسیدن به یک نسل جدید از طریق فیلم هایی مانند آزمایشی اردوگاه.

بخش 504 ثابت می شود یک گام مهم به سوی آمریکایی های معلول: آن را به رسمیت شناخته افراد معلول به عنوان یک اقلیت متمایز گروه با منافع خاص و آسیب پذیری. آن را نیز لغو کهنه فرض که مردم با تفاوت های فیزیکی شد و به نوعی هر دو مستثنی و معاف از هر کس دیگری در زندگی: نه استخدام یک فرد معلول شد و در حال حاضر از لحاظ فنی تبعیض—و نه به عنوان بسیاری از در آن زمان فکر می کردم صرفا یک نتیجه منطقی. این اصول ما را تا حدودی برای اعطا در نظام حقوقی ما بود اما تنها از طریق حمایت متقابل و انعکاس برنامه های متعدد گروه های حمایت است که امریکا تا کنون وجود دارد.

حسن نیت ارائه میدهد از Netflix

این توزیع نابرابر مشهور بین Heumann, Lomax و جکسون است شواهد چگونه ضعیف ما به یاد بیاورید حتی جدید ترین تاریخچه و تا حدی ناشی از عیب پوشی و ساده. به عنوان حقوق معلولین مشاور و موسس RampYourVoice Vilissa تامپسون قرار داده و آن را در سال 2016 زمانی که او ایجاد هشتگ #DisabilityTooWhite, "[T]در اینجا یک عدم نمایندگی و تنوع در ناتوانی جامعه از سازمان است که قرار است برای توانمند سازی ما به عنوان افراد است." دیدن یک معلول زن در تلویزیون است که هنوز هم یک رویداد نادر است. مورخان از فعالیت در ضمن استدلال کرده اند که بسیاری از حساب های 504 فعالیت را نادیده گرفته اند نقش قدرت سیاه در موفقیت خود را در یک راه است که خدشه درک ما از آمریکایی های اجتماعی سیاست در 1970s. در نقطه عطفی 2010 مقاله "آیا ناتوانی مطالعات سفید در واقع ناتوانی مطالعات ؟" معلولیت مطالعات محقق کریس بل بیشتر استدلال کرد که این عیب پوشی که در نتیجه بیش از حد-راه شسته و رفته تاریخچه کتاب تکه کردن و در حال حاضر جنبشهای اعتراضی: عباراتی مانند "بزرگترین اقلیت" در حالی که قدرتمند در نظریه همچنین می توانید مبهم تفاوت در معلولان تجربه.

مبارزه برای حقوق افراد معلول هرگز جدا از قدرت و یا از فمینیسم به عنوان کسی که مراقبت از فرد دیگری صمیمی نیاز دارد را می دانم: این موضوع که لمس در همه افراد دیگر. همه در یک بدن.

1977 نشستن-اهرمی در حمایت از گروه هایی که مخالف جنگ در ویتنام کسانی که می خواستند به نوسازی ساختمان مدرسه و کسانی که مبارزه برای حقوق زنان. ما همه فانی و در معرض آسیب و تغییر و ناتوانی است به حاشیه رانده شده و هویت است که همه ما به احتمال زیاد به نگه داشتن در برخی از زمان در زندگی ما اگر تنها در بچگی یا سن. آزمایشی اردوگاه یکی از نمونه های تلاش در میان تعدادی از دانشگاهیان و نویسندگان در حال حاضر در حال کار برای اصلاح whitewashed سابقه تاریخی از حقوق معلولین دفاع.

ADA را در سی امین سالگرد این سال می آید در یک مشکل زمان است. عمل خود را بیشتر در معرض خطر تر از همیشه به عنوان برگ برنده دولت جذب پرونده های حقوقی تبعیض از کارکنان فدرال در حالی که به شدت mismanaging این Covid-19 بحران بهداشت و درمان اضطراری تضمین شده به علت مشکلات سلامتی بلند مدت در بسیاری از هزاران نفر از آمریکایی ها است. این یک تیره bookend به یک اصطلاح است که در اول آن تابستان (سه روز پس از بیست و ششمین سالگرد ADA) را دیدم نشسته جمهور ایالات متحده انجام فیزیکی تصور از یک روزنامه نگار با arthrogryposis, در, دوربین, در یکی از تظاهرات را به هواداران خود خنده.

به عنوان تعداد زیادی از آمریکایی ها با قرار دادن بدن خود بین پلیس و شهروندان خود را در پورتلند, اورگان, این هفته آن را چاک Jackson من فکر می کردم. روزانه سطح خود caretaking کار شامل اعمال کوچک چند بار تکرار به منظور تسهیل رفقای خود را' راحتی. آن را تیتر گرفتن کار و جکسون است که یکی از این افراد در مرکز آزمایشی اردوگاه. او تسهیل دیگران است. جکسون تعهد به فیزیکی عدالت نورانی است که نقطه مقابل مغلوب ساختن پیشی جستن خشونت ناسیونالیسم. این یک یادآوری از سراسر دهه است که برابری است و نه تنها یک ایده است اما یک عمل است که مقیاس از کوچکترین فعل و انفعالات به بزرگترین آرزوی ما قادر به خواب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب