ارشد ویژه: Norwin مشت زن از دست رفته فرصت برای تسمه خط درایوهای در مدرسه جدید در این زمینه

توسط: لایحه Beckner جونیور سهشنبه, مارس 17 سال 2020 | 8:00 AM کریستوفر هورنر | Tribune-Review

توسط MASTERNEWSS در 28 اردیبهشت 1399

توسط:
سهشنبه, مارس 17 سال 2020 | 8:00 AM


یادداشت سردبیر: در هر روز, شقیدن HSSN خواهد انظار WPIAL بهار ورزشکاران که ارشد سال کوتاه قطع شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

چه کسی می دانست ؟

یکی از Norwin بالا و سافتبال (persian) بازیکنان استفاده می شود به پا زدن توپ فوتبال در اطراف و تا به حال رویاهای بزرگ در این ورزش است.

الکس Dillner زمان زیادی از لذت بردن از فوتبال.

"من ابتدا در سن 4," او گفت:. "من برای چند سفر تیم است. من فکر می کردم برای رفتن به بعدی الکس مورگان و بازی در کالج."

اما پس از آن و سافتبال (persian) آمد و همه چیز تغییر کرده است.

"زمانی که من در کلاس پنجم من بازی من در سال گذشته از فوتبال و انتقال به سافتبال بانوان" Dillner گفت. "این بهترین تصمیم من تا کنون ساخته شده است.

"من به یاد داشته باشید بازی my first-ever سافتبال بازی و تفکر" این چیزی است که من می خواهم به انجام بقیه زندگی من است.""

ارشد outfielder که مانند تمام بهار ورزشکاران ورزش در PIAA او آخر فصل محروم دور به دلیل covid-19 محدودیت ایمنی او قادر به نمایش صفحه اصلی اجرای قدرت نهایی خود را در دبستان فصل است.

این است, بعد از همه, یک دختر که پس از شکست یک شیشه جلو اتومبیل با یک قوی صفحه اصلی اجرا کنید به یک پارکینگ و رنده شده یک قطعه کردن یک رتبه بندی در دیگر انفجار. همین بازی با راه.

Dillner که فصل گذشته batted .377 با یک تیم-بهترین شش خانه اجرا می شود, 16 RBIs و 16 اجرا می شود ادامه خواهد داد و خود را حرفه ای بازی در سنت وینسنت.

او گفت: این را اجازه داده است او را به فکر می کنم در مورد کالج و آنچه که او باید انجام دهید به موفقیت در رسیدن به سطح بعدی.

"من شده اند ملاقات با افراد جدید از طریق Facebook, Instagram and Snapchat و پر کردن ثبت نام من اوراق بهادار برای آینده من," او گفت:. "من واقعا فقط سعی در گرامی داشتن وقت من صرف با خانواده من. و من امیدوارم که من قادر خواهد بود به حرکت در این سقوط است."

Dillner که همچنین منجر شوالیه با .754 ضربه زنی در صد در راه به یک WPIAL کلاس 6A نیمه نهایی ظاهر ارزش های این تیم فقط داد و بیداد از سال 2020 است.

"آخرین حافظه من از Norwin سافتبال است که اتوبوس سوار از ما فقط داد و بیداد," او گفت:. "این یک سنت برای این تیم به خواندن Norwin مادر آلما خود را بر روی تپه هنگامی که ما در مورد رسیدن به مدرسه. من به یاد داشته باشید که ما آنقدر وحشتناک و کلید خاموش و من گفت: "نگران نباشید ما بهتر خواهد شد در طول فصل.'

"کمی ما می دانیم در آن زمان (وجود دارد نمی تواند یک)."

چگونه است که شما انتقال به حالت عادی به عنوان آنها می گویند ؟

این ایده که من کار فوق العاده سخت برای شش سال گذشته, شمارش, دبیرستان, و من نمی خواهد به بازی فصل گذشته من با بهترین دوستان من است فقط دردناک است. آن لطمه می زند قلب من به آن فکر می کنم. ... من شده اند با گذراندن وقت با دوستان در جدا کردن اتومبیل, پیاده روی, گرفتن, گرفتن از, ملاقات در اتومبیل های ما با ویندوز پایین و صحبت کردن با یکدیگر. در قرنطینه است که یکی از تنها راه من می توانید ببینید که برخی از دوستان من است.

آنچه شما می رویم به آن را به سنت وینسنت برنامه ؟

یک نگرش یک بت و یک بازوی قوی. همه این ویژگی ها بوده است در حال حاضر تمام عمر من بین دبیرستان و سفر توپ, بنابراین من قصد دارم برای ادامه آنها را زمانی که من بازی برای بانوی Bearcats.

چه بود و سخت ترین سوال در مربی برایان Mesich منحصر به فرد پیش فصل و سافتبال (persian) تست IQ?

تست IQ است که همیشه مخوف ترین بخشی از فايلهاي. مربی Mesich هرگز بیش از پاسخ های صحیح آزمون در طول چهار سال از مصرف آن, بنابراین من هرگز می دانستم که اگر من درست بود یا اشتباه در تمام طول. سخت ترین سوال برای من درست بود یا غلط: اگر شما در حال پارچ و شما باید یک 0-2 تعداد خمیر شما پرتاب یک تغییر. بودن بیش متفکر من هستم من همیشه گفته نادرست است.

آیا شما به یاد ماندنی ترین بازی از بازی در Norwin?

آن را دشوار است به انتخاب فقط یکی. یا بازی جایی که من آمار دو اجرا خانه اجرا کردن (Hempfield است) Callie Sowers که گره خورده است که راه اندازی الکس Brentzel به آمار انفرادی پیاده روی را به نفع خود بازی دوم که فصل برابر اسپارتها در سال 2019 یا در برابر کاج-ریچلند (2019) زمانی که من ضربه back-to-back صفحه اصلی اجرا می شود در هر یک از بازی های ما بازی.

چقدر خوب خواهد این سال Norwin تیم بوده است ؟

پس از پیش فصل شیوه های ما معتقد بودند که ما خواهد بود WPIAL قهرمانان اما در حال حاضر ما هرگز رضایت از بازی یکی دیگر از بازی حذفی و احتمالا بازی برای قهرمانی.

چگونه نا امید کننده آن است دانستن اینکه شما نمی توانید به بازی در چمن جدید زمین زیر کشت در Norwin?

آن است که بسیار ناراحت کننده است. همه ما نگاه به جلو به داشتن ما اولین تمرین روی چمن و ما هرگز آن. من احساس می کنم خیلی وحشتناک با توجه به اینکه مربی Mesich خود مشغول به کار فوق العاده سخت در dugouts و (بخیه) "N" در مرکز این چمن همه توسط خود را.

که در آن شما را برای یک تعطیلات رویایی?

من همیشه می خواستم برای رفتن به کارائیب. من همیشه می خواستم برای تعطیلات وجود دارد و قهوهای مایل به زرد بر روی سواحل شنی شنا در اقیانوس و آب و همه تحت داغ کارائیب خورشید.

فیلم مورد علاقه?

"ماما میا." من گوش دادن به آبا موسیقی و همه از آهنگ های من هستند در موسیقی متن به فیلم است.

آخرین کنسرت شما حضور داشتند?

Luke Bryan.

مورد علاقه pro ورزشکار ؟

سیدنی کرازبی

بود که در سخت ترین پارچ شما باید با آن مواجه بودند ؟

مورگان رایان (از Hempfield) من سال اول. من رفتم 0 برای 2 اما من خیلی افتخار می کنم که من حتی از تماس با توپ است. بعدی تابستان من با بازی او در تیم های سفر و رفت و 2 به 2 با دو خط درایوهای.

هر گونه منحصر به فرد از سرگرمی و یا استعداد ؟

من واقعا لذت بردن از آواز خواندن. من شده اند با دو انتخاب کر Norwin. من بخشی از Westmoreland County گروه کر بود و تنها دانش آموز به نمایندگی از Norwin برای منطقه 1 گروه کر جشنواره است.

لایحه Beckner جونیور یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس لایحه از طریق ایمیل در bbeckner@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Norwin



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن