از راه دور عمارت در جزیره ونکوور که قرنطینه آماده

محتوای مقاله در ادامهمسلما ترین رمان جزء از خانه نهفته در زیر این منطقه زندگی می کنند. یک boathouse دیده از طر

توسط MASTERNEWSS در 6 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

مسلما ترین رمان جزء از خانه نهفته در زیر این منطقه زندگی می کنند. یک boathouse دیده از طریق یک فضای داخلی پلکان متصل به اقیانوس از طریق تراموا. "شما یک دکمه را فشار دهید: در آن طول می کشد قایق تا تراموا به خانه" Malak توضیح می دهد. "شما فشار دیگر: آن را می فرستد و آن را به اقیانوس است." یک جیمز باند-سبک فرار غلاف بلافاصله به ذهن چشمه. هنوز هم حداقل در تئوری خانه برای عقب نشینی به جای فرار از.


یک عکس از Sotheby بین المللی دارایی غیر منقول کانادا صفحه فهرست. لوگان Wilson

رها

زمین هزینه های "صدها هزار دلار در سال برای حفظ" Malak می گوید با هزینه های که شامل سرپرست و دستمزد محوطه سازی و به طور کلی نگهداری از outbuildings راه و ساخته شده است و ویژگی های طبیعی. خانه, در ضمن چادری در بلوط "بنابراین ما تا به حال به یک رویکرد حفاظت به چیزهایی که" او همچنان ادامه دارد. بودن در اقیانوس "نمک هوا تمایل به کمی خشن است."Malak تخمین می زند که از C 4 میلیون دلار به 5 میلیون دلار بوده است صرف تعمیر و نگهداری در هشت سال گذشته.

"ما نمی توانیم شکایت," او می گوید. "ما شده ایم از برکت و از لحظه ای ما بازدید ما می دانستم که آن را بسیار ویژه ملک. هشت سال بعد ما هرگز از آن پشیمان."

با وجود علاقه در اموال خود را Malak نیست دقیقا در یک عجله به ترک. "اگر آن اتفاق می افتد, اتفاق می افتد," او می گوید. "این به ویژه مهم برای ما است. ما همیشه معتقدیم شما فقط نیاز به یک مشتری به درک آنچه که ما داشته باشد."

Bloomberg.com

یک عکس از Sotheby بین المللی دارایی غیر منقول کانادا صفحه فهرست. لوگان Wilson


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن