Adelina Iftene کیم سر دبرا پرکس: سلول انفرادی و دیوان عالی کشور: فرصت های از دست رفته

محتوای مقاله در ادامهدر واقع به نظر می رسد احتمال وجود دارد که اداره خدمات تادیبی کانادا ادعا خواهد کرد که است

توسط MASTERNEWSS در 22 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

در واقع به نظر می رسد احتمال وجود دارد که اداره خدمات تادیبی کانادا ادعا خواهد کرد که استیناف تصمیم گیری انجام نمی شود به شیوه های فعلی به عنوان شرایط ایجاد شده برای ساختار مداخله واحد توسط Bill C-83 کمی متفاوت از کسانی که در نظر گرفته شده در استیناف تصمیم گیری. پذیرش این ادعا بدون قضایی بررسی خواهد اجازه می دهد فنی به پیروزی بیش از این ماده از قانون اساسی حقوق

بنابراین کار مدافعان حقوق بشر از زندانیان باید بیش از شروع دوباره. این طرفداران باید یک بار دیگر سند و توضیح دهد که چرا – صرف نظر از زبان مستقر توان آن را به سلول انفرادی تبعیض نژادی ساختار مداخله واحد قرنطینه و یا هر چه دیگر جدید و مبتکر monikers ایجاد می شوند — اداره خدمات تادیبی کانادا همچنان ادامه دارد در آن توسل به شکنجه و خلاف قانون اساسی عمل تبعیض نژادی/سلول انفرادی.

دکتر Adelina Iftene است استادیار در دانشکده حقوق دانشگاه Dalhousie و نویسنده برای پیری: آسیب پذیری حقوق و دسترسی به عدالت در کانادا Penitentiaries; کیم Pate یک سناتور و کمکی قانون استاد که نیز صرف گذشته چهار دهه کار با و به نمایندگی از به حاشیه رانده شده اند قربانی جرم و نهادینه جوانان و مردان و زنان; Debra پرکس استاد و صندلی فمینیستی در مطالعات حقوقی در UBC Peter A. Allard مدرسه قانون است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن