ارشد ویژه: آخر فصل تنیس بین برود اما South Park ارشد گلف بازی در نوسان کامل

توسط: Michael عشق یکشنبه, ژوئن 3, 2020 | 4:34 PM M&M عکاسی جنوبی پارک سنگ الیس بود که س

توسط MASTERNEWSS در 14 خرداد 1399

توسط:
یکشنبه, ژوئن 3, 2020 | 4:34 PM


یادداشت سردبیر: در هر روز, شقیدن HSSN خواهد انظار WPIAL بهار ورزشکاران که ارشد سال کوتاه قطع شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

سنگ الیس یک سنگ بود برای پارک جنوبی پسران گلف و تنیس تیم های گذشته چندین فصل است.

او امیدوار بود به کلاه خود را در دبستان های ورزشی حرفه ای در بهار امسال با بازگشت به PIAA کلاس AA تنیس دونفره مسابقات در هرشی. او تیمی با جوی Toth به پانچ بلیط های خود را به متحده در سال گذشته با یک سوم پایان محل در WPIALs.

South Park با الیس و توت کمک به رهبری راه نیز تا به حال برنامه ای برای بازگشت به PIAA تیم قهرمانی که در آن ساخته شده آن را به یک چهارم نهایی در سال 2019.

پیش از آن در سال تحصیلی الیس نوشته شده در 11th-پایان محل در WPIAL کلاس AA گلف قهرمانی و واجد شرایط برای PIAA منطقه ای غرب به عنوان عقاب نیز واجد شرایط برای WPIAL تیم مسابقات است.

پس از برخورد اولیه برای پایان دادن به دبیرستان روز بازی الیس تبدیل شده است تمرکز خود را رو به جلو خود را به مرحله بعدی. که او امیدوار است که فرصتی را برای رقابتی گلف در بخش من Coastal Carolina در کانوی, S. C.

الیس یک زندگی طولانی و گلف باز را وارد کنید گلف حرفه ای برنامه مدیریت در Coastal Carolina. او قصد دارد به را امتحان کنید برای هر دو PGM گلف, تیم, متصل سرمایه گذاری بین تحصیلات تکمیلی و دانشگاه و Chanticleers مردان تیم ملی.

بسیاری از گلف است که در آینده برای الیس که نقش به طور منظم در جنوب پارک زمین گلف و با این نسخهها کار در سرد چشمه های رانندگی محدوده و چند امکانات ورزشی در Bethel Park.

آنچه در آن بود در مورد سال گذشته در جنوب پارک تنیس تیم ساخته شده است که در این فصل یکی از به یاد ماندنی?

هر کس فقط پر لکه های خود را کاملا. ما تا به حال یک تیم جامد. دو برابر تیم تا به حال بسیاری از شیمی و تک بازیکنان خود برگزار شد مهم نیست که ما ایفا کرده است.

چه چیزی باعث خوش بینی برای این سال را به تیم ؟ چقدر شما فکر می کنم شما می توانید از بین رفته ؟

ما تنها از دست دو نفر از دو برابر تیم. ما فکر می کنیم می تواند یک تیم بهتر در این سال با همه سختی کار و بهبود در offseason. ما تا به حال برخی از افراد جدید در آینده که خیلی خوب بود. ما همه آمدن در تمام شیوه های پیش فصل. دو برابر تیم واقعا با کلیک کردن.

است وجود دارد یک فرد حریف شما بیشتر لذت می برد بازی ؟

من نمی خواهد می گویند یک فرد حریف تا آنجا که من عاشق بازی کردن در برابر توماس جفرسون در کل. آن بود که همیشه واقعا بازی خوب است. اینکه آیا یا نه شما برنده بازی خود را به شما می دانستم که چهار نفر دیگر رقابتی مسابقات که تصمیم بگیرید که کدام تیم برنده. هر دو تیم را در هر یک از دیگر.

آیا بهترین خود را در حافظه از بازی تنیس در جنوب پارک ؟

رفتن به هرشی نوع سخت به ضرب و شتم. آن را سرگرم کننده اقامت در هتل به عنوان یک تیم و همچنین بازی تنیس در این نوع از محیط زیست است. من بازی بسیاری از سازمان یافته تنیس تا دبیرستان و من تا به حال دیده می شود هر چیزی مانند (متحده). این یک مقدار زیادی از سرگرم کننده است.

آیا بهترین خود را به طور کلی حافظه به عنوان یک طرفدار ورزش هستید ؟

برای اطمینان آن شده است تایگر وودز' اخیر باز گشت در تور PGA و برنده دوباره. زمانی که من جوانتر بود من بازی گلف, اما من به عنوان به آن را به عنوان من در حال حاضر, بنابراین من به تماشای او به عنوان های زیادی را در خود نخست. مشاهده تمام YouTube فیلم ها و مستند به ببینید که چقدر خوب بود من می خواستم به دیدن او بود که راه دوباره. خیلی عالی بود تا ببینید که چگونه او می جنگیدند.

است وجود دارد یک تنیس یا گلف نرم افزار پس از آنها شما الگوی مربوطه خود را بازی ؟

در تنیس روی بازیکن من را تماشا کرده ام و که شما می توانید می گویند من مانند این است که رافائل نادال چون من بازی با تعداد زیادی از چرخش. من یک مهاجم قدرتمند. من فقط سعی کنید به جای بسیاری از عکس های من با تعداد زیادی از چرخش. نادال همیشه مورد علاقه من بوده است. گلف یکی از آن بازی که در آن شما واقعا نمی تواند پایگاه خود را در بازی کردن راه دیگری بازی می کند. من واقعا نمی توانیم بگوییم که وجود دارد این است که هر کسی که من بازی دوست دارم.

وجود دارد هر زمینه از بازی گلف خود را به شما به دنبال برای بهبود قبل از کالج ؟

من کوتاه بازی به خصوص اگر من به بازی کردن. آن را باید به بهبود زیادی است. خیلی متفاوت جنوبی پایین تر از اینجا. با گلف آن را اساسا کار برای بهبود همه چیز در همه زمان ها.

شما چگونه در ارتباط با Coastal Carolina, و آنچه از آن ساخته شده بهترین جا برای شما می باشد ؟

Coastal Carolina است در وسط گلف پایتخت جهان است. یکی از هم تیمی های سابق من (جاش نف) او فارغ التحصیل زمانی که من دانشجوی سال دوم بود. او رفت به ساحلی کارولینای رفت و از طریق همان PGM برنامه من می خواهم برای شروع. من او را به صحبت در مورد آن. یک دوست واقعا خوب من (Canon-McMillan گراد نیکوس Karabetsos) می رود به کارولینای ساحلی و واقعا عاشق مدرسه است. شنیدن از افراد دیگر در مورد چگونه بزرگ مدرسه است و چه بسیار جذاب PGM برنامه این است که کسانی که همه چیز در ترکیب ساخته شده آن را به جای مناسب برای من است.

شما وجود دارد در South Park Golf Course روز تمام پنسیلوانیا دوره بودند مجاز به بازگشایی آوریل 1?

من می خواهم به بیرون رفتن به عنوان یک واحد (بازیکن) به خصوص اگر من کار بر روی بازی من. من سوار به زمین گلف است که روز اول بود و آن را به طور کامل بسته بندی شده. آن را دو و نیم ساعت صبر کنید فقط به بازی. من فقط رفت و به محدوده و پس از آن من قادر به بازی در اوایل روز بعد.

آیا شما بازی یک ابزار ؟ اگر نه وجود دارد یکی از شما می خواهم به یاد بگیرند که چگونه به بازی ؟

من بازی ساکسیفون در پايه چهارم گروه و من استفاده می شود به بازی گیتار از طریق مدرسه. دوست من پدر نقش گیتار در یک گروه و ما را به دیدن او را بازی کند. دوست من آغاز شده به طوری که من شروع به بازی بیش از حد. من یاد گرفتم که بازی به طور عمده 90s alternative rock مانند نیروانا. در مورد زمان شروع کردم به بازی تنیس و گلف بود وقتی که من را متوقف نواختن گیتار. من یکی از این نوع افراد که اگر من در انجام کاری من متمرکز شده است ، من نمی خواهم به انجام چیزهای دیگر همراه با آن یک چیز است. وقتی که من رفتن به خانه دوستان اگر وجود دارد یک گیتار دروغ گفتن در اطراف من آن را انتخاب کنید تا ببینید اگر من می تواند بازی چیزی.

اگر شما می توانید انتخاب کنید هر کسی را به یک سخنرانی در جشن فارغ التحصیلی که می شود آن را و چرا ؟

تایگر وودز. ببر آورده گلف بیشتر محبوبیت و او را در بازی. آن خواهد بود جالب برای شنیدن از تمام خوب و بد. او را به مقدار زیادی از همه چیز معنی دار می گویند.

مایکل عشق یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل از طریق ایمیل در mlove@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: South Park



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن