وودرو ویلسون بود و حتی بیشتر نژادپرست تر از شما فکر

توضیح است که ویلسون بود یک مرد از جنوب. من فکر می کنم بسیاری از مردم به اشتباه بر این باورند او از جدید نیوجرس

توسط MASTERNEWSS در 16 تیر 1399

توضیح است که ویلسون بود یک مرد از جنوب. من فکر می کنم بسیاری از مردم به اشتباه بر این باورند او از جدید نیوجرسی جایی که او به عنوان فرماندار قبل از تبدیل شدن به رئیس جمهور است. در واقع او بود متولد در استانتون ویرجینیا در سال 1856. خیلی از دوران کودکی خود را صرف شده در گرجستان کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی است.

ویلسون پدر جوزف ویلسون یک گرد کشیش پروتستان به دنیا آمد که در دفاع از برده داری در کتاب مقدس زمینه. در طول جنگ خود کلیسا مورد استفاده قرار گرفت به عنوان یک بیمارستان توسط مؤتلفه و جوان وودرو شاهد ژنرال ویلیام شرمن تکومسه ویرانگر مارس به دریا. عمران جنگ و پیامدهای آن در سمت چپ تاثیر عمیقی بر ویلسون برای بقیه عمر خود را.

خیلی از ویلسون حرفه ای کار به عنوان یک دانشگاهی در برخورد با جنگ داخلی و بازسازی. او همیشه در زمان جنوب نقطه مشاهده, دیدن برده داری به عنوان نسبتا خوش خیم گروه های شبه نظامی مانند کو Klux Klan به عنوان نسبتا بی ضرر و بازسازی به عنوان یک فاجعه است.

اما ویلسون بسیار ماهر سیاسی. هنگامی که در حال اجرا برای فرماندار او با موفقیت به استقبال رای دهندگان سیاه اما در اتاق چیزی برای آنها. همان الگوی پدید آمده که ویلسون زد برای رئیس جمهور. حتی W. E. B. Du Bois شد به اندازه کافی تحت تاثیر قرار با او را به او بدهد خود را تایید. بعد Du Bois تلخی بود نا امید.

انتخاب رئیس جمهور در سال 1912 تنها دوم دموکراتیک رئیس جمهور پس قبل از مدنی جنگ ویلسون به نظر می رسد ناب Progressive Era رهبر. اما او قابل درک است که در جنوب این پایگاه از حزب دموکرات و همچنین منطقه که به او بیشتر میل. علاوه بر این ایدئولوژی مترقی عصر بود در بسیاری از راه های کاملا نژادپرست است.

ویلسون ساخته شده مسلم است که در جنوب بود به خوبی نشان داده شده در دولت تعیین آلبرت برلسون از تگزاس به عنوان postmaster عمومی و اهالی کارولینای شمالی David F. هوستون به عنوان وزیر کشاورزی و Josephus دانیلز به عنوان وزیر نیروی دریایی است. اگر چه وزیر خزانه داری ویلیام گیبس McAdoo بود که در نیویورک زندگی می کنند در زمان انتصاب خود او متولد شد و در گرجستان و صرف بیشتر عمر خود را در تنسی است. در کلمات یک مورخ "رئیس جمهور احاطه خود را با مردان که نژادی نمایش بودند جنوبی در محدودترین حس."

در یکی از اولین جلسات کابینه دولت جدید در آوریل 11, 1913, برلسون خواست این موسسه از تبعیض نژادی در سراسر دولت فدرال. ویلسون گفت: هیچ چیز در برابر آن برلسون پشت و McAdoo تفسیر خود سکوت به عنوان تشکیل دهنده اجازه آنها را به اعمال تبعیض نژادی در درون خود بخش های در اختیار خود را دارند. بدون اعلام شده جدید سیاست اما آن را به سرعت شناخته شد که ویلسون دولت شد سازماندهی یک تغییر عمده در درمان سیاه کارگران در سراسر دولت فدرال از آنچه تا به حال شده است به صورت زیر پس از جنگ رئیس جمهور. مورخ کاتلین Wolgemuth توصیف تغییرات:

تا پایان سال 1913 تبعیض نژادی بود متوجه شده در [وزارت خزانه داری را] اداره حکاکی و چاپ اداره پست گروه از حسابرس برای اداره پست و تا به حال حتی آغاز شده در این شهرستان اداره پست در واشنگتن این درگیر نیست تنها از هم جدا و یا به نمایش در آمد-کار کردن مواضع اما تفکیک سرویسهای بهداشتی مجهز و lunchrooms.... در دفتر حسابرس نیروی دریایی ... صفحه نمایش تنظیم کردن سیاهان از سفیده جدا دستشویی در انبار ارائه شده به صورت رنگی کارمندان.

در سال 1914 ، خدمات مدنی خواستار آغاز شد عکس به همراه برنامه های کاربردی اشتغال برای اولین بار. آن را به طور گسترده ای قابل درک است که تنها هدف از این نیاز به علف هرز سیاه متقاضیان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن