الکس همینگوی: ترس نیست بدهی دولت پس از COVID-19

محتوای مقالهوجود دارد در حال انجام است بحث در مورد اینکه آیا افزایش بدهی دولت از COVID-19 بحران به شمار یک مشک

توسط MASTERNEWSS در 20 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

وجود دارد در حال انجام است بحث در مورد اینکه آیا افزایش بدهی دولت از COVID-19 بحران به شمار یک مشکل بزرگ برای کانادا. در واقع آن را فقط در مقابل.

در مقیاس بزرگ هزینه های عمومی به حمایت از مردم و سرمایه گذاری در بلند مدت عمومی خوب است محتاطانه نه تنها در سطح انسانی بلکه برای ما در دراز مدت رونق اقتصادی. و در حالی که این حجم از بدهی های دولت نسبت به اقتصاد ما (ما بدهی به نسبت تولید ناخالص داخلی) افزایش قابل ملاحظه ای را از طریق این بحران که نه چیزی است که ما باید نگران.

در نظر گرفتن تعداد کمی از دلایل که چرا ما نباید ترس بدهی.

برای اولین بار در دراز مدت هزینه های استقراض برای دولت بسیار کم است. به عنوان یک نتیجه گیری عمومی سرمایه گذاری حتی با متوسط اجتماعی و اقتصادی بازده را ترک خواهد کرد و ما ثروتمند به عنوان یک جامعه (بیش از پوشش هزینه های استقراض) در مقایسه با اگر ما آن را سرمایه گذاری.

در واقع ما دارای تعداد بسیار مولد سرمایه گذاری های عمومی است که به شدت مورد نیاز در این کشور از جمله در آب و هوا ، مسکن ، مراقبت از کودک مراقبت از حمل و نقل عمومی و مقابله با فقر است. ما باید سرمایه گذاری در این کالا به شدت در ماه های آینده و سال هم به دلیل آنها مهم در خود و برای کمک به تقویت اقتصاد ما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن