1992 Norwin گراد به ارمغان می آورد نوستالژی به همکلاسی های سابق در طول قرنطینه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 27 خرداد 1399

12 دقیقه پیش

کوین Tomich مشتاق عکاس و فیلمساز در حالی که او یک دانش آموز در Norwin دبیرستان در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 90 زمانی که تلفن های همراه در دسترس نیست به ضربه محکم و ناگهانی سریع طرفداران.

Tomich در حال حاضر 46 متعلق به یک بزرگ VHS دوربین فیلمبرداری یک آرزو و نادر اختیار در آن زمان که هزینه بیش از $1,000. با این دوربین فیلمبرداری Tomich ثبت بی شماری Norwin حوادث — فوتبال, بازی, بازگشت به خانه رقص و رژه می روند.

آن قسمت از این فیلم که Tomich مشترک به Norwin کلاس از سال 1992 Facebook ، او معتقد است که او به اشتراک گذاشته شده در حدود 40 فیلم ها و صدها نفر از عکس ها در طول سال.

اما با همه تازه کشف شده خود را در قرنطینه Tomich تصمیم به گرفتن خاطرات یک گام بیشتر است.

"من همه چیز سوال در قرنطینه و شروع کردم به نگاه کردن به خودم و چه به شکل من به جایی که من هستم امروز" Tomich گفت. "شما متولد (ع) خشت و شما باید دست به حجاری شما."

او گفت که کودکان در حال مجسمه خود را از طریق خانواده و دوستان و باورها و به خصوص معلمان است.

Tomich در حال حاضر ساکن در کالج ایالتی تصمیم به ایجاد یک ویدیو ضمن تشکر از برخی از معلمان خواستار آن "Norwin: پس از آن -- در حال حاضر -- برای همیشه لطفا برای." این ویدئو به سرعت تبدیل به یک سری از سه فیلم ضمن تشکر از 74 معلمان پس از درخواست های بسیاری برای اضافه کردن بیشتر.

"من می خواستم برای انجام کاری به یاد داشته باشید آنها را" Tomich گفت.

Tomich گفت که او در بر داشت عکس ها از معلمان با حفر طریق Facebook pages. تعدادی از معلمان برجسته در حال حاضر متوفی اما "این یک راه خوب به افتخار حافظه خود را."

"(فیلم) به مردم کمک کنید ذهن خود را از سنگینی در جهان و بازگشت به سالم تر و سرگرم کننده" Tomich گفت. "(نوستالژی) در خدمت به عنوان یک انحراف و یک نور در تاریکی است."

در ابتدا او فقط به اشتراک گذاشته شده فیلم ها به Norwin کلاس از سال 1992 Facebook گروه از حدود 300 نفر اما او متوجه شده است که مردم شروع به اشتراک گذاری آن را در صفحات دیگر. در نهایت فارغ التحصیلان از دیگر Norwin Facebook گروه و برخی از معلمان شروع به پیام او خود را ابراز لطف.

"مردم با من تماس متصدی Norwin سال 1992" Tomich گفت. "من نگه داشته و همه چیز را (در بسیاری از جعبه) و می توانید آن را به سرعت اگر مردم درخواست می کند."

مایک Daugherty یک مدیر Norwin کلاس از سال 1991 Facebook و شناخته شده Tomich برای 35 سال است.

Daugherty, 47, در حال حاضر زندگی در Flower Mound, Texas, اما او سهام Tomich را ویدئوها on Facebook.

Tomich متوجه شده است که بسیاری از مردم شروع به نوشتن و اظهار نظر در مورد فعالیت های مختلف آنها استفاده می شود برای لذت بردن از در حال رشد است.

2738339_web1_gtr-remembernorwin20200615_0008

ارسال شده توسط Kevin Tomich

کوین Tomich در زمان این عکس از تپه را در سال 1997 پس از فارغ التحصیلی از Norwin در سال 1992.

برخی از برجسته تر خاطرات بحث رفتن به خرید اسباب بازی و تنقلات در هیل (مدرسه قدیمی نسخه Walmart) غذا خوردن در فست فود, کباب گوشت گاو مشترک Rax غلتکی اسکیت در Norwin Skateland و بازی بازی های آنلاین بازی در اتاق بازی در Norwin تپه پلازا بعد از دیدن یک فیلم.

"در شب جمعه می رفتن و دیدن یک فیلم و بیش از رفتن به اتاق بازی یا Rax," Tomich گفت. "سپس شما می خواهم به تماس را بر روی تلفن خود را برای پدر و مادر برای آمدن به شما انتخاب کنید تا."

صحبت از Rax, Tomich توضیح داد که وجود دارد تنها هفت سمت چپ. او و خانواده اش استفاده مکرر چند در اوهایو تا آنها بسته شده است. در حال حاضر Tomich طول می کشد و خانواده اش در تعطیلات به شیکاگو برای غذا خوردن در Rax که باقی می ماند وجود دارد.

Tomich تصمیم به ایجاد یک نظر سنجی برای همکلاسی های سابق خود را به پیدا کردن آنچه که مورد علاقه خود را در فروشگاه ها, رستوران ها و hangouts استفاده می شود که او خواهد شد ارسال به Facebook به زودی.

"این بیشتر از یک قدم زدن پایین خط حافظه به جای یک نظرسنجی" Tomich گفت. "من فقط در تلاش برای به هم بزنید تا نوستالژی دلیل بعدی ما مینی مراسم این ماه های نوامبر و مردم ندارد و همه چیز برای انجام در حال حاضر (در قرنطینه)."

یکی دیگر از پروژه شامل پروفایل دو خاص معلمان در Norwin – لایحه Strapon, و, دخترش, کانی, انزال زن.

با هم, آنها خدمت کرده اند Norwin برای بیش از 60 سال با توجه به Tomich.

"من احساس مانند آنها سزاوار خود ویدئو" Tomich گفت. "این اولین ویدئو تخصصی."

او آزاد خواهد شد آن را به Facebook به زودی همراه با نظر سنجی.

او حتی ذکر شده ایجاد امکان بارگیری در این هفته نشان می دهد بحث در آینده پروفایل افراد خاص.

لینک به سه قسمت Tomich را "Norwin: پس از آن -- در حال حاضر -- برای همیشه لطفا برای" سری ویدئو را می توان یافت در اینجا.

مگان سویفت یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مگان در 724-850-2810, mswift@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب