خرید محصولات آرایشی

  تنظیم زیبایی 27 آگوست 2018 Catrice و Essence در بهار و پاییز دامنه محصولات خود را تازه می کنند. خر

توسط MASTERNEWSS در 7 اردیبهشت 1400

 

تنظیم زیبایی

27 آگوست 2018

Catrice و Essence در بهار و پاییز دامنه محصولات خود را تازه می کنند. خرید محصولات آرایشی  این دو محصول به تازگی در محدوده استاندارد خود برای فصل پاییز / زمستان 2018 عضو شده اند. من تصمیم گرفتم فقط آن محصولاتی را انتخاب کنم که واقعاً برای من برجسته بودند و می دانم از آنها استفاده خواهم کرد. فعلا مطمئناً ، بعد از خواندن نظرات وبلاگ نویسان دیگر ، مقداری بیشتر دریافت خواهم کرد. اما تا کنون ، من هر دو را دوست دارم ، ریمل Brow Colourist Semi-Brow Mascara و کره لب های نرم کننده لب Catrice Dewy-Ful.

 

 

ریمل مژه و ابرو نیمه دائمی Catrice Brow Colorist 020 Medium

بسته بندی

 

این یک آستین کاغذی است که شامل تمام اطلاعات مربوط به محصول است. بسته بندی خود پلاستیکی با جزئیات فلز طلا و ریز است.

 

این محصول 3.8 میلی لیتر محصول است و 4.19 یورو قیمت دارد.

 

 

 

 

دارای یک گرز کوچک است که دارای موهایی است که به شکل مخروطی شکل گرفته است. موی سر از یک طرف بلندتر و از نوک آن کوتاه تر است. مسواک زدن و حتی ریزترین موهای ابرو را آسان می کند.

 

فرمول

 

این ریمل مژه و ابرو با ژل ابرو رنگ آمیزی شده با فیبر برای ابروهای کاملاً طبیعی است و باید ماندگار باشد. به راحتی و به سرعت با استفاده از برس فوق العاده دقیق ابروها را رنگ آمیزی ، پر ، شکل و اصلاح می کند تا نتیجه کاملاً مشخصی حاصل شود. این فرمول همچنین باید ابروهای شما را پس از 2 هفته استفاده روزانه تیره کند. رنگ باید تا 4 روز پس از قطع استفاده از محصول ادامه یابد.

 

این فرمول خامه ای نازک تری دارد که آبریزش نیست ، اما احساس ضخامت خاصی هم ندارد. این چوب محصولی را نگه می دارد که بتواند با یک کاربرد کل ابرو شما را بپوشاند. برای خشک شدن به کمی زمان نیاز دارد ، بنابراین زمان کافی برای اصلاح اشتباهات دارید. رنگدانه سازی خوب است حتی اگر فرمول کمی نازک تر و مایع تر باشد.

 

 

 

رنگ

 

در محدوده سه رنگ روشن ، متوسط ​​و تیره قرار دارد. من 020 Medium را انتخاب کردم که دارای رنگ قهوه ای متوسط ​​است.

 

 

 

در سمت چپ ابروهای خود را با Catrice Eye Brow Stylist در 020 Date With Ash-ton پر کردم. در سمت راست من با Catrice Brow Colorist Mascara از بالای آن عبور کردم. باعث شد ابروهایم پرتر و کمی تیره به نظر برسند.

 

 

 

در سمت چپ ابرو طبیعی من و بدون هیچ محصولی وجود دارد و در سمت راست من فقط ریمل Catrice Brow Colorist استفاده کردم. من تعجب کردم که چقدر خوب این بدون اینکه نیاز به استفاده از محصول اضافی باشد ، ابروهای من را پر کرده است.

 

من معمولاً از مداد معمولی برای پر کردن آنها استفاده می کنم و سپس با مداد دقیق تری وارد آن می شوم تا قسمتهایی را که فاقد مو هستند پر کرده و رئوس مطالب را تیز می کند. سپس من با یک ریمل مایع ژل شفاف وارد می شوم تا آنها را مسواک بزنم و بافت بیشتری به آنها بدهم. اما اکنون می توانید همه کارها را با استفاده از این یک محصول و شاید مداد دقیق اضافی برای آن خطوط یا نقاط پررنگ انجام دهید.

 

 

 

کارایی

 

اگر آن را روی ابرو بزنید کاملاً مرطوب است اما بعد از مدتی خشک می شود. این قطعاً ابروهای شما را پر می کند و باعث می شود آنها تیره تر ، ضخیم تر و همچنین پررنگ تر به نظر برسند. این ریمل ابرو محکم نیست ، بنابراین ابروهای شما را به گونه ای درست نمی کند که باعث حرکت آنها نشود. احساس تردی یا لمس کردن ابروهای شما را سخت نمی کند. با توجه به اینکه ابروهای خود را لمس نمی کنید ، دوام خوبی دارد. در پایان روز هنوز عالی به نظر می رسد ، اما از آب یا تعریق خودداری کنید ، زیرا از بین می رود.

 

من حدود یک هفته است که از آن استفاده می کنم ، اما نه هر روز ، بنابراین نمی توانم گزارش دهم که آیا این واقعاً باعث خسته شدن ابروهای شما می شود. اما اگر تفاوت محسوسی مشاهده کنم ، قطعاً شما را در مورد داستان های IG خود به روز می کنم.

 

 

 

کره لبهای تهویه کننده لبهای Catrice Dewy-Ful With کره Shea - 020 بیایید این را جبران کنیم!

 

بسته بندی

 

اینها در یک لوله پلاستیکی مانند بسته بندی با جزئیات فلز طلا و کاربرد اسفنجی تخت عرضه می شوند ، بنابراین در اصل بیشتر شبیه بسته بندی لوله لب براق است.

 

در هر کدام 8 میلی لیتر محصول وجود دارد و قیمت آن 4.39 یورو است.

 

 

 

 

 

این نرم افزار اسفنجی نرم و نرم است که صاف است و محصول کافی را در خود نگه می دارد تا بتواند با یک حرکت کل لب شما را بپوشاند. شکل آن به خوبی روی لب ها قرار می گیرد و حتی در لبه های خارجی نیز کاربرد آن آسان است.

 

 

 

فرمول

 

این مانند یک رژ لب مایع ، برق لب و مرهم لب است که همه در یک است. کاتریس آن را کره لب تهویه با پایان رنگ شبنم می نامد. این با کره شی غنی شده است.

 

این فرمول خامه ای براق است که مانند یک رویا کاربرد دارد. کمی چسبناک ، اما خیلی ضخیم نیست. رنگدانه ها برای یک محصول کره لب عالی هستند ، تقریباً کمی شبیه به رژ لب مایع هستند.

 

من رایحه را دوست دارم ، زیرا بوی آن مانند بوی بد کارامل است. خیلی خوشمزه.

 

 

 

رنگ

 

در محدوده شما می توانید از بین 4 سایه مختلف - صورتی ، مرجانی ، قرمز و قهوه ای انتخاب کنید. سایه 020 را دریافت کردم بیایید این را غوطه ور کنیم! که یک مرجان سبک است. صورتی نیست ، بلکه به درستی هلو نیست ، چیزی در این بین است. به نظر من این سایه مناسب لبهای من است ، اما بهتر است.

 

 

برترین ها: Catrice Dewy-full Lips 020 Let this DEW!

پایین: Catrice Beauffiting Lip Smoother 040 Coffee To Go

 

به محض اینکه اینها را در عکسهای تبلیغاتی دیدم ، آنها به من یادآوری کردند که نرم کننده های لب Catrice Beautifying زیبایی که من آنها را دوست داشتم و هنوز هم صاحب سه سایه از آنها هستم. من فرمول را مقایسه کردم و فهمیدم که صاف کننده های لب خیلی بیشتر هستند

 

خرید لوازم ارایشی---ok-uni

خرید لوازم آرایش-----ok uni

خرید لوازم آرایشی----ok uni

خرید لوازم آرایشی اصل-----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی----ok uni

 

لوازم آرایشی------ok uni

 

خرید محصولات آرایشی----ok uni

 

ارايشي---------ok umi

 

 

خریدلوازم آرایشی-----ok-uni

 

محصولات آرایشی اصلی------ok-uni

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی----ok uni

 

------------------------------------------------------------------------------------

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی اصل عمده-------

 

خرید لوازم آرایشی ارزان   ----ok

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

لوازم آرایشی دخترانه  ---ok

 

لوازم ارایشی مارک---ok

 

لیست لوازم آرایشی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل----ok

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن