سابق Canon-McMillan shortstop لیندا عجله نقش حیاتی در درخل را چرخش

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 1 خرداد 1399

2 دقیقه پیش

درخل سافتبال بانوان مربی کارل تیلور به خاطر دیدن سابق Canon-McMillan shortstop لیندا راش برای اولین بار.

تیلور بستری یک مربی به طور معمول نمی خواهد می خواهید به استخدام یک بازیکن صرفا بر اساس یک, ویدئو, اما این مورد برای راش. او در سراسر او را استخدام ویدئو در یوتیوب و در حالی که او هنوز هم به پایان رسید تا استخدام او را در فرد تیلور فروخته شد.

"او ضربه مانند 22 راست توپ را از این ساختمان در پشت سمت چپ-field field حصار" تیلور گفت. "سقف بود مانند آهن و شما فقط می تواند با شنیدن توپ تندرست از آن. منظورم 22 راست توپ. هنوز بسیاری از مردم می تواند انجام دهد."

"من به تماشای بیشتر از ویدئو و می دانستم که از حق دور است که او تا به حال تمام ناملموس در آن طول می کشد به یک بازیکن بزرگ است."

عجله شد تیلور اول استخدام در درخل و این برنامه شده است در شکوفایی بوده است.

در طول shortstop را اول فصل اژدها تنها برنده 19 بازی. اما 2019 افزایش آنها پیروزی خود را در مجموع به 32 تبدیل در اولین برنده فصل از سال 2009 به دست آورده و اولین سفر خود به کا مسابقات در 14 سال است.

اژدها نیز اسیر دو postseason برنده در درخل و سافتبال (persian) تاریخچه و تیلور فکر عجله بود و بخش بزرگی از آن برگرد.

"او نمی توانید به اندازه کافی اعتبار منظور من, به من, در سراسر کشور, این بچه است که یکی از بهترین بازیکنان در کشور" تیلور گفت. "برای درخل زمانی که من آمد در آن نیست دقیقا پر رونق برنامه و همراه با لیندا کادر مربیگری و یک زن و شوهر از دیگر اضافه شده است که کلید به در حال توسعه یک برنده برنامه است."

در طول زمان خود را در درخل Rush دارای چراغ راه تولید .408 متوسط ضربه 49 صفحه اصلی اجرا می شود, رانندگی, در 185 اجرا می شود و او حک شده نام او در درخل کتاب رکورد در چند دسته.

عجله همچنین مجموعه کا و مدرسه تک-فصل پرونده با 80 RBIs و 71 اجرا می شود به ثمر رساند در سال 2019 شد و نام سافتبال امریکا همه آمریکایی ذکر شریف.

اما با وجود دستاوردهای آن بود که هرگز در مورد شخصی تمجید برای راش; آن را در مورد موفقیت تیم. پس از همه این بود که چرا او را انتخاب درخل در وهله اول.

"این واقعا انگیزه و فروتنی تجربه برای من چون من به آنجا رفتم برای تنها هدف از تلاش برای ایجاد چیزی با مربی تیلور" عجله گفت. "به عنوان اولین کلاس ارشد این سال ما متوجه است که ما اين برنامه را در اطراف آن ایجاد انگیزه برای تمام آینده استخدام و کلاس را امتحان کنید و انجام این ذهنیت که مربی وجود دارد."

پس از موفق 2019 فصل عجله و اژدها شد و حتی بیشتر هیجان زده به پایان کردن حرفه ای خود را با صدای بلند در این فصل است. آنها تا به حال یک offseason و با عجله گفت: هر کس به برگزاری یکدیگر دارند به طوری که آنها آماده بودند که بهار آمد در سراسر.

"ما بسیار هیجان زده برای این تیم در این سال به دلیل ما تنها دو فارغ التحصیل سالمندان از سال گذشته" عجله گفت. "بنابراین ما آوردن هر کس به عقب و ما هیجان زده بودند به خارج وجود دارد و شروع به بازی و ببینید که چگونه به خوبی آماده سازی ما ساخته شده و ما در طول زمستان است."

اژدها شروع فصل 4-6 در حالی که بازی در مسابقات در اورلاندو و نورفولک ، سپس بعد از آنها فرود آمد در هاوایی به صورت رنگین کمان Wahine کلاسیک این تیم دریافت اخبار فصل لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"در ابتدا آن را واقعا به من برخورد چون من در هاوایی در" عجله گفت. "اما پس از آن حل و فصل آن ناراحت کننده است. من ذهنی آماده است که من که قرار بود به تحصیلات تکمیلی و من قرار بود انجام شود با سافتبال."

عجله در درخل نیست کاملا رتبهدهی نشده است هر چند. چرا که ورزش لغو شد, در سراسر کشور, NCAA اعطا سالمندان یک سال دیگر از واجد شرایط بودن. درخل نیز تایید شده یک سال دیگر از بورس های تحصیلی برای سالمندان بر خلاف دیگر مدارس سراسر کشور است.

تا زمانی که عجله پذیرفته می شود به برنامه های او خواهید بود را برای یک سال دیگر از درخل بیسبال دارای توپ نرم, برای ادامه موفقیت های او آغاز شده است.

"من برای گرفتن پذیرش و چیزهای اول را از قبل اما من قصد دارم به درخواست و ببینید که چگونه از آن می رود" عجله گفت.

گرگ Macafee یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با گرگ توسط ایمیل در gmacafee@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن