راهنمای خرید لوازم یدکی برلیانس

قصد خرید لوازم برلیانس را دارید باید بدانید که در این بازار آشفته با این وضع گرونی صد در صد ممکن است با چالش ه

توسط MASTERNEWSS در 3 خرداد 1400

قصد خرید لوازم برلیانس را دارید باید بدانید که در این بازار آشفته با این وضع گرونی صد در صد ممکن است با چالش هایی روبه رو بشوید.

برای اینکه یک فروشگاه لوازم یدکی معتبر و خوب رو به شما عزیزان معرفی کنیم. و بگوییم موقع خرید لوازم یدکی خودرو به چه نکاتی توجه کنید بهتر است که با ما همراه باشید.

برلیانس به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین خودرو های چینی در بازار خودنمایی می کند. و هر روز از روز قبل با توجه به قیمت نسبتا مناسب خود به خریداران خود اضافه می شود. شکل ظاهری خودرو های برلیانس بسیار شبیه به برند های معروفی مثل بی ام و ، میتسوبیشی تویوتا می باشد. و همین امر باعث شده خودرو های برلیانس در بازار بدرخشند.

مقایسه تولیدات شرکت برلیانس اتو با نمونه های اروپایی و آمریکایی ممکن است خیلی منصفانه نباشد زیرا شرکت های خودروسازی چینی در ابتدای مسیر رشد و بالندگی هستند و مسیر دور و درازی در سر بالایی پیشرفت باید طی کنند تا هم نظر مصرف کنندگان و عاشقان اتومبیل و هم غول های خودروسازی اروپایی و آمریکایی را به خود جلب کنند.

تا سال 2012 این شرکت با ساخت و مونتاژ 650 هزار دستگاه اتومبیل سواری با کیفیت پیشرفت روز افزون و جایگاه مناسبی در بازار خودروسازی چین به دست آورد. تا جایی که در آن سال ششمین شرکت خودروسازی چینی شد. با پیشرفت این شرکت، طبیعتا سهام آن هم ارزش گرفت و در بازار بورس هایی نظیر ( بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس فرانکفورت المان ) معامله می شود.

هر خودرویی برای ادامه عملکرد مناسب خود نیاز به تعویض دوره ه ای قطعات خود دارد. فروشگاه آسا یدک تمامی قطعات خودرو برلیانس را به صورت اورجینال دارد. می توانید از آسا یدک تهیه کنید.

در بازار امروز قطعات یدکی خودرو های خارجی و بخصوص چینی قطعات فیک و تقلبی بسیار زیاد شده اند. پس برای حفظ اطمینان خاطر خود قطعات خود را از مرکز معتبر پخش مستقیم قطعات یدکی خریداری کنید.

لوازم برلیانس به چند دسته تقسیم میشود

لوازم بدنه برلیانس چراغ های جلو و عقب برلیانس

درب موتور(کاپوت) درب صندوق عقب

 

لوازم موتوری برلیانس دسته موتور ها سیبک

رادیاتور برلیانس

 

لوازم داخل کابین خودرو ی برلیانس

آینه ی عقب

دریچه های کولر برلیانس

قربیلک فرمان و .....

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن