فضای احساسی چت روم

اینترنت و فضای مجازی در احساس چت به محل اجتماعات جدید تبدیل شده اند. فرایندهایی به نام "اتاق گفتگو" که در آن ت

توسط MASTERNEWSS در 4 آذر 1399

اینترنت و فضای مجازی در احساس چت به محل اجتماعات جدید تبدیل شده اند. فرایندهایی به نام "اتاق گفتگو" که در آن تعدادی از مردم همزمان "مکالمه" متنی دارند حتی اگر از یکدیگر فاصله داشته باشند ، محبوب شده اند. چگونه می توان فرایندهای اجتماعی در حال انجام در این محیط ها را درک کرد؟ ما می توانیم از ایده ساكس در مورد "تحول" استفاده كنیم. با این حال ، چت روم ها تجربه گفتاری نیستند. کاربران اغلب آواتار (نام مستعار) دارند و با موهبت های عادی اجتماعی محدود نمی شوند.


باید فهمید که چرا این روابط جداگانه کار می کند. جامعه شناسی "حضور مشترک" هافمن در اینجا مفید است. در حالی که هافمن از آن استفاده می کند تا بفهمد وقتی افراد در حضور یکدیگر هستند چه اتفاقی می افتد ، ما می توانیم از آن برای بررسی ارتباطات چت روم استفاده کنیم. اگرچه آنها کاربران "حاضر" نیستند ، اما نمی توانند بدانند که دیگران - به استعاره - در اطراف آنها نیز جهان "اتاق گفتگو" را که آنها را در بر می گیرد تفسیر می کنند و این یک رویداد مداوم است. اگر اتاق های گفتگو اساساً اجتماعی هستند ، این جامعه پذیری چگونه وجود دارد؟ دو فرض اصلی اساس این استفاده از دیدگاه هافمن در مورد جهان است. الف) اگر انسان اساساً اجتماعی است و ب) انسان منعکس می کند ، چگونه این کلمه از آنچه اساساً یک فرم گفتاری ارتباطی است کلمات تایپی می شود؟ کاربران چت روم چگونه خود و فعالیت های خود را به دیگران نشان می دهند؟ چگونه برداشت هایی را که دیگران از آنها ایجاد می کنند ، هدایت و کنترل می کنند؟ آنها چگونه کارهایی را که می توانند یا نمی توانند انجام دهند ، می دانند؟


در این مقاله سعی می شود از طریق مصاحبه با کاربران اتاق گفتگو و مشاهدات مکالمات اتاق گفتگو به این سالات پاسخ داده شود.


کلمات کلیدی: من ، هویت ، ISP ، اینترنت ، WWW ، هافمن

خدمات اینترنت به مشترکان خدمات اینترنت (از این پس ISP) گفته می شود ، ارائه می شود که به آنها امکان می دهد هر آنچه که اتصال اینترنت ارائه می دهد را تجربه کنند. خدمات چت روم یکی از خدماتی است که ISP ها بدون هزینه اضافی ارائه می دهند


"مکالمه" در اتاق گفتگو یک تجربه آنلاین محبوب و جالب برای مشارکت است. اتاق های گفتگو به افراد امکان می دهد تا به روشی منحصر به فرد و جدید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. آنها برای برقراری تماس کنفرانسی بین افرادی که می شناسید و همچنین ملاقات افراد جدید برای "گفتگو" در مورد هر موضوعی که تصور کنید استفاده می شود. با این حال ، آنها برای همه مناسب نیستند.



تعداد زیادی اتاق گفتگو و خدمات در اینترنت با تعداد مساوی از موضوعات و موضوعات وجود دارد. بسیاری از صفحات وب راهی برای "ارسال" پیام شما در صفحه و خواندن آنچه دیگران در صفحه قرار داده اند را ارائه می دهند. 2 اگرچه این نوعی گپ است ، اما اغلب کند است و برای تازه کردن صفحه باید مرتباً دکمه بارگیری مجدد را فشار دهید.


اتاق های گپ که پیام های شما (و بقیه افراد در اتاق) تقریباً فوری در آن ظاهر می شوند می توانند بسیار لذت بخش تر باشند. یک راه آسان برای انجام این کار استفاده از شبکه رله اینترنت (IRC) است.


اشکال جدید چت شامل اتاق های گفتگوی است که در آن شما به عنوان "چهره" یا "آواتار" نشان داده می شود که برای نمایش شما در صفحه نمایش ظاهر می شود (آنها با اکثر اتاق های گفتگو که فقط متن را می بینید متفاوت است). چهره خود را با یک عکس یا شخصیت کارتونی دستکاری و شخصی سازی کنید.

برای شروع چت ، باید رایانه خود را از طریق سرور به افراد دیگر متصل کنید. برای این کار می توانید از اینترنت و حساب ISP خود استفاده کنید. اتصال آسان تر از آن است که اکثر مردم فکر می کنند. بیشتر ISP ها در مورد نحوه اتصال به سرورها و خدمات خود دستورالعمل های صریحی را به شما ارائه می دهند.


پس از اتصال ، می توانید به "اتاق گفتگو" بپیوندید و سپس با استفاده از صفحه کلید مکالمه را ادامه دهید. این یک انتخاب داوطلبانه است ، افراد هنگام پیوستن به ISP برای هیچ خدماتی ثبت نام نمی کنند. 3


هنگامی که در اتاق گفتگو هستید ، می توانید پیام های عمومی همه افراد موجود در اتاق را بر روی صفحه رایانه خود مشاهده کنید. شما احتمالاً وسط مکالمه کسی خواهید پیوست ، اما نگران نباشید ، این در اتاق های گفتگو معمول است. در حقیقت ، احتمالاً هنگام ورود توسط یک پیام از یک یا چند نفر در اتاق به استقبال شما می آید. هنگامی که می خواهید پاسخ دهید ، فقط پیام خود را بنویسید و کلید بازگشت را فشار دهید. سپس پیام خود را بر روی صفحه نمایش و همچنین دیگران مشاهده خواهید کرد. فوراً انتظار پاسخ نداشته باشید ، زیرا افراد حاضر احتمالاً در حال برقراری ارتباط هستند. حتی می توان پیام های مستقیمی را برای افراد خاصی ارسال کرد که برای بقیه اعضای گروه قابل مشاهده نیستند. اگر گفتگو در اتاق را دوست ندارید ، فقط بروید و ادامه دهید.


بیشتر اتاق های گفتگو و سرویس ها دارای "آداب و رسوم گفتگو" هستند ، استانداردهای رفتاری که هنگام نوشتن در پیام های شما باید رعایت شوند. از اتاق به اتاق دیگر متفاوت هستند (به پیوست 1 مراجعه کنید). به یاد داشته باشید که افراد در اتاق های گفتگو از پس زمینه های بسیار متفاوتی هستند

آخرین مطالب