امریکا یک پلیس مخفی مشکل

آمریکایی ها در شهرهای دیگر مواجه تجارب مشابه در طول چند هفته گذشته. در شهر نیویورک به معترضان و روزنامه نگاران

توسط MASTERNEWSS در 7 تیر 1399

آمریکایی ها در شهرهای دیگر مواجه تجارب مشابه در طول چند هفته گذشته. در شهر نیویورک به معترضان و روزنامه نگاران اشاره کرد که بسیاری از NYPD ماموران قرار داده بود نوارهای سیاه عزاداری در اطراف خود مدالها که به راحتی پنهان خود را نشان اعداد. NYPD کمیسر درموت شیا اعلام کرده بود در ماه آوریل که افسران خواهد بود پوشیدن, سیاه, باند حافظه در NYPD افسران که مرده بود از Covid-19. اما به عنوان رهگیری گزارش داد اوایل این ماه در بخش سیاست منع ماموران با استفاده از آنها و یا دیگر وسیله ای برای مخفی کردن شماره خود نتیجه ساخت آن به مراتب سخت تر برای تشخیص که مسئول سوء رفتار و سوء استفاده است.

یک مقدار مشخصی از پنهان کاری در اجرای قانون است و انتظار می رود در هنگام انجام تحقیقات. آن حتی می تواند کمک به محافظت از آمریکایی ها در' حقوق به جای نقض آنها. با تشکر از پلیس اتحادیه های کارگری و دوستانه قانونگذاران آن همه بیش از حد اغلب به معنی فراهم مصونیت از مجازات. ProPublica را اریک Umansky به تازگی نوشت: در مورد چگونه او شاهد بینام NYPD ماشین رول تا به محله بروکلین که در آن ضربه ای; افسران درگیر در برخورد سپس شروع به پریدن کرد به سوال و دستگیری نزدیکی یک گروه از بچه ها بدون هیچ دلیل روشنی. Umansky در تلاش برای گزارش این حادثه را نگه داشته و در تماس با خانواده ها از بچه ها درگیر در این حادثه که آنها وارد یک دخمه پرپیچ و خم از سکوت. NYPD منتشر فرزندان خود را بدون تشریفات اداری و یا نام ماموران درگیر و نادیده گرفته Umansky درخواست برای روشن شدن در مورد آنچه اتفاق افتاده است. در حالی که یک شهر غیر نظامی نظارت هیئت مدیره گروه کنترل دسترسی به آن برای بدن-طب مکمل و جایگزین فیلم ها و پرونده های خاص.

نیویورک در زمان های اخیر یک گام به سوی اصلاحات با لغو یک قانون شناخته شده به عنوان 50-یک, که محافظ پلیس سوء سوابق از مردم است. اقدامات مشابه وجود داشته باشد در حوزه های قضایی سراسر ایالات متحده است. شیکاگو پلیس اتحادیه قرارداد برای مثال شامل زبان است که نیاز این گروه برای از بین بردن پلیس انضباطی پرونده بعد از پنج سال. پلیس شیکاگو بخش بموقع پیروی تا زمانی که فدرال قضات آغاز شد توقف تمرین در سال 1991 به دلیل دادخواهی. یک وزارت دادگستری گزارش در سال 2017 یافت که CPD سیاست "نه تنها ممکن است مختل تحقیق و تفحص از سوء بلکه محروم CPD از مهم نظم و انضباط و پرسنل اسناد و مدارک که به شما کمک در نظارت بر الگوهای تاریخی از سوء." در اوایل این ماه ایلینوی دیوان عالی کشور رد پیشنهاد توسط شیکاگو برادرانه منظور از پلیس برای به اجرا درآوردن ارائه. پلیس اتحادیه های کارگری در شهرهای دیگر اغلب مذاکره مقررات مشابه که می توانید آن را غیر ممکن است برای فرد ایجاد سوء نرخ و یا سراسر شهر بود روند. (شیکاگو, پلیس راه, معروف عمل خارج-از-کتاب بازجویی سایت سیاه بود که در نهایت در معرض توسط نگهبان's اسپنسر آکرمن در سال 2015.)

گاهی اوقات پلیس محرمانه خود را آشکار در راه زیرکانه تر. در سطح فدرال FBI کامپایل کشور نرخ جرم و جنایت از داده های ارائه شده توسط حدود 18,000 سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور است. اداره دادگستری آمار آهنگ های انواع دیگر معیارهای مورد سیستم عدالت کیفری: جمعیت امریکا زندانی جمعیت و نرخ زندان و تجاوز به عنف و مرگ و میر ناشی از مأموران اجرای قانون ، اما مهم دیگر اعداد به سادگی ردیابی. هیچ آمار رسمی برای کشنده تیراندازی پلیس به عنوان مثال اگر چه واشنگتن پست به حفظ ورود به سیستم پس از 2015. متمرکز فدرال پایگاه داده های استفاده-از-نیروی اطلاعات, مامور انتظامی, گزارش و دیگر اطلاعات با ارزش به سادگی وجود ندارد.

چه اتفاقی می افتد بدون این که اطلاعات ؟ در اوایل این هفته نیویورک تایمز گزارش داد که چگونه یک پلیس نیوجرسی افسر 31 ساله رایان Dubiel کار می کرد نه پلیس های مختلف در بخش های دولتی ، racking تا شکایات و نگرانی از برتر افسران قبل از او دستگیر شد این ماه برای فلفل-پاشش از تماشاگران در شهرستان Woodlynne بدون توجیه. در موارد دیگر نتیجه می تواند حتی بیشتر غم انگیز است. تیموتی Loehmann سابق کلیولند افسر کشته Tamir برنج در سال 2014 قبلا ترک بخش دیگر پس از مافوق وجود دارد نگرانی در مورد او. پس از کلیولند اخراج او در سال 2017 کوچک اوهایو شهر استخدام او به عنوان یک افسر در سال 2018 تنها به معکوس دوره پس از خشم عمومی.

شفافیت نیست درمان-همه—و در برخی موارد آن را حتی یک درمان در همه. درک چوین این مینیاپولیس افسر متهم به قتل جورج فلوید, دریافت حداقل 17 سوء شکایت بیش از این دوره از زندگی حرفه ای او و دچار هیچ آشکار عواقب آنها. رهبران شهر در حال حاضر در حال حرکت به سمت انحلال اداره پلیس در دسترس نباشد. در حالی که نظرسنجی ها نشان می دهد که اکثریت آمریکایی ها مایل به رفتن کاملا که دور وجود دارد روشن اشتها به صورت گسترده تر اصلاحات سیستمیک به آمریکا پلیس. ریختن بیشتر نور خورشید در ادارات پلیس و شیوه های خود را یک مکان بسیار خوبی برای شروع است. اگر نه, پلیس, پنهان کاری می تواند خطر تبدیل شدن ما به سازمان های اجرای قانون به پلیس مخفی است که آمریکایی ها به درستی ترس و نفرت در کشورهای دیگر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب