چه شیرجه نوار ؟

هیچ طرح جمله فقط دعوا و جوک و اشک. خیلی قابل پیش بینی; خونین بینی جیب خالی در ابتدا می آید در سراسر به عنوان ی

توسط MASTERNEWSS در 21 تیر 1399

هیچ طرح جمله فقط دعوا و جوک و اشک. خیلی قابل پیش بینی; خونین بینی جیب خالی در ابتدا می آید در سراسر به عنوان یک داستان دلگرم کننده درباره بورس و جامعه است. اما پس از آن شما شروع به متوجه دوربین.


شما می توانید ببینید مردم فیلمبرداری در حال حاضر و پس از آن در نوار پشت آینه. این دوربین ها برجسته نیست اما آنها وجود داردکه کاملا مناسب با بقیه فیلم ، هیچ یک از این افراد تا کنون صحبت می کنند به دوربین و نه در حال این دوربین های همیشه اذعان کرد به عنوان بخشی از "واقعیت" از نوار پس چرا آنها را نگه دارید از قاب ؟

حضور دوربین در آینه توجه به هاردکور' روند که معلوم می شود بسیار غیر متعارف است. شلیک رفت مثل این: بیش از سه روز آنها فیلم برداری یک گروه از مردم بداهه در نیواورلئان نوار و سپس بعد از قطع آن صحنه با فیلم از سراسر لاس وگاس به این ادعا محل معتبر. بازیگران حرفه ای نیست بازیگران, بلکه مخلوطی از افراد کاریزماتیک برادران در حال حاضر می دانستم که شخصا و غریبه ها آنها می خواهم بازیگران پس از ملاقات با آنها را در محل در فرو رفتن میله های زندان. کار خود را در اصل به خود را داشته باشد. نوشیدند هم خوب بود و گاهی گریه و گاهی جنگیدند. در حال حاضر و دوباره برادران معرفی دهید (از قرار دادن معرض خطر! در نوار تلویزیون برای مثال) و یا ساخته شده امتیاز به بازیگران' خواسته (پخش موسیقی حتی اگر آن ساخته شده است ضبط صوتی را سخت تر).

این نیمه داستانی رویکرد چند سردرگم اثرات در فیلم است. در سطح نوع آن احساس می کند مانند یک خیانت به پیدا کردن که این مستند نیست "درست است." من احساس فریب هنگامی که من یاد گرفتم که چگونه هاردکور تا به حال ساخته شده از آن—پس از آن توسط خود من سوزش. برادران راس نمی نوشتن یک اسکریپت برای مثال به جای آب مقطر یکی از ساعت های بسیاری از فیلم خام است.

خونین بینی جیب خالی داستانی مستند ساخته شده با تکنیک های بیشتر معمولا همراه با غیرداستانی مانند الک را از طریق ساعت آرشیوی برگشتی به منظور بهبود دو ثانیه از فیلم بزرگ. تفاوت در این است که هاردکور هماهنگ کرده اند که برگشتی خود را. رویکرد خود را با این نسخهها کار خوبی برای اهداف کمدی. صحنه های پایان کامل punchlines که خیانت وسواسی ویرایش. لحظات تقریبا باور نکردنی همزمانی رخ می دهد—به عنوان آنها همیشه خواهد شد اگر شما برش به اندازه کافی خسته کننده قطعات از زندگی است.

اخلاق فیلمبرداری, مست, مردم از روی حیله و تزویر. فیلم های مستند می تواند فقط به عنوان هنری ادب به عنوان هر نوع فیلم, اما همه آنها دخیل در این مشکل معضل ناظر اثر معنی که فقط در حال حاضر مستندساز را تغییر محیط آنها ضبط و به ناچار به اعمال نوعی کنترل بر فرایند است. ما به مدت طولانی رشد کرده و به ایده استفاده از documentarians مانند Errol Morris و ورنر هرزوگ شکل دادن به حقیقت و نه تنها مستند آن—اما در این مثال راس برادران هستند به معنای واقعی کلمه قادر می سازد الکلی به drunker. سپس آنها به این فیلم برای سرگرمی ما.

می تواند مانند یک فیلمساز ادعا می شود فیلمبرداری واقعیت در همه ؟ در یک Q&A با برادران منتشر شده توسط این فیلم را توزیع ترنر راس گفت که در کنار نقطه. "ما در حال تلاش نیست که به وجود تحت پوشش, مستند," او گفت:. "ما می خواهیم به استفاده از واقعیت ناتورالیسم رئالیسم چیزهایی که در اطراف ما هستند و در دسترس برای ساخت این دست فیلم های ساخته شده با هم. ... و آن اتفاق افتاد که پالت که ما رنگ با جمع آوری شده از زندگی واقعی است." وجود دارد هیچ انکار واقعی بودن مردم در این فیلم حتی اگر آنها کاملا که آنها می گویند آنها.

در راس برادران به نظر می رسد این استدلال که یک فرد است که از لحاظ فنی دروغ هنوز هم می تواند راستگو به عنوان طولانی به عنوان آنها در حال "بودن خود را دارند." آن را مفید به مقایسه این فیلم به کلاسیک تا حدی-اسکریپت ماده مستند مانند تبعیدیان (1961) و یا گرد و خاکی و شیرینی مک گی (1971) که هاردکور مرجع در فیلمبرداری. مانند کسانی که فیلم های خونین بینی جیب خالی نگران است با یک نسخه از حقیقت نهفته است که با معتادان به مواد مخدر خود را. واقعیت این است که در خود انسان و نه جهان اطراف آنها را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن