4 مکان برای دریافت معاملات در لوازم شنا و تفریحات آبی

بسیاری از گردشگران از وجود مکان های دیدنی مشهد بی خبرند و کم نیستند افرادی که به جز حرم امام رضا با سایر جاها

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بسیاری از گردشگران از وجود مکان های دیدنی مشهد بی خبرند و کم نیستند افرادی که به جز حرم امام رضا با سایر جاهای تفریحی مشهد آشنا نیستند. یکی از مکان های تفریحی مشهد در بهار و پاییز که به گردشگران مشهد توصیه می شود، بازدید از پارک ملت است. یکی از بهترین مکان های دیدنی اطراف تهران برای پیک نیک ، دره جاده چالوس می باشد، در مسیر اتوبان کرج به چالوس با طی کردن مسیری هفتاد کیلومتری علاوه بر مشاهده این دره با رستوران های جاده چالوس و مراکز اقامتی متعدد می توانید از آبشار سپهسالار هم دیدن کنید. مجموعه اکباتان، یک استخر روباز با ابعاد ۵۰ متر در ۳۰ متر را شامل میشود که در کنار آن ساحلی شنی با صندلیهای مخصوص برای آفتابگرفتن بانوان به چشم میخورد. در طرح بازسازی این پارک آبی، بخشهای زیادی از پارک سرپوشیده میشود و تنها قسمتی از آن، روباز باقی میماند. در این مجموعه، استخر هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان در نظر گرفته شده است. یکی از محبوبترین تورهای گردشگری در داخل کشور تور کیش است که توانسته جایگزین مناسبی برای سفرهای خارجی باشد. در طراحی دهکده آبی پارس از آخرین استانداردهای بینالمللی و بهترین تکنولوژی ساخت پارک آبی در دنیا استفاده شده است.

استخر اکباتان از پارک های آبی روباز تهران به شمار میرود و امکانات تفریحی متنوعی در اختیار بانوان قرار میدهد. دهکده آبی پارس در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است و با وسعت ۱۴,۰۰۰ متر مربع میتواند بهصورت همزمان میزبان ۲,۰۰۰ نفر باشد. سرسرههای جذاب پارک آبی با شیب و پیچهای مختلف شما را با سرعت به داخل آب پرتاب میکند تا اوج آدرنالین و هیجان را تجربه کنید.منبع عکس:majarajoor.com، عکاس: ناشناسبخش ویآیپی دهکده آبی پارس امکاناتی مانند سونا خشک، سونا بخار، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، مهد کودک در سانس بانوان، حمام ترکی، جکوزی و اتاق برف دارد که برای استفاده از آنها باید بلیط ویآیپی تهیه شود. برای انتخاب بهترین نوع لوازم شنا کودک بهتر است ابتدا با انواع مدلهای آنها آشنا شوید و راجع به هرکدام اطلاعات کافی به دست آوید تا در نهایت بتوانید وسیلهای ایمن و مطمئن برای فرزند دلبندتان تهیه و به خوبی از آن استفاده کنید. در کوهسر مشهد امکاناتی قرار داده شده است که می توانید از آن بهره مند شوید.

وقتی قایق با سرعت روی آب حرکت میکند، بهتدریج در آسمان به پرواز درمیآیید و اوج هیجان را در آسمان آبی و روی آبهای زلال خلیج فارس تجربه خواهید کرد. سرسرههای اُپارک توسط یک شرکت کانادایی و با استفاده از بالاترین استانداردهای جهانی طراحی و اجرا شده است و مجموعه تاسیسات این پارک با مدرن ترین تجهیزات و سیستم فنی کار میکند. در پارک آبی جماران کلاسهای آموزش شنا نیز برگزار میشود. پارک آبی آزادگان با الگو گرفتن از یک پارک روباز کانادایی توسط مهندسان ایرانی طراحی و در سال ۱۳۷۷ افتتاح شد. «پارک آبی اُپارک» بزرگترین پارک آبی تهران است که در زمینی به مساحت ۵۵,۰۰۰ متر مربع قرار دارد. در این پارک آبی کلاسهای آموزش خصوصی و عمومی شنا نیز برای خردسالان و بزرگسالان برگزار میشود. افرادی که آموزش شنا ندیدهاند نیز میتوانند از برخی از وسایل تفریحی این پارک آبی استفاده کنند. وسایل تفریحی این پارک آبی مناسب تمام ردههای سنی ساخته شده است.

وسایل بازی کودکان در آن قرارگرفته و برای اینکه هیجان بودن در یک پارک آبی بینظیر به خوبی برای بچهها مملوس باشد، در بالای تجهیزات بازی یک سطل بزرگ قرار دارد که در فواصل مشخصی آب درون آن به روی کودکانی که در حال بازی هستند میریزد و حسوحال شادیآفرینی را بهوجود میآورد. این پارک آبی در کنار بخشهای تفریحی، کافیشاپ و رستوران نیز دارد. این پارک آبی که در سال ۱۳۹۶ احداث شده است، از مهیجترین پارک های آبی سرپوشیده به شمار میرود. جماران پارک آبی بزرگی نیست؛ بلکه در حقیقت یک استخر با چند سرسره آبی هیجانانگیز و نهچندان بلند است. از جاذبه های نزدیک خیابان اقبال لاهوری می توان به پارک چهل بازه و باغ وحش وکیل آباد اشاره نمود. پارک جنگلی وکیل آباد؛ پارک ملت؛ منطقه گردشگری هفت حوض؛ طرقبه و شاندیز؛ زشک. پارک آبی آزادگان از سال ۱۳۹۳ بهدلیل بازسازی، تعمیرات و تعویض برخی از تجهیزات بسته شده است. بیشک شنا با ماهیها و جانوران دریایی کیش، تجربهای فراموشنشدنی برایتان میسازد و حتی اگر شنا بلد نباشید، میتوانید همراه با مربی و تجهیزات لازم وارد آب شوید. اگر تمایل دارید با گوشه و کنار حرم و جاذبه های مختلفی که درون آستانه مقدسه وجود دارد آشنا شوید حتما مقاله « راهنمای کامل جاهای دیدنی حرم ؛ از کبوترانه تا موزه » را مطالعه کنید.

Th is post has been w ri​tt​en ​with GSA C onte​nt Generator Dem over᠎sion᠎!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن