داگلاس Todd: Fraser River دنباله رویای بازدید باشگاه گلف موانع

محتوای مقاله در ادامهگادفری تایت یک شهر افسر ارتباطات ممکن است قرار دادن آن ملایم زمانی که او می گوید: "در حال

توسط MASTERNEWSS در 10 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

گادفری تایت یک شهر افسر ارتباطات ممکن است قرار دادن آن ملایم زمانی که او می گوید: "در حال توسعه یک دنباله از طریق MDGC است که انتظار می رود به یک چالش می شود."

شهر آستین ter تمایل برای کل Fraser River موج شکن تیت گفت: "برای شرق و غرب greenway اتصال است که به عنوان نزدیک که ممکن است به رودخانه بدون تاثیر منفی بر عملکرد صنعتی عملیات." بسیاری از آرزو موج شکن دنباله می تواند گسترش به برنابی و فراتر از آن.

حتی اگر شهر خود را نمی کند تمام موج شکن Tait گفت که می خواهد به مذاکره "ریورساید greenway" به عنوان سرزمین توسعه و rezoned. شهرستان تیت گفت: همچنان به در نظر گرفتن اتصال رودخانه فریزر دنباله را از طریق باشگاه گلف.

این منصفانه است که می گویند همه این عقب و جلو بیش از ساخت این امکان را برای لذت بردن از این نوار از riverfront متناسب به یک جنبش اغلب به نام "حق به پرسه زدن."

این یک صد ساله مبارزات انتخاباتی توسط واکر و دوچرخه سواران, فیشر, تفریحی, کاربران و مردم عادی به دست آوردن توجیه برای دسترسی به, دریاچه ها, رودخانه, کوه, بیابان, شهری, طبیعت, در حالی که احترام به مالکیت خصوصی. آزادی-to-roam جنبش دلیلی است که اسکاتلند, ولز, فنلاند, نروژ, سوئیس و دیگران برخی از جهان گسترده ترین سیستم های نوین.

ساکنان ونکوور به مدت طولانی در نظر گرفته خود را پیشگامان در ساخت جهان سبزتر. پس نه همه مدیران دریایی درایو باشگاه گلف به خانه در سمت غرب شهر این فرصت خود را به خود را نشان می دهد رنگ واقعی — و همسایه های خوب.

dtodd@postmedia.com

[توییتر دنبال screen_name='DouglasTodd']

برو اینجابرای دیدن Marine Drive باشگاه گلف و Fraser River دنباله روی نقشه گوگل
Marine Drive Golf Club signage
Marine Drive باشگاه گلف ورود راه 7425 سرخدار سنت (فقط خاموش South-West Marine Drive) Todd Douglas/jpg


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن