سیاه دستمزد شکاف مسائل

اما نه همه. "این روشن" گولد نوشت: "که آموزش و پرورش نوش دارو نیست برای بستن این شکاف دستمزد" به این دلیل که سی

توسط MASTERNEWSS در 22 خرداد 1399

اما نه همه. "این روشن" گولد نوشت: "که آموزش و پرورش نوش دارو نیست برای بستن این شکاف دستمزد" به این دلیل که سیاه و سفید شکاف درآمد نیز افزایش یافته و در میان فارغ التحصیلان دبیرستان (15 در سال 2000 و سپس 17 در سال 2007 پس از آن 18 درصد در سال 2019) فارغ التحصیلان (17 سپس 19 پس از آن 23 درصد) و دارندگان مدارک (13, 17, پس از آن 18 درصد).

به عبارت دیگر آموزش عالی کنون از کاهش نژادی و نابرابری دستمزد, به نظر می رسد در حال حاضر به آنها را گسترش. و یا برای قرار دادن همه چیز کمتر طلبانه یک مدرک دانشگاهی موفق به خنثی کردن عوامل دیگر است که به طور پیوسته در حال بزرگ شدن شکاف دستمزد بین دیپلم-دارندگان و سیاه دیپلم-دارندگان. این یک نمایشی از گذشته است. در سال 1979 ویلسون به من گفت که وجود دارد به سختی هر گونه تفاوت دستمزد در بین سفید و سیاه و سفید کالج فارغ التحصیلان.

این گسترش در سیاه و سفید دستمزد رخ داده است به عنوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هرگز خسته از اشاره به طول یک دوره زمانی که سیاه, بیکاری به شدت در حال سقوط و درآمد در حال افزایش بود—هر دو قابل پیش بینی نتایج به بازار کار سفت. یکی دیگر از نتایج قابل پیش بینی در چنین شرایطی حداقل به قاضی از تاثیر تکنولوژی بوم از اواخر 1990s است کاهش در سیاه و سفید نابرابری دستمزد. اما این اتفاق نمی افتد. به جای اختلاف رشد داشته است.

در حال حاضر طولانی توسعه اقتصادی پس از رکود بزرگ است بیش از وجود دارد و به هر دلیل به این باور است که سیاه و سفید دستمزد شکاف شتاب حتی سریع تر از قبل. که به دلیل اخراج آمار آمریکایی های آفریقایی تبار بدتر از این جمعیت وسیع تر و چشم انداز مثبت در اشتغال است که اداره آمار کار گزارش جمعه را شامل نمی شود هر گونه مربوط به چشم انداز مثبت در اشتغال برای آمریکایی های آفریقایی تبار. حتی اگر یک بهبود اقتصادی آغاز شده است, آن را نمی خواهد به احتمال زیاد احساس می کنم مثل یک, با تغذیه, پیش بینی نرخ بیکاری همچنان بالای 9 درصد از طریق بقیه از سال 2020 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب