آدریان دیکس: از آن زمان به تجدید مبارزه برای جلوگیری از گسترش

محتوای مقاله در ادامهرویکرد ما به عنوان ما B. C. روز آخر هفته طولانی بیایید اذعان کرد در حال حاضر که آن را نمی

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

رویکرد ما به عنوان ما B. C. روز آخر هفته طولانی بیایید اذعان کرد در حال حاضر که آن را نمی توان مانند هر B. C. روز آخر هفته طولانی ما همیشه به حال. این است که ما اول قبل از میلاد در روز جشن ما B. C. طبیعی است.

ما آن را سرگرم کننده ما آن را به یاد ماندنی و ما آن را امن با استفاده از ما COVID حس. و هنگامی که ما انجام این کار است — زمانی که ما با استفاده از مهارت های دکتر هنری به ما آموخته است — افرادی که مبتلا به دریافت عمل جراحی سالمندان در دراز مدت مراقبت از دریافت بازدیدکننده داشته است, مردم برای بازگشت به کار کودکان برای بازگشت به مدرسه افرادی که ما با عشق و مراقبت برای رسیدن به زندگی جدید-زندگی عادی در درون محدودیت از یک بیماری همه گیر. ما نیاز به نگه داشتن رفتن ما باید به هم بچسبند.

ما قدرت ما است. ما رهبری را دنبال کنید. ما در حال رفتن را از طریق ما همه گیر است و ما در حال رفتن به از طریق آن با هم. هر کس پیشرو و رانندگی همه این دستاوردها در ما B. C. تجدید — همه که پیشرفت — اذعان کرده است که آنها اشتباه می کنند اما آنها را از آنها یاد بگیرند. و در ما فردی و جمعی وظیفه برای جلوگیری از گسترش ما را از اشتباهات بیش از حد.

یکی دیگر از بزرگ ما به عنوان دارایی اهالی بریتیش کلمبیا است که ما یاد بگیرند که ما انطباق رفتار ما و در انجام این کار, ما الهام بخش یکدیگر را بهتر انجام دهد. ما در حال شمارش در هر یک از دیگر. ما در حال شمارش در هر یک از دیگر به ادامه توقف گسترش یافته است. ما در حال شمارش در هر یک از دیگر به نگه داشتن ما تلاش ایالات. این تابستان ما B. C., اجتماعی, فولاد و اقتصادی تجدید. و در حال حاضر از آن زمان به تجدید مبارزه ما برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

آدریان دیکس است B. C. وزیر بهداشت و درمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن