سهم فولاد کاشان و اطلاعات کامل قیمت آن

شرکت فولاد کاشان با نام کامل فولاد امیرکبیر کاشان از جمله شرکت‌هایی است که در سال 1374 به جهت تولید ورق گ

توسط MASTERNEWSS در 20 اسفند 1399

شرکت فولاد کاشان با نام کامل فولاد امیرکبیر کاشان از جمله شرکتهایی است که در سال 1374 به جهت تولید ورق گالوانیزه پا به این عرصه گذاشت. این شرکت تحت عنوان شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان و با نماد فجر در بازار اول بورس فعالیت میکند. روش تهیه ورق گالوانیزه این شرکت غوطهوری گرم مداوم است که در زمینی به وسعت 72 هکتار انجام میشود. شرکت فولاد کاشان در چند کیلومتری شرق کاشان قرار گرفته است.

هدف از راهاندازی این شرکت تولید 100 هزار تن گالوانیزه در سال بوده است که در ضخامتهای مختلفی مانند 0.25 تا 1.25 سانتیمتر و عرض 600 تا 1250 میلیمتر همراه شده است. به طور کلی میتوان حداکثر ظرفیت خط تولید این شرکت را حدوداً 130 هزار تن در سال دانست. کلافهایی که در خط تولید شرکت فولاد کاشان استفاده میشود ورقهای فولادی نورد شده است که از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. همچنین ورقهای آنیل شده نیز دستهی دیگری از این کلافهها هستند.

گفتنی است که در بین شرکتهایی که در ایران به تولید ورقهای گالوانیزه مشغول هستند، شرکت فولاد کاشان از جمله شرکتهایی محسوب میشود که اولین گالوانیزه را با استانداردهای جهانی تولید کرده است. همچنین این شرکت دارای اطلاعات فنی مناسبی در خصوص تولید انواع ورقهای فولادی پوششدار است. در این شرکت میتوان خطوطهای کلی تولید را شامل اسیدشویی، برش عرضی یا فرمدهی، آنیل، نورد سرد رفت و برگشتی و گالوانیزه گرم مداوم در نظر گرفت.

 

شرکت تجارت گرام با شعار «خرید و فروش محصولات صنعتی به روشی نوین» همواره یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تجارت محصولات صنعتی به شمار می‌رود. یکی از زمینه‌های اصلی فعالیت تجارت گرام تهیه، توزیع و خرید و فروش میلگرد است. خرید و فروش میلگرد در وب‌سایت تجارت گرام ابتدا نیازمند درج قیمت میلگرد است که همچون هر فروشگاه آنلاین دیگری، تجارت گرام قیمت انواع میلگرد را در وب‌سایت خود قرار داده است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

سهم فولاد کاشان با نماد فجر در بازار بورس

تقریباً میتوان گفت که شرکتهایی که بازدهی مناسب از خط تولیدیهای خود دارند به بازار بورس ورود کردهاند که شرکت فولاد کاشان نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این شرکت با نماد فجر در گروه ساخت فلزات اساسی آهنی و فولادی جای گرفته است و در تابلوی فرعی بازار اول بورس فعالیت میکند. معمولاً زمانی که یک شرکت قصد ورود به بازار بورس را دارد باید طی یک اطلاعیه که به خبر عرضه اولیهی معروف است به جامعه شناسانده شود و پس از طی این مرحله استارت اولیه حضور شرکت در بازار بورس فراهم میشود.

نماد فجر تقریباً در اسفند ماه 1382 به تأیید شرکت بورس و اوراق بهادار رسیده

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن