آدم پالمر: ونکوور پیشرفت بیشتر از برخی از حوزه های قضایی, اما پلیس باید همچنان به تکامل

محتوای مقاله در ادامه• به VPD شریک قاطعانه تیم توسعه است که یک فعال مراقبت های بهداشتی و پلیس همکاری منحصر به

توسط MASTERNEWSS در 28 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

• به VPD شریک قاطعانه تیم توسعه است که یک فعال مراقبت های بهداشتی و پلیس همکاری منحصر به فرد به ونکوور. افسران پلیس کار با 42 متخصصان مراقبت های بهداشتی برای خدمت به حدود 500 معرض خطر مشتریان در هر سال. آنها به تدوین و فرموله کردن طرح درمان و کمک به مشتریان دریافت مراقبت و ثبات است.

• افسران ما نیز بخشی از این قاطعانه جامعه درمان تیم است. این تیم خدمت به مشتریان با مجموعه مسائل مربوط به سلامت روان است که نشان می دهد در معرض خطر رفتار و سابقه دخالت پلیس. تیم های کاهش پلیس تماس اورژانس و بستری شدن در بیمارستان.

نقش پلیس در سلامت روانی خواستار بررسی خواهد شد از طریق به تازگی اعلام کرده استانی بررسی B. C. پلیس عمل می کنند. به VPD از این بررسی و به نظر می رسد به جلو به آگاهانه و مبتنی بر شواهد بحث و گفتگو در نقش پلیس.

به عنوان ما به عنوان یک استان کشف کردن آنچه که در آینده برای پلیس از طریق استانی را نقد کنید, لطفا می دانم که وجود دارد بسیاری از زحمتکش اختصاصی افسران که ادامه خواهد داد برای خدمت به جوامع خود و پر کردن شکاف. هر روز آنها انجام کارهای فوق العاده ای قرار داده و جسمی و ذهنی در معرض خطر است. آنها ادامه خواهد داد برای پاسخ به تماس های خود را برای کمک در هر زمان از روز یا شب هنگامی که وجود دارد هیچ جای دیگری به نوبه خود. ما وجود خواهد داشت.

آدم پالمر است رئیس پاسبان از ونکوور اداره پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن