پیت محصول LeSean McCoy در مورد پتانسیل برای بازگشت به عقاب

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 26 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

LeSean McCoy حتی لازم نیست که یک تیم در حال حاضر.

اما سابق پیت در حال اجرا به عقب و هریسبورگ بومی شناخته شده برای خود را در زمینه فلش برداشت برخی از توجه این هفته با یک ظاهر در "صبح به خیر فوتبال است." سازمان دیده بان کل مصاحبه اینجا.

McCoy در بیش از 11000 متری و 73 touchdowns در 11 سال NFL حرفه و او کمک Kansas City Chiefs برنده لومباردی جایزه در فصل گذشته هر چند او نمی کت و شلوار برای سوپر باول.

رایگان و عامل بالقوه Hall of Famer مورد بحث در صبح نشان می دهد که در آن او ممکن است بازی در فصل آینده — با یکی از نشان می دهد میزبان حتی ذکر فولاد شهر — به عنوان به خوبی به عنوان "بدترین تصمیم زندگی من است."

سایه, 31, اذعان کرد که او با نزدیک شدن به پایان کار خود را.

"من فکر می کنم این (است) آخرین رفتن در اطراف برای آخرین بار فقط برای قرار دادن مهر من در زندگی حرفه ای من و من می خواهم به ترک کردن راه من در آمد — شما می دانید یک کارگر سخت و با برخی از موفقیت است. من احتمالا یک سال دیگر هم بسته به اینکه چگونه من احساس می کنم اما یک سال برای مطمئن شوید که مرد فقط برای قرار دادن مهر من در آن," او گفت:.

"من قصد دارم به صحبت کردن با بسیاری از تیم های مختلف در حال حاضر. تفاوت من فکر می کنم در حال حاضر و قبل از زمانی که من رفتم به شهر کانزاس است که من به نوعی می تواند آن را کنترل کنید. آن را در اوایل. من زمان کافی برای انتخاب درست تیم وضعیت مناسب. زمانی که من منتشر شد و خیلی سریع. من تا به حال بسیاری از تیم ها در آینده من من نمی دانم که به کجا برود اما من می دانستم که (ستاد مربی) اندی رید."

میزبان کی آدامز خواسته McCoy در مورد امکان بازگشت به فیلادلفیا که در آن او خود را صرف شش سال در جوانب مثبت و بر اساس نظر او در Instagram, "فیلادلفیا=خانه."

او اشاره کرد ایگلز "ظهور سوپراستار" در مایل ساندرز اما نشانه های تمایل به یک مربی به جای یک ویژگی بازگشت.

"من می توانید ببینید که" McCoy گفت.

"پس از من به سمت چپ شما را دیده اند 25 فعال در سبز. بنابراین شما هرگز نمی دانید. شما هرگز نمی دانید. من نگه داشتن گزینه های من باز است, اما من قطعا می توانید ببینید که خودم وجود دارد در فیلادلفیا. من می خواهم گفت که ، بنابراین شما هرگز نمی دانید."

شرکت میزبان پیتر Schrager chimed در "من فکر می کنم برخی از طرفداران در پیتسبورگ نمی خواهد ذهن به دیدن سایه رفتن به صفحه اصلی وجود دارد همچنین" لحاف امکان McCoy در امضای قرارداد با استیلرز.

هر کجا که او به پایان می رسد تا McCoy گفت که او احساس می کند او تا حد زیادی به شما بدهد.

"من در یک نقطه که در آن من می خواهم را به نفع خود. من می خواهم به کمک. من می خواهم به انجام همه چیز ممکن است برای کمک به پیروزی تیم" او گفت:. "من از نقش بودن مرد به در حال حاضر تنها در تلاش به جا و کمک کند. من هنوز هم گرسنه. من می خواهم برای پایان دادن به این چیزی که او راست پا است. هر جوان در اتاق قفل من خوب به آنها فکر می کنم فقط به عنوان مثال بودن اول مرد برای کار گذشته مرد به ترک آنها را نشان می دهد که اخلاق کاری و چیزهایی شبیه آن."

شرکت میزبان Kyle Brandt به ارمغان آورد تا دیوانگی McCoy مشتعل در رسانه های اجتماعی در سال گذشته خراب یکی از مارول سینمایی جهان بزرگترین شخصیت مرگ و میر پس از دیدن فیلم "Avengers: Endgame."

McCoy در قرار دادن سر خود را در دست خود را.

"که بدترین تصمیم زندگی من" او اظهار تاسف کرد و لبخند میزد.

"من توییتی آن تنها با داشتن سرگرم کننده است. اما من نمی دانم که واکنش مردم. من نمی دانم که" او گفت:. "اگر من می دانستم که من می خواهم که هرگز توییتی که. من نمی دانم که مردم واقعا به آنها انیمیشن مانند که. من عذرخواهی می کنیم. این وحشتناک بود."

او گفت: حتی مردم او را ملاقات در فروشگاه مواد غذایی به او اجازه دهید در مورد آن بشنوند.

"من احساس بدی در مورد این که" او گفت:. "من واقعا مرد."

نیل Linderman است Tribune-Review دیجیتال تولید. شما می توانید تماس نیل در 724-850-1284 یا nlinderman@triblive.com.

دسته بندی: NFL | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن