شما در حال لرزان در مورد مت موری به عنوان پنگوئن دروازه بان? OK. آیا شما واقعا اعتماد تریستان جری?

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 31 تیر 1399

8 دقیقه پیش

پس شما نگران در مورد پنگوئن ها دروازه بان مت موری.

شما شنیده ام او شده است و حضور در اردوگاه های آموزشی. شما در میانهی شب وحشی در مورد خود را به طور منظم فصل عملکرد چند سال گذشته است. شما فکر می کنم او ممکن است در پیتسبورگ در فصل آینده به هر حال به دلیل وضعیت قرارداد. و شما شروع به تعجب می کنم اگر شکوفه کردن گل رز از دو برنده جام استنلی.

آن را کردم. تا آنجا که پنگوئن ها را در خط از نظر یک جامد بی تعقیب کردن یک ششم جام استنلی من شنیدن نگرانی های خود را.

در اینجا یک سوال ، آیا شما واقعا باید بیشتر ایمان تریستان جری?

اگر من به شما گفت که موری توسط امید بستن به خارج از 2020 پلی آف با توجه به covid-19 نگرانی و جری بود و استارت کل پلی آف خواهد شما واقعا احساس اعتماد به نفس بیشتری?

زیرا این چیزی است که شما باید به خودتان بپرسید پنگوئن طرفداران. شما می توانید شکایت همه شما می خواهید در مورد چگونگی درک آهسته شروع از موری می تواند تاثیر پنگوئن' جام استنلی شانس در بوت برگشتی که شروع Aug. 1 در تورنتو برابر Montreal Canadiens.

اگر شما واقعا می خواهید چیزی انجام می شود, سپس شما باید آماده برای سر مربی مایک سالیوان به جلو و موری از یخ و شروع جری در هدف.

تصدیق این واقعیت است که جری کرده است هرگز در NHL بازی حذفی.

شاید شما می خواهید به کلید دور از موری. اما آیا شما واقعا می خواهید به آنها را به جری?

زمانی که سالیوان برای اولین بار به موری شروع به عنوان حذفی netminder در سال 2016 آن را به دلیل Marc-Andre فلوری مجروح شد. و در زمان فلوری سالم بود موری در حال حاضر هدایت پنگوئن از طریق یک 7-2 رکورد در مارس و آوریل و عمیق به پلی آف.

این نیست همین است.

بعلاوه فقط چون موری در ادامه قابل توجه اجرا قهرمانی در اولین فصل NHL این بدان معنا نیست که جری به مقصد به انجام همان.

من شخصا می خواهم شروع موری در برابر Canadiens و او را به من ثابت اولیه که در سری او می تواند شخصا هزینه پنگوئن یک قهرمانی را اجرا کند. این تصمیم را باید به سرعت ساخته شده. شاید پنگوئن را پایمال Canadiens به هر حال تا جایی که موری می توانید دست کشیدن برخی از زنگ و آماده برای دور 2.

اگر موری نمی توانید خود را شیار, من نمی دریغ به سرعت وارد جری به صورت کوتاه, بهترین از پنج سری. پس از همه, او را این همه ستاره تیم. اما موری را به نا امید به سرعت و قاطعانه برای سالیوان برای انجام این کار به اعتقاد من.

نگه داشتن در ذهن جری بود فقط 7-7-1 پس از Jan. 1. اهداف خود برابر متوسط بود 3.06 در آن کشش و صرفه جویی در صد بود 90.1. که کاملا یک شیب از آمار 24 ساله ارسال شده در خود را قبل از 20 بازی برای پنگوئن منجر NHL در بسیاری از عمده goaltending دسته ها با یک 1.99 اهداف برابر متوسط .935 صرفه جویی در صد و سه shutouts.

پنگوئن شبکه رادیویی میزبان برایان Metzer می پیوندد من به بحث در مورد این موضوع پیچیده جارد McCann, نقش, چگونه خطوط ممکن است منتقل اطراف اگر سیدنی کرازبی آسیب همچنان پرنده دانش جیز آبی' بالقوه آینده در پارک PNC و بین المللی طلسم جنگ بین تورنتو و پیتسبورگ.

گوش دادن: تیم بنز و برایان Metzer بحث در مورد پنگوئن دروازه بان وضعیت به عنوان تیم آماده برای اجرا حذفی

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن