چگونه دموکراسی می میرد در پای صندوقهای رای

روز شنبه, آوریل 4 ویسکانسین دولت جمهوری قانونگذاران gaveled در جلسه قانونی. ثانیه بعد آنها gaveled جلسه ، با

توسط MASTERNEWSS در 29 خرداد 1399

روز شنبه, آوریل 4 ویسکانسین دولت جمهوری قانونگذاران gaveled در جلسه قانونی. ثانیه بعد آنها gaveled جلسه ، با Covid-19 همه گیر به سرعت در حال گسترش دموکراتیک فرماندار تونی Evers به نام به حال جلسه ویژه برای به تعویق انداختن برنامه ریزی شده در مارس 7 بهار انتخابات و سوئیچ به تمام الکترونیکی انتخابات. دولت اوباما می خواست به جلو بروید خطر گم می شود. یک دادگاه عالی ایالت صندلی بود تا برای grabs. اگر آنها می تواند نگه داشتن میزان مشارکت کم آنها که آنها شانس بهتری در برگزاری صندلی. پس از آخرین لحظه دادخواهی انتخابات رفت و به عنوان برنامه ریزی شده.

این مرجع شکست خورده است. شاید حتی نتیجه معکوس انگیزه دموکراتیک مردم در انتخابات. لیبرال چلنجر در دادگاه های ایالتی نژاد جیل Karofsky شکست محافظه کار وقت دانیل کلی 55.3 درصد به 44.7 درصد مجسم آمریکا استفاده در دادگاه عالی ایالت به 4-3. دموکراتیک رای دهندگان را به پست الکترونیکی برای رای دادن از طریق ویسکانسین هیچ بهانه ای غایب رای گیری سیستم در حد میزان بیشتری از آنها جمهوری خواه هستند. مشارکت مردم بسیار بالا بود و برای بهار انتخابات.

شاید نتیجه تلخی مسابقه رقابت بود تشویق به ثبت نام برای دموکرات ها. حتی ایران قانونگذاران ایالتی در معرض خطر بهداشت عمومی برای محدود کردن حضور دموکرات ها هنوز هم می تواند برنده شدن در یک بسیار مهم نوسان دولت است. یا شاید آن را یک دلسرد منادی از هرج و مرج و اختلاف نوامبر انتخابات به آمده—است که در آن آینده کشور را نمی توان به مبارزه بیش از رقابت ایده ها و سند چشم انداز مشترک خوب اما لولا به جای پشه-زور زدن رویه اختلافات بیش از رای گیری قوانین با حزبی قانونگذاران وکلا و قضات پخش نامتناسب نقش. در این گریمر نسخه دموکراسی یک حزب (جمهوری خواهان) به عمد اجازه رای گیری می تواند دشوار و حتی خطرناک به خصوص برای کسانی که به احتمال زیاد برای رای دادن به حزب دیگر به عنوان قیمت از پیروزی. در این مشاهده چیز مارس انتخابات در ویسکانسین بود و در عین حال یک مثال دیگر از این نوع بیش از حد حزبی حساب دیفرانسیل و انتگرال که در حال حاضر تهدید بنیادی تعریف مدرن دموکراسی—انتخابات آزاد و عادلانه.

این نقطه نهایی به شمار تیره معضل است. در یک دموکراسی سالم, رای گیری باید ساده باشد و عادلانه و برابر است. هر گونه سیستم را هر تلاش برای اطمینان حاصل شود که همه احزاب باید باور به اندازه کافی در ایده های خود را به فکر می کنم که بیشتر مردم شرکت کردند بهتر است آنها را انجام دهد. اما چه اتفاقی می افتد زمانی که تنها یک حزب عمل می کند این راه ؟ در تئوری جواب باید ساده: که حزب باید مبارزه مانند جهنم به امن و حفظ دموکراسی است که در آن همه می توانند رای بدهند. در واقع هر چند آن را خیلی ساده نیست. این قوانین انتخاباتی در حال حاضر انباشته در چنین یک راه برای آن را دشوار برای دموکرات ها برای به دست آوردن قدرت کافی برای قطعی آنها را تغییر دهید و به عنوان ریسک تبدیل شدن به بالاتر دعوا بر سر رای گیری در حال از بین بردن این حس مشترک انتخاباتی مشروعیت در بنیاد آمریکایی دموکراسی است. شاید ما باید نه تنها به فکر می کنم در مورد که مجاز به رای دادن بلکه به یک نگاهی از نزدیک در چگونه ما رای در دسترس نباشد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب