راهنمای خرید اسپرسو ساز

افرادی که قهوه را دوست دارند معمولاً برای رسیدن خرید اسپرسو ساز اینجا کلیک کنید به این مرحله تکامل را پشت سر گ

توسط MASTERNEWSS در 13 شهریور 1399
افرادی که قهوه را دوست دارند معمولاً برای رسیدن خرید اسپرسو ساز اینجا کلیک کنید به این مرحله تکامل را پشت سر گذاشته اند. تکاملی که با پرسهای معمولی فرانسه شروع می شود و در مرحله دم قهوه ارزان با دستگاه های اسپرسو پایان می یابد.  

اسپرسو ساز خوب چی بخرم

  اگر به این مرحله رسیده اید و تصمیم دارید یک دستگاه خرید اسپرسو ساز اسپرسو ارزان و با کیفیت برای خود بخرید ، این مقاله مناسب شماست. در این مقاله لیستی از 20 مدل اسپرسو ساز ارزان ، با خرید اسپرسو ساز کیفیت و پرفروش در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با خیال راحت اسپرسو ساز مورد علاقه خرید اسپرسو ساز خود را انتخاب کرده و از قهوه های خوشمزه در خانه و خانواده خود لذت خرید اسپرسو ساز ببرید. قبل از ارائه لیست محصولات ، بهتر است کمی در مورد اسپرسو صحبت کنیم. خصوصیات اسپرسوی واقعی چیست؟ موسسه ملی اسپرسو ایتالیا استانداردهای سختگیرانه ای خرید اسپرسو ساز برای شناسایی اسپرسوی واقعی دارد. به طور کلی می توان گفت خرید اسپرسو ساز که طبق این کتاب قانون اسپرسوی واقعی باید به روش زیر تهیه شود:

قیمت اسپرسو ساز دلونگی

  برای ساخت اسپرسوی واقعی ، دستگاه اسپرسو خرید اسپرسو ساز باید مقدار کمی آب نزدیک به نقطه جوش را از طریق فشار حداقل 9 بار از طریق دانه های قهوه آسیاب شده عبور دهد. نتیجه این فرآیند یک قهوه با بافت ، کف و کافئین بالا خرید اسپرسو ساز است. عامل اصلی این فرآیند ، فشار است که در دستگاههای ارزان قیمت خرید اسپرسو ساز و تهویه هوا وجود ندارد. چند مدل دستگاه اسپرسو وجود دارد؟ دستگاه های اسپرسو به دو دسته تقسیم خرید اسپرسو ساز می شوند: دستگاه های تولید بخار و دستگاه های پمپ. دستگاه های مجهز به بخار به دو نوع دستگاه اسپرسو گاز (انواع لیوان موکا) و دستگاه اسپرسو برقی بدون پمپ تقسیم می شوند. دستگاه های اسپرسو پمپ رایج تر هستند خرید اسپرسو ساز و انواع مختلفی خرید اسپرسو ساز را شامل می شوند: دستگاه اسپرسو با پمپ دستی: همانطور خرید اسپرسو ساز که از نام آن پیداست ، فشار مورد نیاز برای تهیه اسپرسو در این نوع دستگاه ها خرید اسپرسو ساز توسط یک اهرم دستی ایجاد می شود. دستگاه اسپرسو با پمپ برقی: در این نوع دستگاه شما دمای مورد نیاز را تعیین می کنید و دستگاه با پمپ فشار برقی اسپرسو را برای شما فراهم می کند. دستگاه اسپرسو با پمپ نیمه اتوماتیک: در این مدل قهوه را آسیاب کرده و قبل از روشن کردن دستگاه آن را درون فیلتر قرار می دهید. خرید اسپرسو ساز سپس دکمه خرید اسپرسو ساز دستگاه را فشار دهید و اسپرسو خود را دریافت خواهید کرد.

قیمت دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی

  دستگاه اسپرسو با پمپ اتوماتیک: در این مدل خرید اسپرسو ساز شما باید آن را پس از خرد کردن در فیلتر دستگاه قهوه قرار دهید. دستگاه به طور خودکار روشن خرید اسپرسو ساز می شود و پس از ساخت اسپرسو خاموش می شود. دستگاه اسپرسو با پمپ فوق اتوماتیک: در این مدل ماشین آلات همه کارها به صورت خودکار انجام می شود. دانه های آسیاب شده به طور خودکار فشار داده می شوند و درون فیلتر قرار می گیرند. آب جوشیده فشار بالا اسپرسو را برای خرید اسپرسو ساز شما فراهم می کند. خرید اسپرسو ساز کار با این دستگاه ها بسیار آسان است اما هزینه زیادی دارند.

بهترین مارک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی

  با توضیحات بالا لیستی از 25 مدل اسپرسو ساز ارزان ، با کیفیت و پرفروش خرید اسپرسو ساز در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. فراموش نکنید خرید اسپرسو ساز که با کلیک بر روی تصویر یا دکمه زیر هر مورد ، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری خرید اسپرسو ساز در مورد دستگاه دریافت کنید. 1 سازنده اسپرسو مدل ECM2013 اسپرسو ساز مدل ECM2013

قیمت اسپرسو ساز ساچی

  دستگاه اسپرسو Mebashi ECM2013 یکی از محصولات خرید اسپرسو ساز خرید اسپرسو ساز با کیفیت شرکت ژاپنی Mobashi است که برای خانه ، اداره ، دکه های کوچک ، مسافرخانه ها و سایر محیط های کوچک طراحی و ساخته شده است. بدنه دستگاه از پلاستیک فشرده ABS با کیفیت بالا ساخته شده است ، توان دستگاه 1140 وات و فشار دستگاه 15 برابر است. خرید اسپرسو ساز حجم مخزن دستگاه 1.5 لیتر است و در ساخت آن از دوغاب شفاف برای مشاهده میزان آب داخل مخزن استفاده شده است. مشخصات فنی
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن