دولت وام بقا پول به برخی از سخت-آمار کسب و کار

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 26 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

جیم مورفی گفت: coronavirus محدودیت های اعمال شده توسط دولت در حال کشتن کسب و کار خود را در Rostraver یخ باغ و مورفی میخانه خاموش مسیر 51 در Rostraver.

"من از دست داد $100,000 در رزرو است که یخ-مرتبط است. من نمی توانم باز مورفی میخانه. من از دست رفته روی صفحه نمایش از دست فارغ التحصیلی احزاب طرفدار کشتی به تعویق افتاده است و خانه پنسیلوانیا مدرسه اینترنتی, تست" مورفی گفت: در مورد کسب و کار است که می شده اند با استفاده از یخ فضا شد آن را تعطیل نمی کردن.

"فرماندار ما را از کسب و کار" مورفی گفت.

مورفی گفت: 100.000 دلار او را دریافت خواهد کرد در پایین بهره وام از وزارت امور خارجه از جامعه و توسعه اقتصادی سرمایه در گردش کمک بودجه برنامه را زنده نگه داشتن کسب و کار اجازه می دهد او را به پرداخت صورتحساب.

"این پول به من کمک خواهد کرد برای زنده ماندن" گفت: مورفی. "همه چیز من سعی می کنم به من نمی تواند انجام دهد."

یخ باغ یکی از 37 کسب و کار در Westmoreland County برای دریافت یک ترکیب 3.1 میلیون دلار در کمک های مالی از وام کم بهره با برنامه. در آخرین دور از بودجه این هفته اعلام کرد دولت ارائه شده $555,000 در وام به شش کسب و کار در این شهرستان است.

در سراسر کشور 148 شرکت دریافت کرده اند در مجموع 12 میلیون دلار در سرمایه در گردش کمک وام. دولت توسعه صنعتی سازمان ساخته شده $61 میلیون در دسترس برای حداکثر وام از $100,000 برای کسب و کار با 100 یا کمتر کارکنان تمام وقت. در میان کسب و کار برای دریافت وام در آخرین دور از کمک های مالی بودند, رستوران ها, ورزشی مواد غذایی و امکانات مراقبت از کودک, دندان, شیوه های تولید کنندگان و متخصصان مراقبت های بهداشتی.

دولت ارائه $410,000 در وام به پنج کسب و کار در Allegheny County در آخرین دور از بودجه. در مجموع دولت ارائه شده $1.56 میلیون دلار وام به 19 Allegheny County کسب و کار.

یکی از کسانی که وام گیرندگان است Henne زرگران که جان سالم به در دو جنگ جهانی در سال 1918 آنفولانزای اسپانیایی رکود رکود و در حال حاضر covid-19 بیماری همه گیر.

به عنوان Allegheny County, و بسیاری دیگر شهرستانهای استان در جنوب غربی پنسیلوانیا در حال آماده سازی برای حرکت به "زرد" فاز در فرمانداری طرح به تدریج بازگشایی اقتصاد جان Henne آماده است برای باز کردن فروشگاه خود را در پیتسبورگ Shadyside محله به مشتریان. برای کمک به جبران درآمد از دست رفته بیش از گذشته هشت هفته Henne جواهر به دست آمده از 100.000 دلار وام از برنامه های دولت است.

"از آن استفاده می شود برای حفظ عملیات و پرداخت صورتحساب" Henne گفت.

از آنجا که فرماندار دستور توقیف کسب و کار خود را مارس 16, Henne گفت: این فروشگاه از دست حیاتی فروش دوره — روز مادر. که در یک زمان خاص آنها را نمی تواند تا سال آینده Henne گفت.

برنامه وام ارائه خواهد شد یک پل به این کسب و کار به عنوان پنسیلوانیا شروع به پیاده سازی آن صحنه بازگشایی طرح گفت: جامعه و توسعه اقتصادی وزیر دنیس Davin.

در میان کسانی که با استفاده از آن "پل" است که بن مردمان Industries LLC of North Braddock که طرح می کند و سیستم های کنترل برای صنعت سرگرمی. اصلی خود را مشتریان قبل از مارس سال 2020 شد برادوی را نشان می دهد و تورهای پس از آن ضربه سخت شده توسط بسته شدن صنعت سرگرمی مالک بن مردم گفت.

"اگر چه ما شده است به تدریج در حال رشد ما نورپردازی معماری خط ... بوده و کار اصلی ما," مردم گفت.

با برادوی بسته برای آینده قابل پیش بینی مردم گفت: این شرکت خواهد بود با استفاده از آن $28,734 وام "به تسریع ما محوری به نورپردازی معماری فضا است."

"آن را به ما یک کوسن همانطور که ما حرکت به بازارهای جدید و توسعه مشتریان جدید" مردم گفت برای این شرکت کار می کنند دیده می شود در حیاط گریس پل در اسکله مرکز خرید در حیاط در میان مکان های دیگر.

مردم اعتبار پیشرفت صندوق یک جامعه توسعه موسسه مالی و با فرمان این شرکت از طریق این برنامه است. در گرینزبورگ مبتنی بر قرض دهنده به خارج از شرکت با برنامه و کار "واقعا سرعت" برای دریافت این نرم افزار را مشاهده کنید.

برای دنیس Ledgerwood صاحب مور تایر Service Inc. در Greensburg $100,000 وام ارائه خواهد شد پول برای پوشش دستمزد و دیگر لوایح در طول دو ماه گذشته زمانی که تعمیر خودرو و تایر فروش کسب و کار تنها برای چند روز در هفته است.

"مردم نبودند رانندگی" گفت: Ledgerwood که در حال حاضر باز است تمام وقت.

جو Napsha یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو در 724-836-5252, jnapsha@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | Allegheny | Westmoreland



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن