مردی که می گوید او تا حدودی فلج در طول سفر ماهیگیری شکایت ماهیگیری راهنمای

محتوای مقاله در ادامهچند روز بعد درست قبل از او در مورد بازگشت به ایالات متحده, او می گوید: او از خواب بیدار ش

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

چند روز بعد درست قبل از او در مورد بازگشت به ایالات متحده, او می گوید: او از خواب بیدار شد خود را در هتل ریچموند به "باور نکردنی" درد در قفسه سینه, معده, و, پشت, که بعدها مشخص می شود ناشی از خونریزی داخلی.

"بیدار شدم از خواب و آن را فقط دیوانه درد. من فکر می کردم با داشتن یک حمله قلبی," او می گوید.

امدادگران نامیده می شدند و او به بیمارستان منتقل شد جایی که او در آنجا ماند برای چند هفته قبل از حمل و نقل بازگشت به ایالات متحده در یک جت. در ابتدا او فلج شده بود و از کمر به پایین پس از درد و رنج از فشرده سازی ستون فقرات آسیب دیدگی او می گوید.

او به دست آورد برخی از استفاده از پاهای خود را, اما توانایی های خود را به راه رفتن به طور معمول به شدت تحت تاثیر قرار او می گوید.

تورن کانادا صورتحساب های پزشکی آمد به بیش از 250.000 دلار است. او می گوید که او تا به حال بیمه درمانی در ایالات متحده اما غافل بود که خود را پوشش نمی گسترش به کشورهای دیگر است.

"ما گرفته ام تعداد زیادی از سفر در طول عمر ما. این تنها چیزی است که ما هرگز فکر نمی, هرگز متوجه," او می گوید.

UNDATED -- A Georgia man who says he was partially paralyzed during a fishing trip in B.C. last summer is worried that he may be out of pocket more than $250,000 in medical expenses. In March, Steve Thorne (centre), 58, filed a lawsuit against the fishing guide, Lang's Fishing Adventures, that claims the operator was negligent and had failed to ensure that he would be reasonably safe. (HANDOUT PHOTO) [PNG Merlin Archive]
در مارس استیو Thorne, 58, ثبت کت و شلوار در برابر ماهیگیری, راهنمای Lang ماهیگیری ماجراهای که ادعا اپراتور غفلت بود و شکست خورده بود تا اطمینان حاصل شود که او خواهد بود منطقی امن است. /PNG

او امیدوار است شهروندان خود را در ایالات متحده و مردم در کانادا که سفر در خارج از کشور می توانند از وضعیت خود را.

پس از پر کردن کت و شلوار او را شنیده از خود وکیل است که ماهیگیری راهنمای شرکت ندارد بیمه مسئولیت به معنی شانس او را در جمع آوری هر گونه قضاوت به نفع او فقیر هستند.

"ما نه دعوایی مردم اما ما فقط باید یک چهارم-از-یک-میلیون-دلار لایحه پزشکی در کانادا. اگر این شرکت تا به حال بیمه مسئولیت سپس حداقل کمک خواهد کرد که برای پرداخت هزینه های درمانی ما متحمل شده وجود دارد" تورن می گوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب