داگلاس Todd: کانادا, استرالیا, نگاهی متفاوت حمالت در مهاجرت در میان COVID بحران

محتوای مقاله در ادامهنگران افت شدید در این کشور رکورد 645,000 هزینه پرداخت بین المللی دانش آموزان اتاوا حذف در

توسط MASTERNEWSS در 8 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

نگران افت شدید در این کشور رکورد 645,000 هزینه پرداخت بین المللی دانش آموزان اتاوا حذف درپوش در چند ساعت بیشتر کار می کنند در هر ماه. همچنین این امکان برای دانشجویان خارجی به نگه داشتن خود را مطالعه ویزا حتی اگر آنها در کشور است.

در هفته گذشته علاوه بر این لیبرالها تغییر سیاست به طوری که تا یک میلیون دانش آموزان خارجی پناهندگان و کارگران مهمان می تواند درخواست دولت کانادا پاسخ اضطراری بهره مند شوند (CERB) از $2,000 یک ماه بدون ارائه مدرک اجازه کار.

با وجود بسیاری از دیرینه شباهت های بین دو کشور در توجه به پیچیدگی های سیاست های مهاجرت رهبران استرالیا و کانادا در حال حاضر مصرف مخالف رویکردهای ویرانگر پی COVID-19.

در اثر کانادا و استرالیا تبدیل شده اند خود را به زندگی در آزمایشگاه تعامل اجتماعی مختلف آزمایش. ما بهتر خواهد بود قادر به ارزیابی نظریه خود را هنگامی که نتایج آزمون در آمده است.

dtodd@postmedia.com

این 2019 نظرسنجی نشان می دهد که استرالیایی و کانادایی را در گذشته تا به حال به طور گسترده مشابه نگرش نسبت به سیاست های مهاجرت. در مقابل بسیاری از جهان را کشورهای بزرگ قبول تقریبا هیچ مهاجران.

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن