گرگ: بیش از 6K صاحبان کسب و کار اعطا چشم پوشی در طول covid-19 shutdown تقریبا 13K را تکذیب کرد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

بیش از 6000 پنسیلوانیا کسب و کار دریافت چشم پوشی به عمل در طول همه گیر-موجب مستند یا حدود 14 درصد از کسانی که برای اعمال این معافیت آمار منتشر شده در روز جمعه نشان می دهد.

در میان آنها بودند کارواش دوچرخه, مغازه ها, مبلمان و لوازم خانگی و فروشگاه ها و کارگاههای چوب و فلز تولید کنندگان و توالت اجاره خدمات. همچنین مصوب شد كتابداران گل و لوله کش roofers برق و مهندسین و معماران و پیمانکاران و درخت و پرچین و صندوق بازنشستگی مدیران است.

گیرنده میرسد شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی از تمام اندازه ها — از جمله Oberst حیوان خانگی بهشت حیوان خانگی عجیب و غریب در فروشگاه فورد شهرستان Red Wing فروشگاه کفش در قره قاط و رنگ PPG عرصه است. سازمان های غیر انتفاعی نیز دریافت چشم پوشی مانند Vandergrift وعده های غذایی بر روی چهار چرخ و Westmoreland County کور انجمن.

حدود 13,000 صاحبان کسب و کار -- در مورد 30 درصد از متقاضیانی که به دنبال باز بماند — محروم بودند. دولت نمی انتشار جزئیات بیشتر در مورد کسب و کار که در برنامه چشم پوشی رد شد.

گرگ دولت منتشر شد داده ها و جستجو نقشه چشم پوشی مدت کوتاهی قبل از 5:30 بعد از ظهر, هفته بعد از تماس با سنا توافق قانونگذاران صاحبان کسب و کار کوچک و پنسیلوانیا حسابرس کل یوجین DePasquale برای شفافیت بیشتر در مورد روند چشم پوشی.

"در طول این فرایند تمرکز اولیه ما بود که در بررسی معافیت های کاربردی و کمک به کسب و کار خود را با پرسش ها و نگرانی های همه در خدمت هدف حفاظت از سلامت عمومی در صورت بی سابقه ای و به سرعت در حال تحول بهداشت عمومی اورژانس گفت:" دنیس Davin از اداره جامعه و توسعه اقتصادی, در بیانیه ای.

مرتبط با: Pennsylvania حسابرس به طور کلی نگاه کنید به چگونه دولت به کار گرفته کسب و کار چشم پوشی

دولت دریافت بیش از 42000 درخواست از صاحبان کسب و کار امیدوار به باز بماند با وجود رژیم صهیونیستی است. تام گرگ خاموش شدن غیر-زندگی-تداوم کسب و کار در مارس 19, با توجه به آمار و ارقام ارائه شده توسط DCED.

50-تیم هیات در بخش پردازش برنامه های کاربردی بیش از 10 ، 000 درخواست در عرض دو روز اول.

حدود 6000 کسب و کار شده اند و عامل چشم پوشی در هفته های اخیر. وجود دارد کمی بیش از 11,600 متقاضیان دریافت که تضمین آنها در حال حاضر بودند مجاز به کار بدون نیاز به رسمی و چشم پوشی.

و فقط بیش از 11,600 در انتظار برنامه های کاربردی اجازه داده شده برای باز کردن با اقدامات ایمنی اضافی در محل به دلیل قوانین خاص به خود را در صنعت مانند گلف پروژه های ساخت و ساز و ماشین نمایندگی.

پنسیلوانیا به حدود 1 میلیون کسب و کار DCED گزارش. که بدان معنی است که کمتر از 5 ٪ از کسب و کار به دنبال چشم پوشی.

چند صاحبان کسب و کار را تکذیب کرد چشم پوشی کرده اند شکایت می روند.

PennLive گزارش به عنوان مثال از یک Franklin County سازنده که رد شد چشم پوشی برای تکمیل کار در خانه از دست داد در یک آتش سوزی.

پنسیلوانیا دیوان عالی کشور روشن ساخته است که اکثریت قضات پشتیبانی گرگ اقتدار به اقدامات گسترده در بهداشت عمومی اورژانس. دولت و دادگاه عالی رد دادخواست توسط یک فروشگاه اسلحه یک اسلحه خریدار و یک شرکت حقوقی به دنبال سرنگونی گرگ سفارش.

مرتبط: حدود 10K پنسیلوانیا کسب و کار اعمال می شود برای بسته شدن چشم پوشی

گرگ و دولت در بخش بهداشت و درمان, منشی, دکتر راشل لوین گفت: shutdown سفارش مورد نیاز برای خنثی کردن گسترش covid-19 و اطمینان از بیمارستان ها نبود تاخت و تاز کردن توسط بیماران مبتلا به این بیماری بسیار مسری.

از صبح روز جمعه کمی بیش از 2.300 بيماران بستری برای covid-19 از جمله 489 در هواکش و 20 در ECMO زندگی-پشتیبانی ماشین آلات. دولت تایید کرده است بیش از 54,000 موارد covid-19 در همه 67 شهرستان و بیش از 3,600 مرگ و میر.

گرگ و DCED مقامات در ادامه به اشاره است که در برخی از کشورهای دیگر فرمانداران تحمیل پتو خاموش کردن دستورات است که اجازه نمی دهد برای چشم پوشی و یا معافیت.

"در حالی که کشورهای دیگر نیز تصویب تعطیلی کسب و کار, پنسیلوانیا یکی از اولین متحده برای ایجاد معافیت روند و ارائه یک فرصت برای کسانی که کسب و کار است که به اعتقاد آنها می تواند از خدمات بهداشت عمومی و ایمنی" Davin گفت. "من با قدردانی از صبر و شکیبایی از ساکنان نیوکاسل که ما کار می کرد از طریق معافیت فرایند بررسی."

گرگ جمعه اعلام کرد که بسیاری از غربی پنسیلوانیا به غیر از شهرستان بیش از حد خواهد شد حرکت به زرد فاز قرمز/زرد/سبز طرح بازگشایی در هفته آینده.

منطقه زرد رنگ هنوز هم بر احتیاط اجازه می دهد بسیاری از کسب و کار به بازگشایی تا زمانی که آنها رعایت دقیق دستورالعمل های ایمنی و تشویق راه دور در هر زمان ممکن است.

ورزشگاه, سالن, سرگرمی, مکانهای هنوز بسته باقی خواهد ماند و کافه ها و رستوران ها هنوز هم می توانید انجام دهید takeout و یا تحویل.

"همانطور که ما شروع فرایند اندازه گیری های ما, داده محور, مرحله به مرحله دوباره باز از شهرستانهای" Davin گفت: "ما مشتاقانه منتظر دیدن اقتصاد به آرامی بازگشایی در امن و استراتژیک شیوه ای است."

نقشه و لیست دولت-مصوب پوشی شهرستان آنلاین در دسترس است در اینجا.

ناتاشا Lindstrom یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با ناتاشا در 412-380-8514, nlindstrom@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | اخبار | پنسیلوانیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن