Zadie اسمیت طول می کشد در همه گیر

آن را رضایت بخش برای شنیدن صدای او تشخیص حاکم بریتانیا کلاس اولیه وسواس با رسیدن به گله ایمنی که او ترجمه این

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

آن را رضایت بخش برای شنیدن صدای او تشخیص حاکم بریتانیا کلاس اولیه وسواس با رسیدن به گله ایمنی که او ترجمه این است: "ایمنی. از گله." برای اسمیت وجود دارد این ویروس پس از آن وجود دارد همه این دیگر بیماری است. نویسنده تبدیل می شود توجه او را Stateside را به جورج فلوید, نوشتن از مردی که او را کشته در ظاهر بدون نگرانی برای هر نتیجه "شما می خواهم که به خیلی خاص ایمنی از گله—نه نا امن شرط برای یک افسر پلیس سفید تاریخی در آمریکا است."

وجود دارد غیر قابل انکار نگران کننده رابطه بین شرایط قرنطینه و در سراسر کشور مردم را به تظاهرات در Floyd مرگ است. استعاره غیر قابل اجتناب است; تظاهرات احساس مانند نشانه ای از یک بیماری ما نادیده گرفته بیش از حد طولانی است. "بیمار صفر از این ویروس خاص بود در یک کشتی برده و چهار صد سال پیش" اسمیت می نویسد: "نگاه کردن در عرق کردن, خونریزی, ناله توده در زیر عرشه و مهندسی معکوس احساسات—تحقیر—از یک وضعیت است که او بیمار خود ایجاد کرده بود."

این است که سخت به استدلال می کنند. اسمیت نویسنده با سبک:, قطع, جملات و گاه به گاه طغیان با خم کردن علامت تعجب. وجود شور و شوق در خطوط اما او هوشیار متفکر. این یک ترکیب خوب چیزی است که همه نویسندگان باید برای هدف, اما من می خواستم بیشتر: تعجب وحی نفس نفس زدن ،

من واقعا بر این باورند که بسیاری از مردم از آنها بی اطلاع هستند که حمل این ویروس در همه تا لحظه شما به خودتان پیدا کنید, نیم, پلیس به توضیح نژاد مرد شما فکر نگاه های مشکوک را از طریق راه رفتن خود را در محله خود و یا صحبت کرد که به شما در پارک مرکزی یا هر دمار از روزگارمان درآورد در آن است.

این است که جدید نیست اما شاید این خرس تکرار.

در "چیزی برای انجام" نویسنده هایش با یک سوال ما عشق برای قرار دادن به هنرمندان ما: چرا شما بازی شیر یا خط رنگ بر روی بوم و یا داستان در مورد ساخته شده تا مردم ؟ پاسخ او این است که در کار را عنوان و آن را اجازه می دهد تا اسمیت به ارائه هر دو استاندارد-موضوع چرا من نوشتن مقاله و وزن در کنجکاو طبیعت از زمان به عنوان ما در حال حاضر آن را تجربه می کنند: "چرا شما پخت که نان موز? آن چیزی را انجام دهد. چرا شما را از یک قلعه در اتاق نشیمن خود را ؟ آن را تا به چیزی برای انجام. چرا لباس سگ به یک گربه ؟ آن چیزی است که به انجام آن نیست ؟ پر از زمان."

اسمیت احتمالا نیست که حیا—در هر رای این نیست به عنوان خوانده شده که غلط کرده است. من فقط آرزو می کنم اسمیت پر بود زمان همه ما به طور ناگهانی با داستانی چیزی که او قطعا بهترین است. رمان بیان ذهن هنرمند فقط به عنوان مقالات انجام و اسمیت ماهر در conjuring شخصیت برای انجام ایده های خود را.

حتی در این کار از غیرداستانی او نمی تواند مقاومت در برابر وسوسه, تبدیل احتمالا واقعی مردم—مدیر یک آبگرم که در آن او لذت می برد گاه به گاه, ماساژ, همسایه با سگ آن پسر در دانشگاه—به پرتره. این زن و شوهر از صفحات او خرج می کند در این آخرین رقم Cy, دوست داشتنی هستند: "او بی نظیر انرژی کمی exophthalmic, خوک صفت چشم و نامنظم مارپیچ غیر قابل پیش بینی آفریقایی به طوری که مانند خود من است." اسمیت نوشته شده است نه تنها یک paean به Cy آن مرد آن اما به ایده سیاه و سفید nerd به طور کلی:

من احساس خوشحالم که او حداقل افسار به یک نهاد مانند یک بادکنک قرمز را در یک درخت به جای شناور به بی رحم شهر و پیدا کردن خود را تخلیه و در آن بخش از یک بانک و یا آژانس تبلیغاتی یا برخی از جمله من استفاده می شود برای دیدن Cy (بدون او از دیدن من) از من کارل—تندرست اطراف کتابخانه, احتمالا به کمک کسی که با این موضوع...

اسمیت توانایی نوشتن مثل این در مورد مردم او را (تا حدودی) ساخته شده است مانند مرد عنکبوتی هدیه: یک قدرت او باید به تخلیه مسئولانه است. همه ما در خانه از فرسایش بیش از شما نام آن را. Intimations گاهی آنچه ما در حال حاضر می دانم که چگونه من می خواهم برای دیدن اسمیت این کشش در یک رمان یک بار دیگر. هرگز به ذهن; این کتاب حاصل نفع خیریه و ما همه تنهایی و بدتر می تواند انجام دهد برای شرکت از Zadie اسمیت. "من احساس آرامش" اسمیت می نویسد: "برای کشف من تنها کسی نیست که در این زمین که هیچ ایده چه چیزی زندگی است و نه آنچه که باید انجام شود با این همه زمان گذشته از پر کردن آن." من فرض کنید شما می تواند خواندن یک کتاب; گمان می کنم شما می توانید به عنوان خوانده شده این یکی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب