فرماندار ویسکانسین اروپا و آمریکا گسترده سردرگمی' پس از حکم

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 26 اردیبهشت 1399

8 دقیقه پیش

مدیسون — فرماندار ویسکانسین ، تونی Evers هشدار داد پنج شنبه از "عظیم سردرگمی" پس از دادگاه عالی ایالت پرتاب کردن دموکرات ها اقامت در خانه نظم و جمهوری خواهان گفت: آنها ممکن است آن را ترک تا به دولت های محلی برای تصویب قوانین خود را برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

دادگاه دستور انداخت جوامع را به هرج و مرج با برخی از میله های باز بلافاصله در حالی که رهبران محلی در مناطق دیگر نقل مکان کرد به نگه داشتن سخت محدودیت در محل برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس.

اگر ویسکانسین به یک ایالت طرح Evers را مجبور به کار با همان جمهوری خواهان که منجر به طرح دعوی در دادگاه در روز چهارشنبه ویسکانسین حکم دادگاه عالی. پس از پنج جلسه با Evers جمهوری خواه مجلس سخنران رابین Vos گفت: دو طرف ممکن است قادر به رسیدن به توافق و این که یک ایالت سیاست ممکن است مورد نیاز است.

"ظاهرا آنها بر این باورند که قوانین مختلف خوب هستند" Evers گفت: از جمهوری خواهان. "من نمی توانم تصور کنید که دیگر دولت است که در این مخمصه است."

Vos عنوان نگرانی.

"ما در حال حاضر می دانیم که ادارات بهداشت محلی باید توانایی استفاده از قدرت خود را که در حال حاضر وجود دارد به مقابله با آن شرایط اگر آنها احساس می کنید آن را نا امن" Vos گفت.

ویسکانسین یکی از چندین متحده که در آن فرمانداران باید به اجرا افزایش مقاومت از قانونگذاران جمهوری خواه بیش از coronavirus محدودیت. دموکراتیک فرمانداران در پنسیلوانیا و میشیگان و لوئیزیانا مواجه شده اند ترکیبی از قوانین و پرونده های حقوقی با هدف محدود کردن قدرت خود را. و در کانزاس در شنبه جمهوری خواهان در برابر فرماندار دموکرات درخواست برای تمدید یک فاجعه اعلام شده است.

روشن نیست که آیا هر یک از این کشورها را ببینید به عنوان کامل به عنوان یک حرکت در ویسکانسین که در آن جمهوری خواه قانونی رهبران مدت طولانی است که قادر به شمارش در کمک به از محافظه کار تحت سلطه دولت دیوان عالی کشور است.

Vos گفت که او تا به حال ایمان است که "اکثریت" ویسکانسین کسب و کار خواهد عمل مسئولانه و باز با اقدامات احتیاطی از قبیل حصول اطمینان مشتریان حفظ حداقل 6 فوت دور از یکدیگر.

بود که این مورد در برخی از میله شنبه شب. نیک بار در میدلتون در دور باد از جنوب غرب ویسکانسین ارسال شده در 30 ثانیه با تصویری که نشان داد آن پرتکاپو با مردم بدون ماسک. بارها در Appleton و کاکانا در شمال شرقی ویسکانسین و دیگران در سراسر کشور نیز بسته بندی شده بودند.

حزب ممکن است در کوتاه مدت در اپلتون که در آن سفارش اثر در زمان در ساعت 8 صبح روز شنبه در ادامه دولت را "امن تر در خانه" سفارش. جوامع دیگر مصرف شد مراحل مشابه از جمله مدیسون میلواکی رکین, شهرستان کنوشا و قهوه ای County, صفحه اصلی به Green Bay.

Evers' مشاور حقوقی رایان Nilsestuen گفت: دادگاه به منظور آن ساخته شده مشخص نیست که آیا دولت وزیر بهداشت می تواند به سرعت پاسخ به آینده بهداشت و درمان اضطراری از جمله سنبله در covid-19 موارد است.

"دادگاه نمی ارائه هر گونه شفافیت و یا راهنمایی در مورد چگونه به حرکت به جلو," او گفت: "بسیار مشکل ساز است."

هنوز هم برخی از اعلام این حکم به عنوان آغاز یک بازگشت به حالت عادی.

تام Diehl, رئيس جمهور از انجمن از ویسکانسین جاذبه های گردشگری اجرا می شود تامی Bartlett اکتشافی و آب اسکی نمایش در Lake Delton در ساوک شهرستان, یکی از دولت های توریستی.

هفته آینده او قصد دارد برای باز کردن یک محیط داخلی, جاذبه های برخی 175 نمایشگاه های تعاملی از جمله یک مدل روسی ایستگاه فضایی کپسول. Diehl گفت: او را باید ضد عفونی کننده دست در دسترس و درخواست بازدید کنندگان برای حفظ فاصله خود از یکدیگر است.

"اگر خانه انبار خارج شده و Costco می توانید آن را با خیال راحت ما می توانید آن را با خیال راحت به عنوان خوب," او گفت:.

استیون Whitehurst, 29, از, Waukesha, میلواکی حومه شهر رفت و به یک نشست رستوران پنج شنبه برای اولین بار در دو ماه.

"این فوق العاده سورئال من دروغ نمی گم" او گفت:. "آن احساس نمی واقعی یا راست اما آن را نیز احساس بسیار راحت است."

نه هر کس شد به سرعت در حال حرکت به بازگشایی شده است.

ویسکانسین انجمن رستوران معاون جوآن Platzkill شرکت مالک Za 51 پیتزا فروشی و Draganetti را Ristorante در آلتونا در Eau Claire County گفت: او را به ادامه ارائه takeout در حال حاضر. آن را در زمان را به عقب گذاشته و کارگران تنظیم مجدد صندلی به جای اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و سفارش مواد غذایی بیشتر است. صندلی در فضای باز ممکن است هفته آینده در 25% ظرفیت, او گفت:.

ویسکانسین قبایل را حفظ خواهد کرد قمار خود را بسته و حداقل از طریق مه 26, Shannon Hosley رئیس جمهور در استوک بریج-Munsee Band of Mohicans و دریاچه های بزرگ بین قبیله ای شورای گفت.

ویسکانسین حکم جلب ستایش از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که نام آن را یک "پیروزی" در توییتر پست در روز پنج شنبه و افزود: "آن دموکرات فرماندار مجبور شد توسط دادگاه به اجازه دولت باز است. مردم می خواهید برای دریافت با زندگی خود را. محل شلوغ است!"

Evers اعلام کرد بعد از پنج شنبه که دولت او تا به حال شروع کار جدید به سمت اداری قانون مدیریت coronavirus بحران یک روند هشدار داده بودند و می تواند هفته ها و ممکن است منجر به هیچ جا. اطلاع روشن از قانون جدید خواهد آینه خیلی از Evers' زودتر توصیه.

به عنوان پنج شنبه, ویسکانسین به حال بیش از 11,200 تایید موارد covid-19 و 434 مرگ و میر با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب