COVID-19: B. C. دولت اعلام کرد 250 میلیون دلار به طرح بازگشایی جراحی

محتوای مقالهB. C. بیمارانی که خود را اعمال جراحی الکتیو قرار میگیرد به دلیل COVID-19 همه گیر خواهد شد و شروع ب

توسط MASTERNEWSS در 18 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

B. C. بیمارانی که خود را اعمال جراحی الکتیو قرار میگیرد به دلیل COVID-19 همه گیر خواهد شد و شروع به شنیدن از مقامات بهداشت با شروع این هفته برای پیدا کردن اگر آنها هنوز هم حاضر به رفتن پیش با روش های خود را.

مقامات بهداشت از اعلام روز شنبه به عنوان آنها مشخص شده بلند پروازانه 250 میلیون دلار طرح برای مقابله با تعداد اعمال جراحی از جمله استخدام پرستاران و جراحان و گسترش عمل جراحی ساعت.

اولویت داده خواهد شد و فوری به بیماران که نیاز به عمل جراحی در کمتر از چهار هفته و به کسانی که تا به حال عمل جراحی به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر.

از 16 مارس 18 مه حدود 30,000 اعمال جراحی الکتیو بودند را در خود نگه دارد, به گفته مقامات بهداشتی از جمله 14,000 افرادی که تا به حال عمل جراحی به تعویق افتاد و 16,000 که می توانست به طور معمول برنامه ریزی شده از waitlist.

برتر جان هرگن اذعان کرد که هزاران نفر از مردم شده اند در درد یا ناراحتی در حالی که انتظار برای این عمل جراحی. در حالی که بیماران می توانید انتخاب کردن به صبر خود را برای عمل جراحی او گفت: امنیت و پروتکل های غربالگری برای COVID-19 خواهد بود در محل در بیمارستان ها و درمانگاه ها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن