مردانی که به سرقت برده نادر کتاب از کتابخانه کارنگی محکوم به خانه حبس

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 31 خرداد 1399

4 دقیقه پیش

یک Allegheny County قاضی روز جمعه دستور داد خانه حبس و مهم دوره تعلیقی برای دو مرد متهم به سرقت بیش از $8.1 میلیون ارزش کتاب های کمیاب و مصنوعات از Carnegie Library of Pittsburgh.

مشترک درخواست قاضی Alexander P. Bicket گفت: او را محکوم سابق کتابدار گرگوری Priore و جان Schulman صاحب Caliban فروشگاه کتاب در اوکلند به زندان شده است coronavirus بیماری همه گیر.

پلیس متهم به جفت با pilfering کتاب ها و دیگر مواد نوشته شده است از این کتابخانه بیش از 25 سال در توصیف آن به عنوان بزرگترین عتیقه کتاب هنر سرقت در جهان قاضی گفت.

او گفت که جفت آنها خیانت خود را حرفه کتابخانه خود را به خانواده ها و شهروندان Allegheny County, در میان دیگران.

"شما را به زندگی می کنند که برای بقیه زندگی خود را," Bicket گفت. "بدون شک نبود همه گیر این حکم برای هر دو از این متهمان خواهد بود به طور قابل توجهی موثر تر."

Schulman, 56, از سنجاب تپه که قبلا التماس کرد گناه را به سرقت دریافت اموال به سرقت رفته و جعل را در خدمت همزمان جملات بالغ بر چهار سال در خانه حبس با نظارت الکترونیکی و 12 سال مشروط. او باید پرداخت $55,731 در جبران و نمی تواند سود از هر گونه پتانسیل انتشار و یا فیلم در مورد دزدی با توجه به قضاوت.

Bicket محکوم Priore, 63, از Shadyside که قبلا گناه التماس کرد به سرقت و دریافت اموال به سرقت رفته به خدمت همزمان شرایط و ضوابط هر یک از سه سال در خانه حبس با نظارت الکترونیکی و 12 سال مشروط.

رابرت DelGreco و پاتریک, Livingston, وکیل به نمایندگی از دو استدلال برای مشروط شدن در طول هفت ساعت صدور حکم شنیدن آغاز شده است که پنج شنبه و جمعه ادامه توصیف مشتریان خود را به عنوان پشيمان برای اولین بار بدون خشونت مجرم.

"من heartened که مشتری من است نه زندانی" گفت: DelGreco که نماینده Schulman. "من شکی نیست که اگر این عوامل وجود ندارد که قاضی Bicket اند در کلمه خود را برای حبس."

لیوینگستون کاهش یافته به نمایندگی از Priore.

Priore که مشغول به کار بیش از 30 سال برای کتابخانه بود بایگان و مدیر William R. الیور ویژه مجموعه اتاق. پلیس اتهام او سرقت برخی از کتابخانه نادرترین مواد – از جمله کتاب تاریخ امضا شده توسط رئیس جمهور توماس جفرسون و کتاب مقدس آشنایی به 1600s و فروش آن به Schulman که در نوبه خود فروخته آن را به جمع.

کتابخانه کشف آیتم های از دست رفته در طول یک سال 2017 ارزیابی و اخراج Priore. این ارزیابی مشخص شد که حدود 320 موارد و 16 آسیب دیده بودند با برش نقشه ها و تصاویر از, کتاب اطلس و برگ.

پاتریک Boland رئیس کتابخانه امنا توصیف به عنوان ضرر و زیان غیر قابل فسخ.

"آنها (کتاب) بودند به حفظ شود," او گفت:. "آنها به مطالعه شود. آنها گرامی می شود."

در عوض آنها "غارت برای منافع شخصی" او اضافه شده است.

Bicket chided Schulman برای یک ایمیل نوشت ها: چهار دوستان در روزی که التماس گناه. او اعلام بی گناهی خود را در پیام و گفت: او مجرم تنها به اجتناب از هزینه و زمان و خطر از رفتن به دادگاه.

"این است که چگونه سیستم قضایی کار می کند: آن چه مذاکره درخواست معامله و یا اجازه آن را بکشید و در یک سال دیگر با هیچ وعده به جز که آن را به من هزینه حداقل 200K $بیشتر در هزینه های قانونی. من به سختی قادر به پرداخت هزینه برای یک تغییر نفت این روزها بنابراین من تا به حال هیچ انتخاب" Schulman نوشت.

Schulman در کنار ایمیل و گفت: او این خبر را در تلاش برای جلب حمایت از معدود حامیان او را ترک کرده بود پس از محاکمه در سال 2018 است.

Bicket گفت که او باور نمی کند توضیح خواستار آن را "توخالی" و "unpursuasive." قاضی گفت: او معتقد بود Schulman در حال برنامه ریزی یک کمپین روابط عمومی پس از صدور حکم است که اجازه می دهد او برای به دست آوردن شهرت و اعتبار خود و همچنان به عنوان مشهور کتاب نادر ارزیاب که به نظر می رسد در امثال PBS سری "عتیقه Roadshow."

"من فکر می کنم این تلاش از آسیب های کنترل" Bicket گفت.

هر دو Schulman و Priore در پنجشنبه عذرخواهی به شهر پیتسبورگ ساکنان آن و Carnegie Library of Pittsburgh.

"من شرمنده از آنچه من به آن اتاق. من وحشت زده با اعمال" Priore گفت که او دوست داشت این کتابخانه است. "من عمیقا متاسفم برای آنچه که من انجام داده ام."

دسته بندی: محلی | اوکلند | Allegheny | Shadyside



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن