آمریکا پلیس مشکل نیز یک تفنگ مشکل

در شب 15 ژوئن all hell broke loose در آلبوکرک. پلیس نامیده می شدند به اعتراض در آلبوکرک که در آن یک مرد تا به

توسط MASTERNEWSS در 4 تیر 1399

در شب 15 ژوئن all hell broke loose در آلبوکرک. پلیس نامیده می شدند به اعتراض در آلبوکرک که در آن یک مرد تا به حال چندین حمله معترضان کشیده تفنگ شات کسی در میان جمعیت. تیرانداز—31 ساله جمهوری خواه و ناموفق شورای شهر نامزد که اجرا کرده بود او می گفت: "از ترس جامعه در حال تبدیل شدن به یک کشور جهان سوم'"—شد و سپس احاطه شده توسط یک محافظ تهدید آمیز cenacolo از شبه نظامیان با اسلحه. که خود را نیومکزیکو مدنی گارد های تاکتیکی مجهز riflemen جمع شده بودند به لحاظ جسمی جلوگیری از معترضان خواسته برای حذف یک مجسمه Juan de Oñate یک فاتح که مورد آزار و اذیت آمریکایی های بومی و که بنای تاریخی شده بود بحث برانگیز پس از آن نصب یک چهارم از یک قرن پیش.

صرف حضور شبه نظامیان در حال حاضر تشدید تنش ها حتی قبل از عکسبرداری است. پس از آن زمانی که پلیس وارد صحنه شدند در نتیجه شبیه به یک میدان جنگ روبرو می شوند: به شدت مسلح به نیروهای پلیس در دنده تاکتیکی مواجه شبه نظامی غیر نظامی در استتار آوردن حمله-سلاح گرم سبک. مکزیک جدید رژیم صهیونیستی. میشل Lujan گریشام یک دموکرات وارد عادل خشم در "به شدت مسلح افرادی که flaunted خود را در اعتراض" گفت: مردان "وجود دارد به یک دلیل: به تهدید معترضان به ارائه یک unsanctioned نشان از غیر قابل تنظیم نیروی."

غیر قابل تنظیم نیروی البته غیر معمول نیست امروز چشم در ایالات متحده است. ماه گذشته پلیس مجبور به رقابت با اوباش عصبانی به طور مشابه به خوبی مسلح به معترضان از جمله بسیاری از نیروهای شبه نظامی عضو است که با هجوم میشیگان در کنگره آمریکا در لنسینگ. در Tulsa, اوکلاهما به عنوان 6,800 تهمت هواداران به گوش رئيس جمهور در آخرین تجمع سخنرانی مسلح pro-مغلوب ساختن پیشی جستن شبه نظامیان و دوچرخهسواری باندهای آرد در مورد مرکز شهر از جمله تفنگ-دارای حق اعمال اعضای کابوی باشگاه موتور سیکلت که شناسایی خود را به عنوان "یک جامد گروهی از مردان از ما [ویژه], عملیات, نظامی آمریکا, Merc, و شبه نظامیان است."

آن را سخت به تصور کنید که مأموران اجرای قانون ممکن است reflexively هوشیار به نقطه مسلح edginess در نزدیکی به چنین "متمم دوم مردان" با آرامی تغییر سلاح های جنگ. در عین حال پلیس در سراسر کشور در این ماه اغلب محفوظ ترین تاکتیک های تهاجمی به صورت صلح آمیز و غیر مسلح توده ها شد. جسارت شاید با نظامی خود را در زر و زیور—جلیقه های ضد گلوله و کلاه خود و سپر اغلب سایه سنگین وسایل نقلیه زرهی جنگی—آنها به شدت انتقاد کرد به طرز وحشیانه ای در مجامع مسالمت آمیز در فضاهای عمومی روزنامه نگاران در انجام کار خود و تماشاچیان در خانه های خود. ظاهر خود را مانند مسلح militiamens' و دوچرخه سواران', اعتصاب تا کنون بیشتر آمریکایی ها به عنوان یک عمل تجاوز کارانه خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن