B. C. گروه زیست محیطی می پرسد دادگاه به لغو دولت wolf جمع اوری مجوز

محتوای مقاله در ادامهاین طومار می گوید یک هلیکوپتر استفاده می شود به نقطه و مسیر فردی حیوانات و یا یک بسته و ی

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

این طومار می گوید یک هلیکوپتر استفاده می شود به نقطه و مسیر فردی حیوانات و یا یک بسته و یک اسلحه خالص استفاده می شود برای به دام انداختن گرگ به منظور ضمیمه کردن یک رادیو یقه.

این طوقه گرگ را برمی گرداند به آن بسته آشکار محل دیگر گرگ ها هستند که پس از شات با استفاده از سلاح گرم از هلیکوپتر دادخواست می گوید.

آن را می گوید در این مورد است که در مورد قدرت دولت اجازه می دهد تا یک هواپیما مورد استفاده قرار گیرد برای شکار و قانونی بودن مجوز مسائل استان برای جمع اوری کردن.

"هدف خاص (حیات وحش عمل) است به منع استفاده از هلیکوپتر در سه شرایط: (1) حمل و نقل شکارچیان. (2) حمل و نقل بازی; و (3) در حالی که در یک سفر شکار" این درخواست می گوید.

در این سند همچنین می گوید هوانوردی در کانادا مقررات امنیتی جلوگیری از یک فرد از داشتن یک لود اسلحه گرم در هواپیما — به جز تحت شرایط محدود و ممنوعیت ها — درخواست برای یک هلیکوپتر با خلبان و خدمه تحت قرارداد برای انجام یک هوایی جمع اوری کردن.

ایان مک آلیستر مدیر اجرایی اقیانوس آرام وحشی داد در بیانیه ای گفت: روز شنبه که این سازمان "آمادگی کامل" به چالش B. C. دولت در دادگاه.

"صدها نفر از گرگ ها کشته می شوند هر سال در وحشتناک ترین مد در مالیات دهندگان هزینه," او گفت:.

"آن را دلسرد کننده برای یادگیری است که در بالا از ما, مشاور حقوقی پیدا کردن دلایل برای اثبات این برنامه است که به احتمال زیاد غیر قانونی تحت B. C. قانون نیز وجود دارد در حال حاضر تایید از مشهور علمی نشریه که حذف شده است و هیچ تاثیر مثبتی برای کربو بهبود است."

یک مطالعه اخیر توسط Raincoast حفاظت از بنیاد و دانشگاه Alberta British Columbia و ویکتوریا گفت: کشتن گرگ در غرب کانادا تا به حال "هیچ قابل تشخیص اثر" معکوس در کاهش خطر انقراض گوزن جمعیت.

مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی تنوع زیستی و حفاظت از محیط زیست.

این درخواست می گوید: بیش از 400 گرگ ها کشته شدند در این سال است. همچنین درخواست از دادگاه به زور دولت به نشان می دهد که چگونه بسیاری از گرگ ها کشته شدند در سال 2019.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب