2 کشته و 7 زخمی در تیراندازی در کارولینای شمالی بلوک

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

9 دقیقه پیش

شارلوت, N. C. — دو نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند اوایل روز دوشنبه هنگامی که چند نفر از کار اخراج شدند به یک جمعیت در بداهتا جشن در کارولینای شمالی کشته شده است. پنج نفر دیگر شد برخورد با وسایل نقلیه.

تیراندازی رخ داده در بداهتا بلوک در شارلوت بود که ادامه Juneteenth جشن شارلوت-مکلنبورگ پلیس معاون جرالد اسمیت گفت: در یک کنفرانس رسانه های دوشنبه است.

حدود 400 نفر در سمت شمال شهر که کسی در جمعیت زده شد و در طول یک hit-and-run تصادف اسمیت گفت. پلیس در پاسخ به این صحنه شنیده می شود عکس بودن از کار اخراج شدند. پلیس معتقدند که بیش از یک نفر از کار اخراج شدند سلاح به دلیل ویدئوها صداهای ضبط شده از اسلحه های مختلف calibers. مقامات بهبود حدود 100 روده از صحنه است.

اسمیت گفت: هیچ انگیزه روشن بود برای عکسبرداری است.

در نزدیکی صحنه ساعت بعد میرا استوارت گفت که او غمگین تیراندازی.

"ما شده است معترض و ما شده است و گفت که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. اما نه تنها آنها را مجبور به توجه به مردم آنها را به موضوع به ما هم گفت:" استوارت یک آمریکایی آفریقایی تبار ساکن شارلوت.

بتی Oates, یکی دیگر از شارلوت ساکن با اشاره به مرگ و میر بالا بردن حس بحران در طول coronavirus همه گیر و سراسری جنبش معترضان به برجسته نژادی و بی عدالتی در پی مرگ و میر مردان سیاه پوست در بازداشت پلیس.

"ما در حال حاضر در یک بحران" او گفت:. "خدا در اینجا ما در یک بحران دیگر در بالای یکی دیگر از بحران است."

اسمیت گفت: وضعیت رشد بسیار پر هرج و مرج پس از ورود مقامات اوایل روز شنبه که یک تیم امداد و نجات تا به حال به ارسال به جمعیت مردم را "خاموش پشت ما آتش" که درمان افراد صدمه دیده در صحنه است.

اسمیت همچنین اذعان کرد که برخی از افسران به حال سلاح های کشیده شده به عنوان آنها به دنبال به دست آوردن کنترل از صحنه است.

"آنها انجام می دهند بهترین که آنها می تواند به ایجاد حس از چیزی است که هرج و مرج توده تلفات صحنه," او گفت:.

اسمیت گفت که هیچ شاهد آمده اند رو به جلو برای توصیف چگونه و یا چرا این تیراندازی آغاز شده و مردم خواست تا برای کمک به تحقیقات.

"ما هیچ شاهد است که رو به جلو آمده اند" او گفت:. "از 400 نفر وجود دارد کسی که تو را دیدم چیزی."

هیچ کس در بازداشت اواخر صبح.

پلیس در انتشار اخبار گفت که یک زن پیدا شد کشته در صحنه در حالی که یک مرد مرده پس از انتقال به بیمارستان است. آنها بعد از شناسایی به عنوان 29 ساله کلی میلر و 28 ساله کریستوفر آنتونیو Gleaton.

از این هفت نفر دیگر که به ضرب گلوله کشته شد و سه تا به حال تهدید کننده زندگی صدمات اسمیت گفت.

پنج نفر برخورد با وسایل نقلیه بر این باور هستند که دچار آسیب شد که زندگی را تهدید پلیس گفت: در انتشار اخبار. چهار نفر از آنها به نظر می رسد زده شده است در حالی که در تلاش برای ترک صحنه.

Juneteenth که برای جشن های آغاز شده در جمعه بیست و زمانی که آخرین بردگی آمریکایی های آفریقایی تبار آموخته بودند رایگان 155 سال پیش.

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن