لرزنده ولی پیشنهاد 2020-21 بودجه خواستار پایان دادن به 7 سال اجرا نرخ مالیات بر, افزایش

چهار شنبه, مه 6 2020 | 3:43 PM لرزنده دره دبیرستان لرزنده دره مدرسه مقامات می گویند آنها هنو

توسط MASTERNEWSS در 17 اردیبهشت 1399

چهار شنبه, مه 6 2020 | 3:43 PM


لرزنده دره مدرسه مقامات می گویند آنها هنوز نمی دانند که چگونه با این بیماری همه گیر کوروناویروس را تحت تاثیر قرار, منطقه, امور مالی, اما در حال حاضر زمان به بار صاحبان املاک با افزایش مالیات.

"اگر چه ما نمی توانیم پیش بینی اثرات ماندگار از این بیماری همه گیر به این منطقه را در دراز مدت برنامه ریزی بیش از حد بسیاری از خانواده ها در حال تجربه مشکلات در این زمان و افزایش مالیات است که به سادگی یک نظر و یا یک گزینه" هیئت مدیره مدرسه جمهور سارا اینجا گفت: در طول سال های اخیر قانونگذاری نشست.

اگر مدرسه مدیره رای به حفظ املاک و مستغلات نرخ مالیات در آن زمان سطح آن خواهد بود که پایان دادن به هفت سال اجرای تدریجی مالیات را افزایش می دهد.

از آنجا که 2013-14 سال تحصیلی اموال مالیات برای ساکنان در لرزنده دره مدرسه منطقه افزایش یافته است 15 درصد است. بیش از 15 سال گذشته در این منطقه مطرح مالیات بر املاک چندین بار با توجه به Allegheny County Treasurer ،

آسیاب نشان دهنده 1 $برای هر $1,000 اموال را از ارزش ارزیابی.

در این زمان نرخ 19.4711 میلز صاحب یک خانه با ارزش ارزیابی از 100.000 دلار دریافت مالیات از منطقه مدرسه برای $1,947.11. ساکنان همچنین پرداخت مالیات بر املاک برای کمک به تامین مالی عملیات شهرداری در آن زندگی می کنند و همچنین Allegheny County است.

مدرسه منطقه است که در مراحل برنامه ریزی برای ساخت یک دبیرستان در بیش از 150 هکتار از زمین خارج اردوگاه جلسه جاده ها است.

سال گذشته هیئت مدیره مدرسه به توافق مسئله تا 10 میلیون دلار در اوراق قرضه پرداختنی بیش از 25 سال برای ساخت یک دبیرستان به جای نزدیک به 100-سال-ساختمان قدیمی در حال حاضر استفاده می شود.

مسئولان مدرسه باید مشخص شود که هزینه بازسازی پیری ساختمان خواهد بود بین 70 میلیون دلار و $75 میلیون اما هنوز هم نمی خواهد ارائه فضای اضافی که مورد نیاز است.

یک برآورد هزینه برای ساختمان جدید هنوز تدوین نشده است. اما مقامات منطقه پیش بینی است که تا پایان سال جزئیات در مورد آنچه ساخته خواهد شد و چه مقدار از آن هزینه خواهد شد باید آماده شود.

لرزنده دره مدیر امور مالی گفت: هیئت مدیره برنامه ریزی بلند مدت و تلاش را تقویت کرد این منطقه را به تصویر مالی است.

"ما خوش شانس است که ما در هیئت مدیره به رهبری استراتژیک دراز مدت با رویکرد برنامه ریزی برای صرفه جویی برای آینده بدهی و سرمایه نیاز دارد که باید ارائه منطقه با موقعیت مالی گفت:" اسکات Antoline مدیر امور مالی و عملیات.

"فقط به عنوان اتفاق می افتد در خانواده ها در سراسر جامعه ما, ما را دوباره هزینه استفاده از پس انداز به عنوان لازم و آب و هوا از طریق این نامشخص زمان با هم," او گفت:.

قانون منطقه مدرسه باید یک بودجه متعادل به دولت ژوئن 30.

مقامات منطقه گفت: با وجود دستور shutdown از ساختمان آن لرزنده دره است ادامه داد: آموزش دانش آموزان از طریق آموزش از راه دور فراهم کرده است و تعدادی از دیگر خدمات از جمله:

• * * * رایگان روزانه صبحانه و ناهار

• افزایش دسترسی به مشاوره

• تکنولوژی برای دانش آموزانی که نیاز به آن را برای یادگیری از راه دور

• پشتیبانی از کارکنان بهداشت و رفاه

• تمیز کردن و مطابق با اصول بهداشتی در انتظار بازگشت دانش آموزان به مدرسه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن