نیروی هوایی آکادمی فوتبال باعث می شود استخدام فشار به غرب بهبهان.

توسط: کریس هارلن سهشنبه, مارس 17 سال 2020 | 12:50 PM Nate Smallwood | Tribune-Review آپپر س

توسط MASTERNEWSS در 28 اردیبهشت 1399

توسط:
سهشنبه, مارس 17 سال 2020 | 12:50 PM


دو سربازی دانشکده را با موفقیت به استخدام غرب پنسیلوانیا بازیکنان فوتبال برای سال. ترکیب ارتش و نیروی دریایی تا به حال هفت سابق WPIAL ورزشکاران در فهرست اسامی پاییز گذشته.

آکادمی نیروی هوایی می خواهد برای پیوستن به آنها را.

شاهین توسعه یافته ارائه می دهد تعدادی از WPIAL juniors از جمله حداقل سه مطلب در هفته گذشته. کانن-مک میلان کانر مک ماهون اعلام کرد نیروی هوایی ارائه چهار شنبه فوقانی و سنت کلر را لوقا بنبوری و بالدوین کانر Lavelle نشان می دهد جمعه.

Lavelle یک 6-پا-1 و 200 پوند ایمنی و گسترده ای از گیرنده های در حال حاضر ارائه می دهد از هر سه سرویس آکادمی. بنبوری (6-2, 220) یک linebacker و در حال اجرا بازگشت. مک ماهون (6-3, 250) نقش تنگ پایان و پایان دفاعی.

الیزابت به جلو دفاعی پایان تعقیب Whatton و شمال Allegheny linebacker ناتان Hoke همچنین افزود: نیروی هوایی به کالج خود گزینه های این ماه است. پیترز شهرستان داناون McMillon مرکزی دره Ameer دادلی و برخی دیگر در اطراف WPIAL در حال حاضر ارائه می دهند.

دستیار خط دفاعی مربی دلم Cowsette کلیولند بومی و سابق همه کنفرانس بازیکن در مریلند باعث شده است که بخش من FBS برنامه تلاش در غرب پنسیلوانیا است. آکادمی در کلرادو اسپرینگز., بسیار دورتر از آناپولیس, Md., یا وست پوینت, n. y., فاصله ای که به احتمال زیاد اثرات استخدام.

نیروی هوایی فرود یک WPIAL فوتبال استخدام در سال 2018 زمانی که پن-Trafford جان گی متعهد به شاهین. اما, گی منتقل لافایت پس از یک سال در آکادمی دبستان مدرسه.

نیروی هوایی رفت 11-2 به طور کلی در فصل گذشته و 7-1 در کوه غرب در مربی تروی Calhoun را 13هفتم فصل است. شاهین را شکست داد واشنگتن 31-21 در Cheez-It کاسه در ققنوس.

در برابر سایر خدمات آکادمی نیروی هوایی را شکست داد و ارتش خود را از دست داد به نیروی دریایی در فصل گذشته.

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Baldwin, کانن-McMillan آپپر سنت کلر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن