WPIAL طرح تنوع شورای مشورتی برای بهتر نشان دادن جوامع اقلیت

توسط: کریس هارلن چهار شنبه, ژوئن 19 سال 2020 | 1:05 AM کریستوفر هورنر | Tribune-Review یک W

توسط MASTERNEWSS در 30 خرداد 1399

توسط:
چهار شنبه, ژوئن 19 سال 2020 | 1:05 AM


این WPIAL به زودی می تواند یک تنوع شورای مشورتی ایجاد شده را به یک کارگر و به چالشهای پیش روی جوامع اقلیت.

دانشیار مدیر اجرایی امی Scheuneman مشترک او پیشنهاد پنج شنبه با WPIAL مدیره, کسانی که به حمایت از طرح و رای دادند به اتفاق آرا به توسعه این ایده در یک کارگاه آموزشی در ماه آینده. شورای امر ارشاد ارائه به هیئت مدیره و احتمالا شرکت در WPIAL جلسات.

این WPIAL شنیده است شکایت که هیئت مدیره خود را ندارد دقت منعکس کننده تنوع نژادی عضو آن مدارس گفت: Scheuneman که شما تبدیل به WPIAL مدیر اجرایی ماه آینده زمانی که تیم اومالی بازنشسته.

تنوع شورای مشورتی خواهد کمک WPIAL "به دست آوردن اطلاعات و دانش به پس زمینه و چالش های اجتماعی که بر اقلیت هستند که کمتر در هیئت مدیره" او گفت:. "این شورا را کمک به ارائه دیدگاه و منابع به مدیر اجرایی و WPIAL هیئت مدیره برای بهبود تمام دانشجو-ورزشکاران است."

در میان دیگران شورا ممکن است شامل محلی NAACP نمایندگان ایم که ارائه WPIAL کمک در گذشته Scheuneman گفت. اعضای شورای نخواهد بود اعضای WPIAL هیئت مدیره و یا رای در طول جلسات.

"این است که به ما اجازه درک چه چیز دیگری در خارج وجود دارد," او گفت:. "اگر افرادی هستند که احساس می کنید کمتر آنها می توانید به این که شورا باید نظرات خود را ابراز و شنیده می شود."

این WPIAL 19 رای گیری اعضای تشکیل شده تا حد زیادی از مدیران مدارس از جمله مدیران ورزشی اصول و superintendents.

ده نفر انتخاب می شوند و سالانه در یک سال است و نه منصوب حوزه های مختلف از جمله مدیران ورزشی' نماینده و مدرسه تخته' نماینده. که محدودیت WPIAL توانایی برای تنوع بخشیدن به هیئت مدیره خود را.

"ما نمی باید توانایی لزوما نمایش بزرگ به دلیل آن را یک روند ملی" Scheuneman گفت.

مديران مدارس متوسطه رای 10-اعضای بزرگ.

این سال تحصیلی گذشته, هیئت مدیره تا به حال هیچ عضو اقلیت. وودلند هیلز مدیر ورزشی ران Coursey انتخاب شد به هیئت مدیره این تابستان برای 2020-21 سال تحصیلی.

"این چیزی است که در نظر من بسیار دیر شده است" گفت: Coursey تماس شورا "100% لازم است."

Scheuneman پیش بینی شورای داشتن بین پنج تا هفت نفر از اعضای, اما جزئیات آن بحث خواهد شد در ماه آینده. همراه با مشاوره WPIAL اعضای شورا می تواند صحبت می کنند به گروه های دانشجویی و در دسترس خواهد بود به عنوان یک منبع برای مدرسه مدیران, او گفت:.

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن