چه جدید و قابل توجه در کوره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 21 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

کباب فصل نمی تواند بیشتر خوش آمدید این سال است.

کباب راه همه چیز را تغییر دهید تا منو باز شود و از این نظر برای کسانی که در خانه گیر کرده به دلیل coronavirus. "غذا خوردن" به معنی پاسیو حیاط یا بالکن شما, اگر شما یک.

وجود دارد انواع شیک و عملی کباب دنده در دسترس برای کمک به.

اگر خانه خود را تا اواسط قرن پرنیان شما می توانید به ارمغان بیاورد که در خارج از منزل بیش از حد. Heston Blumenthal Everdure است باریک تر و تمیز آلومینیوم ریخته گری می میرند بدن در مبلمان-سبک و می آید در گرافیت, آسمان, آبی, نوعی شراب قرمز و یا نارنجی سوخته. امکانات عبارتند از: برنامه بلوتوث برای دستور العمل های آشپزی, نکات و کوره نظارت پیتزا سنگ و دریچه های بالا و پایین حتی برای پخت و پز. لمس احتراق می شود از ویژگی های زغال چوب از کار اخراج شد.

Arteflame را Corten steel-بر پایه کوره نیز دارای یک نگاه مدرن است. بار مرکز گودال با چوب یا زغال چوب و اطراف جراحی پخت و پز حلقه اجازه می دهد تا شما از کار افتاده غذایی در دماهای بالاتر یا پایین تر بسته به موقعیت. پاپ حلقه خاموش به روشن کردن کوره به آتش کاسه.

Riverbend خانه کوچک, 14-توسط-22.5 اینچ چوب یا زغال چوب کوره یک اندازه زیبا برای شهری patios و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای سوزاننده مثل آتش کباب یا در دمای پایین ، سرامیک خارجی ارائه شده است در در روند نارنجی به عنوان رنگ خاکستری تیره. این شرکت همچنین دستی Ooni Koda پروپان پیتزا کوره است که آماده برای رفتن در 15 دقیقه و آشپز پیتزا در حدود یک دقیقه. شما همچنین می توانید استفاده از آن برای کباب ماهی, استیک و یا سبزیجات است.

جدی کوره علاقه مندان ممکن است انتخاب کردن برای یک kamado-سبک کوره — معنی کلمه اجاق گاز در ژاپن — با آن مشخص بیضی شکل است. با بالا و پایین دریچه این کوره ها دارای ضخامت سرامیک گرمای به دام انداختن دیوار که گرما به سرعت آنها کار بسیار مانند اجاقهای همرفت.

"تقریبا در هر kamado سازنده توصیه می کند با استفاده از توده زغال چوب بیش از ذغال سنگ نارس برقتس. در تجربه ما قالبها ممکن است هزینه کمتر اما توده زغال چوب است مناسب برای یک kamado. آن می تواند رسیدن به دماهای بالاتر و این امر منجر به بوی بهتر است به عنوان شما آن را طبخ بیش از حد می گوید:" لیندسی D. Mattison یک آشپز و مواد غذایی نویسنده در دورانگو کلرادو.

هیچ مایع سبک تر

او هشدار با استفاده از مایع سبک تر با این کوره. "این جذب می تواند به بدون پوشش سرامیک در مجمر و هیچ کس می خواهد خود را از مواد غذایی به طعم مانند سوخت."

تخم مرغ سبز بزرگ کردم چند اندازه از کوره سرامیک از جمله 10 اینچ مینی که مناسب برای tailgating و یا پیک نیک. چند تا از آنها Kamado جو مدلهای رایگان ذغال سنگ ذغال سنگ; با نام تجاری ویژگی های ترابری لولا که باعث کاهش وزن درب آن را آسان تر برای باز کردن و بستن.

نیز وجود دارد یک هیبرید Kamado, مدل موجود در Williams-Sonoma, که طول می کشد یا زغال یا گاز. آن سفید بیرونی باعث می شود آن را کمی شبیه R2D2.

و یکپارچه اضافه شده است الکسا قابلیت به نسخه خود را; به اشتراک گذاری دستور العمل های خود را با دیگران در این برنامه مجموعه ای temps و نظارت بر روند پخت و پز از طریق صدا کنترل کنید. فروغ نسخه ساخته شده است سنگین سنج آلومینیوم بنابراین شما می توانید با استفاده از زغال چوب, زغال قالبی و مایع سبک تر. 20 اینچ مدل به اندازه کافی بزرگ را به جا حدود 15 پوند ترکیه است.

این limo کشش از کوره خواهد بود Hestan را 55 اینچ مدل که بیش از 650 اینچ مربع از سطح پخت و پز یک دسته از مشعل ساخته شده در سرامیک مادون قرمز دوار جهت کباب کردن مرغ و فعال حرکت زیر-هود هالوژن روشنایی. می آید در رنگ بنفش کبود و سفید و نور و بلوز است. آن را در مد رنگ های بنفش و کبود و سفید, بنابراین شما می توانید برخی از شیک از کار افتاده به اجتماعی خود را در فاصله.

دسته بندی: مواد غذایی و نوشیدنی | سبک زندگی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب