صلح آمیز ضد نژادپرستی تجمع تساوی در حدود 500 نفر به o'hara پارک

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 23 خرداد 1399

حدود یک ساعت پیش

روباه نمازخانه منطقه مدرسه منطقه نیاز به تجهیز دانش آموزان برای یک پست-جورج فلوید جهان است که در حال تکامل است و پاسخ دادن به فریاد برای تغییر اخیر منطقه فارغ التحصیل ویلیام Generett سوم گفت: جمعیت زیادی از معترضان در روز پنج شنبه شب.

"این خوب نیست به بحث در مورد مارتین لوتر کینگ جونیور و آن روز" گفت: Generett که شرکت تاسیس دبیرستان های سیاه اتحادیه دانشجویی. "شما در حال انجام یک زیانی بزرگ به دانش آموزان با ارسال آنها را به جهان با آن است."

Generett که مطالعه pre-med در Morehouse College در آتلانتا این سقوط خطاب به جمعیت حدود 500 نفر که همگرا در اسکو دره پارک در o'hara برای یک تظاهرات مسالمت آمیز در سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

او اشاره کرد که در طول چهار سال دبیرستان او تنها یک معلم سیاه و سفید.

"لطفا توجه, مدرسه, مدیره," او گفت:. "این کمک می کند تا مردم را به دیدن یک حرفه ای در ساختمان است."

این پارک در کنار Fox Chapel Road شد و زمینه مناسب برای خانواده پسند رویداد که در آن سازمان صحبت از امید و وحدت و پشتکار است.

درجه حرارت ماند در اواسط دهه 60 و مردم سامانه در سراسر چمن سبز در حالی که باب مارلی "یک عشق" پر از هوا است.

اما پس از آن آمد یک تماس به عمل و آن وخیم بود.

"من خسته و من تنها 17" گفت: Warner Macklin یک سال 2020 فارغ التحصیل از Fox Chapel منطقه که به مطالعه و بررسی امور مالی در دانشگاه هاوارد. "من خسته از نگرانی هر بار که من به ماشین من به رانندگی در جایی. من خسته از نگرانی برای خانواده و دوستان است.

"من هرگز نفهمیدم که چرا پوست من باعث می شود تفاوت. من می خواهم به یک زندگی عشق است."

میزبانی توسط اعضای Facebook گروه "Fox Chapel ساکنان منطقه برای عدالت اجتماعی" این رویداد با همکاری MC اسباب Sharpsburg شهردار مت Rudzki و Sharpsburg ساکن Kayla Portis.

Portis, 35, صحبت علنی در مورد نژاد پرستی او با تجربه نزدیک به دو دهه پیش در Fox Chapel منطقه است.

"در حالی که من تا به حال بسیاری از تجارب مثبت من نیز نامیده می شد برای من بافت مو و یا مدل مو و ساخته شده و به احساس کمتر از,'," او گفت:. "هفده سال بعد از آن احساس می کند مانند چیزی تغییر کرده است."

در سراسر چمن, مردم, عینک و ماسک و تمرین های اجتماعی فاصله اما ابراز حمایت خود را از طریق دستباف پوستر و تی شرت با پیام مانند "سکوت رعایت شده است."

هانا Gordon, 18, عینک یک پیراهن که به سادگی به عنوان خوانده شده "رای می دهند."

گوردون گفت: او با حضور در این تجمع به دلیل تغییر نمی توانید صبر کنید.

در نزدیکی سازمان سرنشین دار رای دهندگان ثبت نام جدول و افراد تحصیل کرده در اصلاحات اجتماعی اقدامات است.

Macklin التماس کرد برای عمل است.

"می توانید با ما لطفا تماس نژادپرستی? نوشتن صورت حساب های جدید? می توانید ما را دنبال قوانین جدید؟" "این برای آینده ما. این است که برای بچه های ما."

سخنران اصلی اسقف Loran مان یک وستینگهاوس فارغ التحصیل و Fox Chapel مقیم گفت: شرکت کنندگان که در حال رشد در 1950s او تجربه نژادپرستی در بدترین حالت آن.

"آن سوار پدر من از جنوب و هنگامی که ما به پیتسبورگ او را به مقابله با ما," او گفت:. "آن هرگز از بین می رود."

هنوز مان گفت که او معتقد است مرگ جورج فلوید منتقل شده جهان است. او در تشویق مردم به رسمیت شناختن اهمیت این لحظه.

"اگر ما در حال حاضر دست ما از دست این فرصت را برای تغییر" او گفت:. "اگر شما نمی ارتکاب به درگیر شدن چیزی اتفاق می افتد."

او جمعیت را به رنگ یک تصویر از امید و گفت: تغییر خواهد هر کس نیاز به همه در.

"سفید, سیاه, غنی, فقیر, خوب به دنبال و زشت خواند و گفت: با خنده. "این یک وضعیت انسانی. جستجو در درون خودتان است. و اگر شما که در آن شما باید به شما متعهد می تواند به تغییر است."

این تجمع به پایان رسید با یک تند و تلخ مکث که در طی آن شرکت کنندگان گذاشته شده بر روی چمن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه طول همان زمان که مینیاپولیس افسر پلیس برگزار زانو خود را به Floyd گردن تا او را خفه.

Tawnya Panizzi یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Tawnya در 412-782-2121 x1512, tpanizzi@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Fox Chapel هرالد | محلی | Allegheny | خبرها | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن