هنگامی که بچه های بد همه جا هستند

اجرای قانون می شود بیشترین خطوط ، Hobkinson معرفی ragtag باند از مجریان که بریدن سر این شهر مافیا هیدرا. از پل

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

اجرای قانون می شود بیشترین خطوط ، Hobkinson معرفی ragtag باند از مجریان که بریدن سر این شهر مافیا هیدرا. از پلیس در خیابان (به عنوان مثال روی Lindley DeVecchio یا جو Cantamessa) به وکلا (به عنوان مثال جان Savarese) که کمک خواهد کرد که کشیدن مافیا به دادگاه آنها تقریبا تمام ایتالیایی-آمریکایی خود را.

آرشیوی FBI نظارت تصاویر از ترس شهرستان.'

حسن نیت ارائه میدهد از Netflix

معروف ترین این است, البته, رودلف جولیانی. شهردار آینده شهر نیویورک متولد شد و در شرق Flatbush بروکلین که در آن پدر خود مشغول به کار به عنوان یک مجری برای قمار و وام بدون سرمایه گذاری در یک رستوران در نزدیکی. ما از شنیدن خاطرات خود از رشد سخت مافیا تکان دادن کردن مادر و پاپ صاحبان فروشگاه های آنها را مجبور به پرداخت exorbitantly برای زباله خود را و غیره.

کمی رودلف جولیانی بزرگ شد تا به ایالات متحده وابسته دادستان کل از 1981 تا 1983 پس از آن ایالات متحده وکیل برای منطقه جنوب نیویورک از سال 1983 تا 1989. به عنوان وکیل ایالات متحده او به رهبری به اصطلاح "مافیا کمیسیون محاکمه" استفاده می شود که این قاچاقچی را تحت تاثیر قرار و فاسد سازمان عمل یا ریکو به دور هم جمع 11 عمده گانگستر (از جمله کارفرمایان از هر پنج خانواده) در یک مورد.

ریکو غیر معمول قانون است که در آن اجازه می دهد تا برای تعقیب یک شرکت به جای یک فرد مجرد است. به عنوان نویسنده آن استاد G. رابرت Blakey توضیح می دهد که در ترس شهرستان یک سخنرانی در قانون به اف بی آی در اواخر 70s که انقلابی در رویکرد خود را به جرم و جنایت. به جای تلاش برای به فردی سربازان با تلاش بی وقفه سنگ زنی تا زنجیره ای از فرمان آنها در حال حاضر به سادگی باید ثابت کنیم که وجود دارد یک هیئت اجرایی در بالای مافیا به نام " کمیسیون آن بود که زمینه اقتدار پشت این شهر خشونت و فساد است.

جولیانی موفق به ارسال سه سران پنج خانواده به زندان اما او نیز باعث شد چند تن از آنها به قتل رسیده توسط همکاران خود—از جمله پل Castellano خود را.

نوار—میوه اشکالات Cantamessa نصب—آنقدر ترسناک است که آنها دشوار است برای تمایز از هالیوود داستان. در سمت راست نشان می دهد شروع برای مثال ما می شنویم مردی به نام چاک دریافت یک هشدار جدی:

"چاک من میخوام به شما چیزی بگویم. شما که لعنتی 200 در دست من فردا. اگر شما ندارم 200 در دست من فردا من شکستن هر گاییدن استخوان در بدن من قسم می خورم به بچه های من شما را در درک؟"

صدای بینی آن خو تن تا قابل تشخیص از پدرخوانده (یا رفقای خوب, کازینو, Once Upon a Time in America) که آن را دشوار است به یاد داشته باشید که این یک فیلم مستند است.

دهه حساس و پیچیده فیلمسازی در مورد مافیا به این معنی است که میانگین بیننده می بیند یک کانگستر به عنوان یک انسان و نه یک کارتون قاتل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن