اگر به دنبال پیش خرید واحد های پروژه برلیان هستید، این موارد را بدانید.

از ویژگی های خاص و منحصر به فرد پروژه برلیان می توان به تعداد واحدهای کمتر آن در هر طبقه اشاره کرد. علاوه بر ا

توسط MASTERNEWSS در 11 اردیبهشت 1400

از ویژگی های خاص و منحصر به فرد پروژه برلیان می توان به تعداد واحدهای کمتر آن در هر طبقه اشاره کرد. علاوه بر این، ساختمان ها به گونه ای ساخته شده اند که هیچ گونه تسلطی بر همدیگر ندارند و از این بابت بسیار خوش ساخت است.

مشخصات ظاهری برج های برلیان

این پروژه در 36 طبقه احداث شده است به این صورت 25 طبقه از آن به منظور سکونت خریدار طراحی شده و 5 طبقه دیگر آن کاربری تجاری دارد. در هر طبقه مسکونی از این برج 6 واحد سکونت خواهند داشت که از این حیث شرایط مناسبی را برای ساکنین ایجاد خواهد کرد.

امکانات پروژه برلیان

  • به کار رفتن یک لابی شیک و مجهز
  • طراحی سالن اجتماعات به منظور برگزاری مناسبت های خاص
  • احداث باشگاه ورزشی در محوطه
  • ایجاد آنتن مرکزی
  • ایجاد محوطه بازی مناسب برای کودکان

نحوه پیش فروش واحدهای پروژه برلیان

نحوه خرید و فروش برج برلیان به این صورت است که خریدار در ابتدا بر حسب متراژ واحد انتخابی، مبلغی را به حساب شرکت واریز می کند و سپس یک دفترچه قسط برای او ایجاد می شود که مابقی قیمت واحد را به صورت اقساط پرداخت کند. واریزی های اولیه برای پیش خرید واحد از برج برلیان به صورت زیر است:

  1. واحد 95 متری: مبلغ 317 میلیون تومان
  2. واحد 127 متری مبلغ 420 میلیون تومان
  3. واحد 131 متری مبلغ 430 میلیون تومان

آشنایی بیشتر با موقعیت پروژه برلیان

پروژه برلیان در یکی از مناطق در حال توسعه تهران در حال ساخت است. این پروژه در ناحیه مروارید شهر در میان برج های چند طبقه وجود دارد که آینده درخشانی برای آن پیش بینی می شود. اما به نظر شما نقش موثر و کلیدی پروژه برلیان در منطقه ۲۲ چیست؟

این برج به منظره کوه مشرف است و در عین حال به منطقه چیتگر نیز دسترسی دارد. طراحی که برای برلیان در نظر گرفته شده به شکل ستاره با نمای چوبی نیز است. رفت و آمد از این منطقه تا مترو تنها چند دقیقه طول می کشد.

پروژه برج برلیان از برج های چیتگر به صورت اسکلت فلزی با اتصالات پیچ مهره است و طوری طراحی شده است که واحدها به هم مشرف نبوده و تمامی واحدها از نورگیر عالی برخوردارند .این پروژه از تنوع متراژی خوبی برخوردار است و کم واحد می باشد به صورتی که واحد ها به هم مشرف نیستند و در هر طبقه 6 واحد داریم. پروژه برلیان از شرق به غرب در قطعه سوم بر اتوبان همت واقع شده است.سازنده برج برلیان شرکت مهر آفرین می باشد.

شرایط نقل وانتقالات پروژه

نقل و انتقال و واگذاری این واحدها بین مشتری باید تحت نظر تعاونی انجام شود. هر واحدی که فروخته می شود باید ابتدا تمام شرایط آن بررسی شود سپس تغییر مالکیت صورت گیرد. هرگونه بدهی به تعاونی و همچنین جریمه یا دیرکرد اقساط، قبل از واگذاری سند باید تعیین تکلیف شود.

آخرین مطالب