اتوبوس مطرح چالش های خاص برای Pa. مدارس همه گیر برنامه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 22 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

HARRISBURG — یک پیشنهاد برای ساخت پلاستیک موانع در اطراف رانندگان اتوبوس مدرسه به عنوان یک COVID-19 کاهش تاکتیک به ضرب گلوله کشته شد توسط وزارت پنسیلوانیا حمل و نقل نشانه ای از یک چالش خاص — در میان بسیاری از مدارس به عنوان آنها برنامه ریزی برای سقوط بازگشایی.

دولت و وزارت آموزش و پرورش گفت: منطقه در ماه گذشته هر یک می تواند راه اندازی مجدد در فرد راهنما با یک طرح که تصویب شده توسط هیئت مدیره مدرسه محلی ساخته شده و ارائه شده به دولت است. اما وزیر آموزش و پرورش پدرو ریورا هشدار داد که حمل و نقل خواهد بود یک مشکل را حل کند.

اکثریت بزرگی از دولت های عمومی مدارس قرارداد با شرکت های خصوصی برای ارائه حمل و نقل اتوبوس و این شرکت ها مشکل پیدا کردن و نگه داشتن به اندازه کافی رانندگان در بهترین زمان گفت: Mike Berk با پنسیلوانیا مدرسه, اتوبوس, انجمن تجارت ،

"هر کس به دنبال این بسیار متفاوت است. و همه آنها به دنبال در علم از آن. آنها دنبال آن هستید در چه رفتن به محل کار خود در منطقه است. اما وجود دارد هیچ پاسخ به این سوال. همه ما می دانیم که آنچه که ما در حال تلاش برای قرار دادن گزینه های خارج وجود دارد برای مناطق" Berk گفت.

یک شرکت خصوصی که طرف قرارداد با مدارس خواسته بود دولت حمل و نقل آژانس به چشم پوشیدن از مقررات اجازه می دهد تا یک داخلی مانع به عنوان یک راه برای محافظت از رانندگان از دانش آموزانی که ممکن است حامل ویروس. PennDOT پاسخ: 22 ژوئن بود که هیچ شواهد تغییر خواهد بهبود ایمنی برای دانش آموزان و یا درایور معاون وزیر کورت مایرز در روز جمعه گفت.

"نگرانی ما این است که ما نه آگاه از هر مطالعه است گفت: این یک گزینه امن" مایرز گفت. "ما نمی گوییم نمی توان آن را امن است. ما فقط به سادگی گفت: ما آگاه نیست از چیزی که در آن کسی در این نگاه."

مایرز گفت: PennDOT نگران بود در مورد چگونه موانع ممکن است محدود رانندگان نزد خطوط اعم از مواد مانع می خرد طی یک تصادف و پتانسیل خود را به آتش. پنسیلوانیا گذشته مرگ و میر در داخل یک اتوبوس مدرسه بود و نزدیک به 30 سال پیش گفته است.

بسیاری از مناطق و مدرسه دیگر اشخاص در حال حاضر در حال کار بر روی خود را امن بازگشایی قصد دارد که باید آدرس حمل و نقل. نزدیک به 100 در حال حاضر ارائه برنامه های خود به دولت اما نزدیک به 2000 انتظار می رود آموزش و پرورش, سخنگوی وزارت ریک لویس گفت: روز شنبه.

دولت سایت با لینک به منطقه رفت و زنده در جمعه لویس گفت. دولت هدایت مردم به مناطق' سایت های خود گفت: به دلیل برنامه های مایع هستند و می توان به روز شده.

برخی از کسانی شده اند که می گویند کمی بیشتر از آن است که آنها به دنبال خواهد داشت CDC یا دولت در بخش بهداشت و درمان دستورالعمل برای حمل و نقل در حالی که دیگران بحث در مورد تنظیم برنامه ها و تمیز کردن شیوه های.

یک مدرسه بازگشایی نیروی کار گزارش صادر شده در ماه گذشته هشدار داد از هزینه ها و ملاحظات عملی برای برخی از استراتژی های حمل و نقل آنها مورد بررسی قرار گرفت.

Berk گفت: مناطق با توجه به چگونه بسیاری از دانش آموزان باید در یک بار, چگونه بهترین و چگونه اغلب برای تمیز کردن اتوبوس, آیا به برخی از رانندگان را تکرار اجرا می شود به منظور محدود کردن ridership و چگونه به آدرس ماسک پوشیدن و سلامت چک.

او گفت: موانع بودند یک ایده به وجود آمد که به مقابله با کودکان عبور از نزدیکی راننده در حالی که گرفتن و خاموش کردن اتوبوس. بسیاری از رانندگان و افراد مسن در افزایش خطر ابتلا به بیماری شدید اگر آنها قرارداد ویروس.

برخی از مناطق نقشه برداری شده است پدر و مادر به تعیین که چگونه بسیاری از شما می خواهید و یا نیاز فرزندان خود را برای سوار شدن به اتوبوس دادن به برنامه ریزان یک ایده چگونه بسیاری از سفرهای اتوبوس آنها نیاز خواهد شد.

مدارس نیز باید برای سفارشی کردن خدمات حمل و نقل برای مطابقت با تصمیم گیری در مورد چگونه بسیاری از دانشجویان را به مطالعه از راه دور و اینکه آیا به اتخاذ جایگزین برنامه ریزی است.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار | پنسیلوانیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب