مغلوب ساختن پیشی جستن است از دست دادن خود را نگه دارید و بر رأی ارشد

اگر شما تا به حال هیچ شکی نیست که امریکا یک gerontocracy در نظر بگیرید که ما صحبت کرده ام به مدت سه روز در حال

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

اگر شما تا به حال هیچ شکی نیست که امریکا یک gerontocracy در نظر بگیرید که ما صحبت کرده ام به مدت سه روز در حال حاضر در مورد رئیس جمهور نامشخص راه رفتن به او فرود یک سطح شیب دار در وست پوینت در روز شنبه. در روز بعد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل 74—و او یک سال از رونالد ریگان که در خاطره پسرش ران جونیور او به نظر می رسد "از دست و سر در گم" در طول یک سال 1984 دوباره بحث انتخابات با والتر Mondale. (ریگان با این وجود در ادامه به پیروزی در دومین دوره که در طی آن او نمایش داده می شود بیشتر قابل مشاهده نشانه هایی از زوال ذهنی.)

در سال 2020 به عنوان در سال 1984 عملکرد شناختی به احتمال زیاد بازی بدون قطعی نقش ما در انتخابات ریاست جمهوری. که ذهن شما به دلیل تهمت است س-در صورت انتخاب مجدد (در حال حاضر او به نظر می رسد آماده برای شکست). به جای آن چرا که مغلوب ساختن پیشی جستن حریف جو بایدن خواهد بود 78 در روز افتتاح سال آینده--و او یک کمی لرزان خود را (به عنوان تهمت هرگز لاستیک نشان می دهد در یک مجموعه از توییتر کلمات قصار در مورد "خواب آلودگی جو").

امریکا فوقانی دولتی می رسد قابل ملاحظه ای قدیمیدر واقع از بسیار مسخره دفتر سیاسی اتحاد جماهیر شوروی در زمان لئونید برژنف مرگ هنگامی که آن ميانه عصر بود و نسبتا با نشاط 71. وجود انواع دلایل برای این از جمله پیری رونق کودک و سلامت گام های در دهه های اخیر برای بیش از 70 مجموعه. اما عامل تعیین کننده من فکر می کنم این است که رای گیری جمعیت بسیار بسیار قدیمی است. در سال 2016 رای دهندگان در سن 65 سالگی و مسن تر نشان داده و تنها 15 درصد از رای دهندگان اما اختصاص نزدیک به 30 درصد از آراء بازیگران به لطف خود را به 71 درصد مردم در انتخابات. در سال 2020 این گروه را نمایندگی خواهد کرد نزدیک به یک چهارم از رای دهندگان--و در نتیجه می تواند برای حساب یک سوم یا بیشتر از تمام برگه های رای.

مسن رای دهندگان بودند یک بار قابل اعتماد دموکراتیک حوزه با تشکر در بخش بزرگی به اعتماد خود را در مدیکر و امنیت اجتماعی است. اما در طول چند دهه گذشته آنها تکیه خواهو در سال 2016 آنها یک کلید مغلوب ساختن پیشی جستن حوزه. پنجاه و دو درصد از رای دهندگان با سن 65 سال و مسن تر (و 58 درصد از سفید پوستان سن 65 سال و بالاتر) رفت و برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 با توجه به خروج نظر سنجی حتی به عنوان برگ برنده از دست رای دهندگان سالخورده 18-44. به عنوان یک سنگر و استحکامات از افسانه مغلوب ساختن پیشی جستن پایگاه سالمندان رای در رتبه وجود دارد با انجیلی رای و سفید یقه آبی رای دادن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن