امریکا Top General نیست که متاسفم

بسیاری از کسانی که سربازان گارد بر روی زمین در سی درک آنها مردمان بد انجام کارهای بد: با استفاده از پایین پروا

توسط MASTERNEWSS در 22 خرداد 1399

بسیاری از کسانی که سربازان گارد بر روی زمین در سی درک آنها مردمان بد انجام کارهای بد: با استفاده از پایین پرواز medevac هلیکوپتر' روتور شستشو به عنوان وحشتناک جمعیت پراکندگی سلاح; عامل سنگین وسایل نقلیه نظامی در خیابان های واشنگتن بدون مجوز; بمباران غیر خشونت آمیز معترضان با گاز و گلوله های لاستیکی. "به عنوان یک افسر نظامی چیزی که من دیدم بیشتر یا کمتر واقعا f---اد تا" یکی گفت: Politico. "جمعیت با صدای بلند اما صلح آمیز و در هیچ نقطه من احساس می کنم در خطر بود و من ایستاده در سمت راست وجود دارد در مقابل خط. بسیاری از ما هنوز هم به این روند اما در بسیاری از راه های به اعتقاد من دیدم حقوق مدنی نقض در جهت عکس op."

در حال حاضر Milley می خواهد بخشیده شود برای عکس op. قانون اساسی و بحران و البته همچنان ادامه دارد و می تواند بدتر اگر تهمت تصمیم می گیرد خود را به آتش بالا کلی برای داشتن جسارت به چیزی بیش از یک قطع یکنواخت در پس زمینه. اما البته تهمت را دوست دارد سربازان به همین دلیل است که به عنوان Milley شد دید صدور خود به ترد-mouthed mea culpa به خبرنگاران گفت دولت بود و تهدید و تحریم در هر دادگاه جنایی بین المللی مامور که اقدام به تعقیب یک نورالله جنایات جنگی. "ما نمی خواهد ایستاد که مردم ما را تهدید توسط یک دادگاه کانگورو" وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: بدون هر گونه اشاره ای طنز در اعلام تحریم ها در روز پنج شنبه.

حداقل Milley می داند هیچ دادگاه عدالت خواهد همیشه دادستانهای او. اما با نقش او در دولت خشونت در واشنگتن در این ماه او در حال حاضر بصورتی پایدار و محکم تاسیس نهایی خود را میراثی است که باید باقی بماند طولانی پس از سبز مناسب تهمت-مجاور عکس ظاهر را فراموش کرده ام: او برای همیشه خواهد بود به عنوان شناخته شده آمریکایی جنرال که تصمیم گرفت که تفاوت اصلی بین یک عملکرد دموکراسی و قانون اساسی جونتا نهفته است که در آن نیروهای لباس شخصی استفاده می کنید به ضرب و شتم معترضان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن