دنیای ویروس موارد بالا 15M; ایالات متحده labs دست و پنجه نرم در میان تست افزایش

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 1 مرداد 1399

14 دقیقه پیش

واشنگتن — آزمایشگاه های سراسر کشور در حال کمانش تحت موجی از coronavirus آزمون ایجاد پردازش طولانی تاخیر که کارشناسان می گویند در واقع undercutting همه گیر پاسخ.

با آمریکا شمارش از عفونت در 3.9 میلیون جمعه و موارد جدید کنگره تنگناها در حال ایجاد مشکلات برای کارگران نگهداری کردن کار در حالی که در انتظار نتایج و خانه های پرستاری در تلاش برای نگه داشتن ویروس و برای آزمایشگاه خود در برخورد با خرد کردن حجم کار.

برخی از آزمایشگاه در حال گرفتن هفته به بازگشت covid-19 نتایج تشدید ترس است که افراد بدون علامت می تواند گسترش ویروس اگر آنها نمی منزوی در حالی که آنها صبر کنید.

بوده است وجود دارد این وسواس با چگونه بسیاری از آزمایشات انجام شده در هر روز" گفت: دکتر تام فریدن سابق مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. "سوال این است که چگونه بسیاری از آزمایش های در حال انجام با نتایج آینده را در عرض یک روز که در آن فرد آزمایش شده است بی درنگ جدا شده و مخاطبین خود را به سرعت هشدار داده است."

فریدن و دیگر کارشناسان بهداشت عمومی را به نام متحده به عموم گزارش تست بار چرخش خواستار آن ضروری متریک برای اندازه گیری پیشرفت در برابر ویروس.

تست وقفه در ایالات متحده آمده است که به تعداد زیادی از مردم تایید آلوده در سطح جهان گذشت متناوب 15 میلیون در روز چهارشنبه با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. ایالات متحده منجر دنیا در موارد و همچنین مرگ و میر است که در بیش از 142,000 در سراسر کشور. نیویورک یک بار تا کنون رهبر ایالات متحده در عفونت شده پیشی گرفته توسط California, هر چند که تا حدودی به دلیل قوی تست در کشور با بیش از دو برابر جمعیت نیویورک.

دستورالعمل صادر شده توسط CDC توصیه می کنند که ایالات بلند کردن ویروس محدودیت باید تست زمان چرخش در چهار روز. آژانس انتظار می رود که به زودی موضوع دستورالعمل جدید توصیه در برابر مجدد covid-19 بیماران برای تایید آنها به بهبود است.

"این گرفتگی تا سیستم" Adm. برت Giroir, معاون وزیر بهداشت به خبرنگاران گفت: هفته گذشته است.

Zachrey وارنر می داند که آن همه بیش از حد هست.

30-year-old رستوران سرور از کلمبوس, اوهایو فرستاده شد از محل کار به خانه جولای 5, چند روز پس از آغاز دچار تب و اسهال و تنگی قفسه سینه و بدن درد. او رفت و برای یک تست پنج روز بعد در درخواست کارفرما و گفته شد او می خواهم که نتایج در عرض 72 ساعت.

تقریبا دو هفته بعد او هنوز در انتظار.

هر چند وارنر گفت: اکثر علائم متوقف شد و چند روز پس از او مورد آزمایش قرار گرفت او نبوده است مجاز به بازگشت به کار بدون نتیجه. روز سه شنبه او موفق به دریافت یک ایمیل که نتایج هنوز در دسترس نیست و این که او باید باقی می ماند قرنطینه از طریق پنج شنبه و یا تا زمانی که او می شود نتیجه اش.

"داستان است که همیشه همان: ظاهرا آزمایشگاه ارسال آنها آزمون به دریافت بیش از 30000 آزمون در یک هفته و از آنها حمایت" وارنر گفت. "من از دست رفته ام را در کل دوره پرداخت."

فراتر از اقتصادی صدمه زدن به تست نشدم می تواند باعث آنها مطرح خطرات عمده سلامت بیش از حد.

در فلوریدا به عنوان دولت تایید 9,785 موارد جدید در روز چهارشنبه و مرگ و میر افزایش به حدود 5,500 و خانه های پرستاری شده اند تحت یک آزمون تمام کارکنان هر دو هفته. اما تاخیر طولانی برای نتایج برخی از پرسش از نقطه.

جی جزایر مدیر عامل شرکت Aviva در ساراسوتا ارشد جامعه با خانه سالمندان و تسهیلات زندگی کمک گفت: نتایج مصرف شد تا 10 روز به عقب می آیند.

"این تقریبا مانند آنچه ما انجام در آن زمان؟" سلیمان گفت. "اگر آن شخص است نه قرنطینه که در 7-10 روز آنها پخش كردن, بدون تحقق آن است؟"

نتایج آزمون آمده است که پس از دو یا سه روز تقریبا بی ارزش بسیاری از کارشناسان بهداشت می گویند چرا که پس از آن پنجره ای برای ردیابی افراد تماس برای جلوگیری از عفونت های اضافی است و اساسا بسته شده است.

مقامات ایالات متحده به تازگی به نام برای ramping تا غربالگری شامل به ظاهر سالم آمریکایی که ممکن است ندانسته گسترش این بیماری در جوامع خود. اما تلاش تشخیص یکی از بزرگترین کشور تست و زنجیر و گفت: آن را نمی تواند نگه دارید تا با تقاضا و بسیاری از بیماران روبرو خواهد شد منتظر از یک هفته یا بیشتر برای نتایج

تلاش آمریکا خواست با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به کاهش در آزمون از اولویت پایین افراد مانند کسانی که بدون علائم یا هر گونه تماس با کسی که آزمایش مثبت است.

ایالات متحده در حال آزمایش بیش از 700 ، 000 نفر در هر روز از کمتر از 100 ، 000 در ماه مارس است. مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت اشاره می کنند که تقریبا نیمی از ایالات متحده آزمایشات انجام شده در سریع سیستم است که در نتیجه در حدود 15 دقیقه و یا در بیمارستان است که به طور معمول فرآیند آزمون در حدود 24 ساعت است. اما ماه گذشته که هنوز هم در سمت چپ برخی از 9 میلیون آزمایشات رفتن را از طریق آزمایشگاه شده اند که گرفتار محدود مواد شیمیایی و ماشین آلات و کیت توسعه covid-19 انجام شد.

هیچ اجماع علمی در رای از تست مورد نیاز برای کنترل این ویروس در ایالات متحده آمریکا است که در اکثر موارد و مرگ و میر هر ملت است. اما کارشناسان توصیه می شود برای ماه است که ایالات متحده تست حداقل 1 میلیون به 3 میلیون نفر روزانه به گرفتن موارد جدید.

کارشناسان بهداشت و مونتاژ توسط بنیاد راکفلر هفته گذشته گفت که ایالات متحده باید در مقیاس بالا برای تست 30 میلیون آمریکایی در هر هفته با سقوط زمانی که مدرسه reopenings و فصل آنفولانزا انتظار می رود که بیشتر باعث تشدید این ویروس گسترش یافته است. این گروه اذعان کرد که شکل خود ممکن نخواهد بود با زمان مبتنی بر آزمایشگاه تست سیستم.

موسسه ملی بهداشت راه اندازی یک "مخزن کوسه" رقابت به سرعت شناسایی امیدوار کننده سریع آزمون و دریافت بیش از 600 برنامه های کاربردی. هدف این است که جدید تست گزینه های در تولید انبوه ،

تا آن زمان ستون فقرات آمریکا تست باقی مانده در چند صد آزمایشگاه با ظرفیت بالا دستگاه قادر به پردازش هزاران نفر از نمونه ها در هر روز است. بسیاری می گویند که آنها می تواند پردازش به مراتب بیشتر تست اگر نه برای جهانی کمبود تست, مواد شیمیایی, پیپت و سایر آزمایشگاه مواد.

دکتر بابی Pritt از کلینیک مایو در روچستر مینه سوتا می گوید: بیمارستان ماشین آلات در حال اجرا در فقط 20 درصد از ظرفیت. تکنسین آزمایشگاه اجرای هفت covid-19 تست فرمت تعویض عقب و جلو توجه به در دسترس بودن منابع.

در بیمارستان دانشگاه اموری در آتلانتا آزمایشگاه کارگران لابی تست کنندگان بر اساس بارگیری در این هفته به ارائه کیت مواد شیمیایی و مواد دیگر است.

"وجود دارد هیچ برنامه ریزی ما فقط انجام به عنوان بسیاری از ما می توانیم و انگشتان ما عبور است که ما را بیشتر," دکتر گفت: Colleen کرافت که ریاست بیمارستان آزمایشگاه تست.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن