تاریکی وسواس از QAnon در حال ادغام با جریان اصلی محافظه کاری

"با یا بدون Wayfair قاچاق کودک واقعی است و اتفاق می افتد!!!" تیم بالارد یک مغلوب ساختن پیشی جستن-منصوب کاخ سفی

توسط MASTERNEWSS در 25 تیر 1399

"با یا بدون Wayfair قاچاق کودک واقعی است و اتفاق می افتد!!!" تیم بالارد یک مغلوب ساختن پیشی جستن-منصوب کاخ سفید ضد قاچاق مشاور و مدیر عامل شرکت O. U. R. نجات ارسال شده به توییتر در هفته گذشته. "این یک چیز کوچک یا یک تئوری توطئه" او افزود: "این سریعترین رشد کیفری سازمانی در جهان است." بالارد هرگز اذعان کرد که Wayfair قاچاق جنسی مم هیچ پایه و اساسی در واقعیت شاید مراقب باشید به بیگانه حوزه که سوار تئوری توطئه به شهرت.

مغلوب ساختن پیشی جستن سرگردان به عقب و جلو در سراسر همان خط: او به اعتبار هر دو به جریان اصلی ادعا می کند از همه جا از قاچاق جنسی و قاچاق جنسی تئوری های توطئه است. به طور منظم QAnon صحبت کردن نقطه است که مغلوب ساختن پیشی جستن است سخت ترین رئیس جمهور تا کنون در قاچاق جنسی. ذهن هرگز که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رها قربانیان قاچاق انسان—QAnon پیروان نیست قضاوت او در آن (و در واقع تنها یک اقلیت پر سر و صدای در ضد قاچاق جامعه را مورد انتقاد او برای این کار). هنگامی که برگ برنده خود را می فرستد تصویب سیگنال به Q جنبش است که به اندازه کافی به اعتبار خود "سختی" در قاچاق. او تقویت QAnon حساب از حساب توییتر خود را حداقل 185 بار با توجه به رسانه های مهم محقق الکس کاپلان و با استفاده از هشتگهای که سرچشمه با این حساب مثل #Obamagate یا #OpenAmericaNow. اینها برخی از همین شبکه های که کمک درایو Wayfair تئوری توطئه.

QAnon است و به همین ترتیب تبدیل به یکپارچه با محافظه کار جنبش به عنوان یک کل. سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی, مایکل فلین به تازگی ارسال شده تصویری شامل چه چیزی تبدیل به یک نوع تعهد و وفاداری به QAnon و جنبش شعار "جایی که ما به یکی از ما برود." یک واشنگتن پست تحلیل 59 Q-دلسوز جمهوری خواه کنگره نامزدها نشان داد که آنها با هم انباشته بود تقریبا 600,000 آرا به عنوان از 1 ژوئیه. برخی از این آمار و ارقام فقط با استفاده از Q-مرتبط با برچسب اما اکثر پست گزارش "درگیر با Q حامیان به یک درجه بیشتر از جمله ترویج جنبش و یا پوشیدن س-لباس مارک." یکی گرجستان جمهوری خواه Marjorie تیلور, سبز, پشتیبانی شده توسط نماینده جیم اردن و دریافت حمایت از استقرار جمهوری خواه PACs.

"من فکر می کنم به طور فزاینده ای حداقل برخی از جمهوری خواهان دیدن QAnon و حامیان آن به عنوان یک نوع سیاسی مربوط به حوزه های است که آنها می توانند درخواست تجدید نظر را به گرفتن برخی از نوع سیاسی به نفع" کاپلان گفته خودی کسب و کار. "در حال حاضر وجود دارد چیزی از QAnon زیرساخت است که این داوطلبان می توانند شیر را به, که آیا آن QAnon هشتگهای یا QAnon نشان می دهد در یوتیوب."

QAnon است و رسیدن به قدرت به این معنی است که چگونه فردی تئوری های توطئه گسترش جنبش کافی نیست. QAnon است که اگر هیچ چیز دیگری به اشتراک گذاشته شده, داستان گفت و دوباره گفت: پیروان خود را. آنچه متحرک است که داستان نیز نیازمند پاسخ است.

Sharlet و اقیانوس اطلس's آدرین LaFrance باید هر دو نوشته در مورد QAnon را تداخل با برخی از رشته های مسیحیت از جمله کسانی که برای چند دهه در بر داشت یک خانه در سمت راست. QAnon, می نویسد LaFrance "ممکن است رو با پارانویا و پوپولیسم اما آن را نیز رو توسط ایمان مذهبی. زبان انجیلی مسیحیت آمده است به تعریف Q جنبش است. QAnon ازدواج اشتها برای توطئه با باورهای مثبت در مورد یک کاملا متفاوت و بهتر در آینده است که مقرر است." آمریکایی مسیحی حق Sharlet به تازگی گفت: Bill Moyers در حال حاضر دستخوش تحول تحت مغلوب ساختن پیشی جستن. "Evangelicalism ممکن است خط اقتدارگرا" گفت: Sharlet. خود احترام فوقالعاده برای خدا بود به اعتقاد او "این نوع از مدار شکن که آنها مانع از رفتن کامل فاشیستی." اما در حال حاضر "آنها مایل به قرار دادن پول خود را به طور کامل در یک فرد واقعی تهمت و برای ساخت آن را در اطراف شخصیت او و برای ساخت آن را در اطراف این مرد و توانایی خود را برای خشونت و انتقام."

Q ممکن است یک "سیاسی" جنبش اما آن است که یک حرکت مفید برای سیاستمداران است. لازم نیست یک سیاست منسجم برای آن پایه است که وجود دارد برای گرفتن اگر یک نامزد می تواند پیوند مبارزات انتخاباتی خود را به داستان خود را. حتی اگر این Q-مجاور محافظه کاران واقعا به این اعتقاد ندارم در س همه آنها نیاز به دریافت افزایش از جنبش تمایل به نگاه به عنوان جدا از حقیقت به عنوان رئیس جمهور. آنها ستایش از س پیروان تا زمانی که آنها ظاهر می شود به آن بازگشت.

تهمت هم نمی نیاز به یک س مؤمن به سهم خود در پارانوئید سبک از جنس قاچاق سیاست است. در تظاهرات او به طور منظم فراخوانی خشونت جنسی به تحریک و تشجیع کردن جمعیت. "این وسواس با آنچه که انجام شده به بدن کودکان توسط دموکرات ها است مانند تجاوز به عنف و توهمات است که با مغلوب ساختن پیشی جستن گرفته به کابل خود تجمع سخنرانی به شدت جنسی" مشاهده Sharlet پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تولسا رالی. "این اجازه می دهد تا پیروان خود را به غلتیدن در اکثر grotesquely تابو افکار و لذت بردن از انتقام آنها را بر کسانی که آنها تصور کنید در واقع ارتکاب چنین وحشت." در حالی که این مهم به واقعیت-بررسی چنین چیزهایی که شما نمی توانید کاهش قدرت فانتزی با حقیقت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن