30 سال بعد آمریکایی های معلول هنوز هم مورد تحسین قرار گرفته اما کار هرگز انجام می شود'

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 مرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

هنگامی که دیک Thornburgh شاهد امضای قانون آمریکایی های معلول 30 سال پیش او می دانست که پسر خود زندگی خواهد بود برای همیشه لطفا برای تغییر.

پیتسبورگ بومی و سابق جمهوری خواه پنسیلوانیا فرماندار ایالات متحده دادستان کل در آن زمان است. پیشرو وزارت دادگستری او جدایی ناپذیر در کار کردن اقدامات قانونی برای این قانون است که ممنوعیت تبعیض علیه افراد معلول و ایجاد امکانات رفاهی مناسب در مدارس و محل کار و همچنین با حمل و نقل.

"مسائل مربوط به حقوق افراد معلول همواره از مسائل مهم برای خانواده من" گفت: David Thornburgh یکی از فرزندان خود را. "من یک برادر معلول بنابراین شرایط خود و ما نیاز به مطمئن شوید که او برخوردار از حقوق کامل شهروندی باید همیشه من فکر می کنم انگیزه به خصوص پدر و مادر من."

پس از سالها کار تا حد زیادی الهام گرفته از توسط پسرش پیتر که در 4 ماه دچار آسیب شدید مغزی در سال 1960 تصادف ماشین که به کشته شدن مادرش کیر Thornburgh دیدم رئیس جمهور جورج دبلیو بوش امضا آمریکایی های معلول به صورت قانون در جولای 26, 1990.

سی سال بعد از عمل است مورد تحسین قرار گرفته و به عنوان یکی از گسترده ترین قطعه از قانون در قرن 20 موثر بر بیش از 40 میلیون آمریکایی — و یا نزدیک به 13 درصد از جمعیت. آثار آن دیده می شود از طریق بالابر بر روی صندلی چرخدار در اتوبوس, جلوگیری کاهش, پیاده روی پیاده روی با علائم صوتی و چراغ چشمک زن معلول پارکینگ و رمپ به کسب و کار.

این هفته, کیر Thornburgh ارائه خواهد شد leatherbound کتاب با حدود 30 یادداشت از مردم در جامعه معلولین سابق رژیم صهیونیستی. تام کوربت قبلی همکاران و دیگران ضمن تشکر از او را برای کار او در ادا. افتخار این است که هماهنگ با Achieva یک پیتسبورگ بر اساس غیر انتفاعی با هدف کمک به افراد معلول سخنگوی لیزا Razza گفت.

'جهان تغییر'

این عمل برای همیشه لطفا برای تغییر زندگی میلیون ها نفر از افراد معلول از جمله بازنشسته پیتسبورگ وکیل پل o'hanlon که با استفاده از یک صندلی چرخدار. قبل از ADA o'hanlon به خاطر اینکه قادر به به راحتی دسترسی به حمل و نقل عمومی به دلیل عدم امکانات رفاهی و اگر او را پیدا کردن کشت و موانع هنگامی که او وارد در مقصد خود را.

"هر نوع سفر یک چالش واقعی تبدیل شد تا آنجا که فقط تدارکات گرفتن وجود دارد و انجام آنچه شما نیاز به انجام زمانی که شما وجود دارد," o'hanlon گفت. "همه از آن شما فقط نمی تواند تعداد دفعات مشاهده شده در هر یک از این کار در گذشته است. امروز این بسیار معمول است. بنابراین در بسیاری از موارد وجود دارد که جهان را تغییر دهید."

پیتسبورگ استخدام وکیل سام Cordes افزود: "این باز کردن درب برای بسیاری از مردم که در غیر این صورت قادر به کار و یا قادر به کار در بهترین ظرفیت است."

Cordes آثار به رعایت ادا از او واصل اولین طرح دعوی در دادگاه فدرال در غرب پنسیلوانیا در سال 1995. هیات داوران اهدا مشتری خود را 70.000 دلار خسارت تنبیهی پس از کارفرما سوال در مورد یک چشم تنبل در طول یک مصاحبه شغلی.

اما با وجود بسیاری از تغییرات در طول سه دهه گذشته Cordes اشاره کرد که هنوز هم وجود دارد چند ADA مربوط به موارد در دادگاه. او گفت: این موارد تمایل به جلوگیری از کسی که ناراحت شده نیاز به ارائه تسهیلات.

در سال گذشته وجود دارد 24,238 تبعیض ناتوانی شکایت با ایالات متحده آمریکا کمیسیون فرصت های برابر شغلی. در سال 2018 وجود دارد 24,605 شکایت. در پنسیلوانیا وجود دارد 1,679 دفاع کند گرفته شد ناتوانی های مرتبط با شکایت در سال 2019 و 1,665 در سال 2018 است.

"همه چیز بهبود یافته است به طور قابل توجهی برای افراد معلول, اما هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن در نظر دسترسی به اشتغال و دسترسی به آموزش حقوق شهروندی, عمومی, اقامت و غیره و غیره" به گفته دیوید Thornburgh, 61, رئيس جمهور و مدیر عامل این کمیته از هفتاد و یک فیلادلفیا مبتنی بر دولت اصلاحات ، "این کار هرگز انجام می شود."

ارائه یک صدای

ملیسا آلن از Butler County هرگز انتظار می رود به عنوان یک مدافع برای معلولان جامعه است. اما آلن رو پس از مانع مانع هنگامی که او را ثبت نام او در حال حاضر 18 ساله, پسر Mason به مدرسه بیان کرد که او 22q حذف سندرم تشخیص نمی شد به درستی جایگزین. این سندرم باعث توسعه کمی تاخیر برای ماسون, او گفت:.

"من احساس می کردم به صحبت کردن من نیاز به آمده از تحصیل دیدگاه. ... وجود دارد که احتمالا بسیاری از خانواده ها وجود دارد که اصلا توانایی برای انجام و یادگیری به درک, بنابراین من می خواهم برای کمک به آنها," آلن گفت. "من می خواهم برای کمک به آنها را درک وجود دارد یک مسیر و یک راه وجود دارد به صدای خود را."

آلن مدیر ناتوانی گزینه های شبکه که در خدمت هفت شهرستان از جمله Allegheny و Westmoreland. این حمایت مردمی سازمان برای توانمند سازی افراد معلول به طور مستقل زندگی می کنند.

در موقعیت آلن تلاش برای غلبه بر موانع مانع معلولان جامعه مانند بازسازی کمک های پزشکی برای کارگران معلول برنامه فراهم می کند که مراقبت های بهداشتی برای کسانی که واجد شرایط.

"شما از کار افتادگی و شما باید این کار شما نیاز به این حمایت فیزیکی فقط برای انجام زندگی روزمره خود," آلن گفت: از برنامه است. "ما آن را به شما بدهد اما پس از آن ما در حال رفتن به نگه داشتن شما در فقر و نگه داشتن شما از حداکثر مالیات دهندگان و حداکثر نان به دلیل شما نیاز به این کوچک چوب زیر بغل."

مسائل دیگر, او گفت:, شامل, مشکلات, پیدا کردن انطباق مسکن که حدود 65 درصد از تماس های تلفنی به سازمان است.

O'hanlon که هم مدافع است گفت: مبارزات او اغلب چهره های طیف وسیعی از هم ریخته پیاده رو پر از ساندویچ تخته, روزنامه جعبه و افزایش فضای باز ناهار خوری به ساختمان های غیر قابل دسترس.

"این نوع خسته کننده است که در اینجا ما 30 سال بعد و در عین حال من نمی توانم به بسیاری از مکان من می خواهم برای رفتن و بسیاری از آنها در محله ولسوالی های کسب و کار" او گفت: با توجه به مشکلات خاص در پیتسبورگ محله مانند بلومفیلد و به سمت جنوب. بوده است وجود دارد اما این جهانی نیست و یا ، در بخش هایی از جامعه ما هستند که تا حد زیادی عامل راه آنها استفاده می شود."

قوانین می تواند تفاوت, اما آنها نمی تغییر نگرش دیوید Thornburgh گفت.

"ما دیده ایم که در بزرگتر حقوق مدنی مبارزه و در بسیاری از مناطق," او گفت:. "قوانین و شما می توانید می گویند دادگاه موارد به نوعی ایجاد یک آستانه, اما هدف بلند مدت طول می کشد بسیار ماندگار تر و جامع تلاش کنند."

با وجود لغو برخی از با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس کسانی که رقابت برای حقوق افراد معلول در بر داشت راه برای جشن آدا 30th anniversary با مجازی حوادث مانند فیلم و تاون هال جلسات که به تدریس تاریخ و در مورد آینده عمل می کنند.

"این که آیا آن را یک مراسم تشییع جنازه و یا سالگرد این مناسبت مهم به منعکس کننده نه تنها با این تفاوت که در این مورد یک قطعه از قوانین ساخته شده بلکه باید آن را تجدید تعهد خود را به تداوم در طول زمان به بهترین شما می توانید برای دریافت آن راست" دیوید Thornburgh گفت.

مگان Tomasic یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مگان در 724-850-1203, mtomasic@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: انتخاب سردبیر | محلی | منطقه ای | داستان بالا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن