که به کشته شدن اولاف پالمه?

این است که عجیب و غریب تئوری. همانطور که نیویورک تایمز گزارش داد در سال 1996 پلیس سابق تیم ملی ضربه فرمانده یو

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

این است که عجیب و غریب تئوری. همانطور که نیویورک تایمز گزارش داد در سال 1996 پلیس سابق تیم ملی ضربه فرمانده یوجین de Kock پس از شهادت در دادگاه است که نخل طلایی کشتار بخشی از "عملیات طولانی رسیدن به" راز کمپین برای مقابله با آپارتاید دولت دشمنان در خارج از کشور. Jan Stocklassa نویسنده مردی که با آتش: Stieg Larsson را از دست داده و فایل ها و شکار برای یک قاتلاست وارد پررنگ شواهد جدید حمایت از این تئوری از سابق آپارتاید شکنجه گران بسیاری از آنها شده اند طولانی حفاظت شده توسط سازمان عفو آنها را دریافت و به عنوان بخشی از حقیقت و آشتی کمیسیون موافقت نامه.

دلیل دیگر ما شناخته شده اند پس کمی در مورد جنایات بین المللی آفریقای جنوبی متعهد در دوران آپارتاید است که ایالات متحده ممکن است ترجیح می دهند آن است که راه. در اواسط 1980s دولت آفریقای جنوبی شد مشکل از مرور بازار جهانی خم به استثنای آن از طریق تحریم. آن را در اطراف این مشکل با شرکت در راز و معاملات تجاری با ایران و اسرائیل با میانجیگری توسط مدیر ویلیام کیسی. وقتی اولاف پالمه برنده انتخابات مجدد در سال 1985 او re-متعهد به خود را دیرینه ضد آپارتاید سیاست خارجی که در زمان شکل تداخل در آن سایه شبکه های تجاری در اسلحه و نفت است. در سال 1985 در کشور سوئد ره تحویل اسلحه در مسیر به ایران و نشان دادن به جهان است که اسرائیل از فروش مواد منفجره به ایران.

این رسوایی گسترده تر شناخته شده است, البته به عنوان Iran-Contra Affair. اگر پالمه قصد داشت به افشای جزئیات از ایران-کنترا در نیم بعد از سال 1985 پس از آن به ظن برای تبانی در ترور او را منطقی سقوط در سازمان سیا و همچنین آفریقای جنوبی. آن بود با توجه به این نظریه در منافع, ایران, آمریکا, اسرائیل و آفریقای جنوبی به او ناپدید شد. آفریقای جنوبی پردازان توطئه اشاره شد حزب با جوخه مرگ مخاطبین دستی.


در ماه مارس سال جاری آفریقای مقامات سوئد دست خود را در سال 1986 پرونده در قتل پالمه که من مانند بسیاری دیگر فرض بر این خواهد بود متصل به اعلام امروز. آن را به دور از محتمل است که بین ماه های مارس و در حال حاضر ایالات متحده تحت فشار سوئد و آفریقای جنوبی به فاش کردن این اطلاعات است. ایالات متحده پس از همه, هرگز مشتاق به خود به آن گذشته سیاست خارجی جنایات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن