کن Macha در پیت سالن از شهرت تقریبا مدیریت دزدان دریایی دیو پارکر افسانه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 25 اردیبهشت 1399

6 دقیقه پیش

برای نزدیک به 70 سال بیس بال بوده است کن Macha. در سن 69 سابق اتحادیه عمده است که هنوز مربیگری با Westmoreland County Community College.

مسیر خود را در الماس را دیدم او را به پرسه زدن تا آنجا که ونزوئلا مونترال و ژاپن است. اما آن را به طوری که اغلب رشته راه خود را از طریق غرب پنسیلوانیا است.

دبیرستان. کالج. و لیگ های برتر.

این اکتبر 16, که حرفه ای خواهد بود به رسمیت شناخته شده در یک هاینز زمینه مراسم که دانشگاه پیتسبورگ inducts Macha به آن دو و میدانی سالن از شهرت.

سابق پلنگ رفت و به پیت به عنوان یک دانشجوی سال اول پیاده روی در خارج از دروازه دبیرستان در سال 1968. او در سمت چپ به عنوان یک ششم دور پیش نویس انتخاب پیتسبورگ دزدان دریایی (1972).

او می تواند مندرج با امثال افسانه فوتبال Curtis مارتین کریگ "Ironhead" Heyward, جکی Sherrill و بسکتبال ستاره Brandin شوالیه.

"سپس بابی لوئیس بود مربی" Macha به یاد می آورد. "ما فقط چیزهایی که با هم رفت و بازی کرد. وجود ندارد بسیاری از بورس تحصیلی بازیکنان. فقط یک دسته از بازیکنان که با کمی دزدان دریایی' و رفت به مدارس در سراسر این منطقه است.

"برنامه فوق العاده افزایش یافته پس از خروج من."

Macha یکی از این برنامه انجام شده ترین فارغ التحصیلان. در سال 1971 او رتبه در میان ملت و رهبران طور متوسط پنبه حلاجی شده RBI و ضربه زنی در صد. به عنوان یک ارشد کاپیتان و در سال 1972 Macha شد اخبار ورزشی لوح آمریکایی.

از آنجا Macha صرف سه مبارزات با دزدان دریایی (1974, 1977-78) دو با مونترال Expos (1979-80) و یکی با Toronto Blue Jays (1981). او پس از آن بازی حرفه ای در ژاپن است.

Macha نیز موفق اوکلند را از 2003-06 منجر آنها را به پلی آف دو بار. و او روی نیمکت رئیس برای Milwaukee Brewers در سال 2009 و 2010. او وارد یک 525-447 به طور منظم فصل رکورد.

یک زمان وجود دارد در سال 2005 زمانی که آن را مانند نگاه Macha ممکن است تبدیل به مدیر دزدان دریایی است. قرارداد خود را تمام شده در اوکلند. او صحبت به دزدان دریایی در مورد کار خود را باز کردن. اما به پایان رسید تا رفتن به اوکلند برای یک سال بیشتر و جیم تریسی شد مدیر Bucs.

او همچنین اعتقاد بر این بود که یک نامزد در سال 2010 قبل از کلینت مانع استخدام شد.

"داشتن که پیتسبورگ خون. نیاز به پاسخ به همه در شهر هر بار که شما به فروشگاه مواد غذایی. من فکر نمی کنم شما می توانید استخدام یک مطلب پرشور مرد در مورد برنده شدن در پیتسبورگ" Macha گفت. "اما آن کار نمی کند. من کاملا با افتخار از زندگی حرفه ای من. ما تا به حال برخی از تیم های بزرگ در اوکلند. برخی از بازیکنان بزرگ در میلواکی است. تنها چیزی است که نمی توانید انجام نبود مدیریت در پیتسبورگ. اما پس از آن باشد."

در گسترده مصاحبه برای روز پنج شنبه است, پادکست, Macha لمس بر روی تعدادی از افراد است.

آنچه پیت حرکت به ACC است برای بیس بال: "من مانند حرکت رفتن به ACC. من فکر می کردم — در آن زمان — (مربی سابق) جو Jordano خواهد داشت. که او انجام داد. اما من فکر کردم او یک کار خوب جذب برخی بازیکنان به خارج از شهر با داشتن این برنامه تبدیل مربوطه در سال گذشته است."

Macha اضافه شده است که او را خوش بینانه مربی جدید مایک بل ادامه خواهد داد که این روند با توجه به پس زمینه به عنوان ایالتی فلوریدا سابق تبادل مربی.

Jordano کردم Panthers به نیمه نهایی از ACC مسابقات در سال گذشته است. بل تیم 10-6 در فصل دوم خود را قبل از covid-19 shutdown.

خاطرات خود را با دزدان دریایی از 1970s: "محل باشگاه وانجمن? زمانی که آنها گفت: "ما یک خانواده این بود که کاملا ... در اوایل دهه 70 بسیاری از بازیکنان با دزدان دریایی بودند مرتب از طریق سیستم مزرعه و وجود دارد مقدار زیادی از comradery."

بازی با دیو پارکر درست قبل از اینکه او را به لیگ های بزرگ در سال 1974: "او سریع ترین بازیکن در سازمان است. او یک 6.2 (دوم) 60-حیاط داش. او بزرگ بود و او می تواند اجرا شود.

"او تا به حال این پایین سکته مغزی. و او به برخی از باطل درایوهای خط از پارک در یک توپ. او می خواهم به یک دو قیف برای پایه دوم و ضرب و شتم آن."

Macha نیز در مورد تاریخ خود را با Shaler هنر هاو اگر مدیر کل بن Cherington می تواند کمک به دزدان دریایی دریافت رقابتی دوباره او ادامه داد: روابط پیت دو و میدانی و به همین دلیل او فکر می کند لیگ اصلی بیس بال هنوز هم می تواند با موفقیت راه اندازی مجدد در سال 2020 است.

گوش دادن: تیم بنز صحبت می کند با کن Macha در مورد بیس بال روز در پیت و کار خود را در رشته

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: دزدان دریایی/MLB | پیت | ورزشی | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن